Ik ook wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:16 schreef supersof het volgende:
[..]
ik was daar best goed in op school vroegah
home run makenquote:
is niks aan met al die lange mannenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Basketbal vind ik echt zo'n apensport
wel leuk om te doenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Basketbal vind ik echt zo'n apensport
Behalve fieldhockeyquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik vind de meeste balsporten wel leuk
Dat je dat de hele week elke avond urenlang kan kijken kan ik met m`n hoofd echt niet bij neequote:Op vrijdag 23 december 2016 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darten is ook niks. Maar dat is dan ook geen sport.
hoe was het gala ks?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Darten is ook niks. Maar dat is dan ook geen sport.
Was leuk.quote:
Ahhh wat schattigquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was leuk.
Vond wel schattig om te zien dat mijn kindjes opgroeien. Beetje zoenen en handjes vasthouden en alles.
Mijn vader kijkt al de hele week trouw hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat de hele week elke avond urenlang kan kijken kan ik met m`n hoofd echt niet bij nee
Een aantal nu bijna 2 jaar.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:35 schreef supersof het volgende:
[..]
Ahhh wat schattigHoelang ken je ze al?
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een aantal nu bijna 2 jaar.
Even de vlerk die stond te zoenen met een van mijn kindjes het boze oog gegeven. Ik heb hem in de gaten. O wee als hij haar hartje breekt.
lekkerquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was wel erg naar nieuws over/van 2 leerlingen. Vind ik toch altijd enorm moeilijk om een plekje te geven. Worstel daar al wel paar dagen mee.
Hierdoor zou ik totaal ongeschikt zijn om leraar te zijn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Was wel erg naar nieuws over/van 2 leerlingen. Vind ik toch altijd enorm moeilijk om een plekje te geven. Worstel daar al wel paar dagen mee.
Kan er echt zo boos om worden dat ik een deur in twee wil slaan, maar dat lost ook niks op.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hierdoor zou ik totaal ongeschikt zijn om leraar te zijn.
wat voor nieuws? Zijn ze overleden?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |