quote:
Ach, beter dan niks toch.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]Nee, ik verdien echt geen klote
maargoed.
Ben wel blij dat ik er ff vanaf ben. Kutweek op werk. VF had zware storing hele weekDan heb je echt geen seconde rust
Ja, gaat nergens over. Je kent het vast wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ach, beter dan niks toch.
Meh, dat is wel heel kut ja. Dan wordt iedereen helemaal gek.
Ja uiteraard. Ik voel je pijn. Ach, nu even lekker vrij toch. Ga je nog op vakantie oid?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, gaat nergens over. Je kent het vast wel.
Nah. Alles helemaal volgeboektquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja uiteraard. Ik voel je pijn. Ach, nu even lekker vrij toch. Ga je nog op vakantie oid?
Ah minder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nah. Alles helemaal volgeboektJe kan deze dagen nog geen snipperdag opnemen
Denk dat ik in Februari misschien weekje vrij neem ofzo
Dat ben ik ook wel met je eens.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik altidj wel gehad eigenlijk![]()
Vind dat sowieso wel een van de belangrijkere dingen om bij te houden.
Calorieën eraf rennen is geen slecht plan nee
Wat doe je bij je pa dan?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah minder.
Ik heb nu even een weekje vrij en dan 2 januari t/m 6 januari weer mee naar m'n pa z'n werk (afgelopen weken ook gedaan, toch 300 per week netto) en dan die week erop op vakantie
Hardlopen is doodlopenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat ben ik ook wel met je eens.
Hardlopen is (naar wat ik gehoord heb) niet de beste manier om daadwerkelijk af te vallen, maar je zal vast iets verliezen
Ging jij niet naar Praag?quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ah minder.
Ik heb nu even een weekje vrij en dan 2 januari t/m 6 januari weer mee naar m'n pa z'n werk (afgelopen weken ook gedaan, toch 300 per week netto) en dan die week erop op vakantie
Van alles, opruimwerk etc. niet al te zwaar voor m'n wond etc. maar het levert wel geld op ook al is het heel saai.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat doe je bij je pa dan?
En ga je nog weg als je op vakantie gaat?
[..]
Hardlopen is doodlopen
Netjesquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:50 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Van alles, opruimwerk etc. niet al te zwaar voor m'n wond etc. maar het levert wel geld op ook al is het heel saai.
Ja ik heb een uur geleden geboekt, kerstcadeautje voor mezelf. Heb m'n ouders de helft meebetaald voor hun hondje dus dan kan ik mezelf ook wel wat gunnen. Even een weekje weg
Vetquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou niet schrikken, want dat doe ik zelf al genoeg, New York City
chillquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja echt amazingquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vet![]()
EnjoyGa je zeker heel tof vinden
wanneerquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Omg dat is snel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Jaheb er echt heel veel zin in, en hoef maar 2.5 weekjes te wachten
Ja zeker. En New York is overigens ideaal om je culinaire ervaringen wat te vergrotenquote:Op vrijdag 23 december 2016 21:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja echt amazingik ben nog nooit uit Europa geweest, heb wel wat gereisd natuurlijk maar dit is wel even next-level voor me dus vind het wel behoorlijk spannend. Dank je
Jij was er al geweest toch?
Uitstekend idee.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja zeker. En New York is overigens ideaal om je culinaire ervaringen wat te vergrotenLekker eten daar koekoek
Dat is best dure wijk voor vakantie hoor. Goed betaalbaar?quote:
Ja lijkt me ook best duur. Maar ik ben content met hostels, voor die paar nachtjes iig wel.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
lekker hoor
vond nyc schrikbarend duur
Ik betaal 217 euro voor 6 nachten. En nog $18 voor city tax geloof ik, totaal 244 dollar zo uit m'n hoofd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is best dure wijk voor vakantie hoor. Goed betaalbaar?
Zit in april in brooklyn.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja lijkt me ook best duur. Maar ik ben content met hostels, voor die paar nachtjes iig wel.
Hm, kan slechter. 5 min lopen van Central Park is wel echt ideaal. .quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik betaal 217 euro voor 6 nachten. En nog $18 voor city tax geloof ik, totaal 244 dollar zo uit m'n hoofd.
Snap ik best hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zit in april in brooklyn.
En ik dus niet.
493.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef Insomnia_ het volgende:
Hoeveel kost zo'n economy ticket naar NYC 2,5 week van te voren
Nou idd, lekker centraal.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hm, kan slechter. 5 min lopen van Central Park is wel echt ideaal. .
493 is wel een lekkere prijs.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Snap ik best hoor.
[..]
493.
[..]
Nou idd, lekker centraal.
LA is echt geen kanker aan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:01 schreef Toto69 het volgende:
Heb wel getwijfeld, ik kon ook naar LA, maar dan moest ik overstappen in Londen en al met al 16 uur onderweg. Qua prijs wel 50 uero goedkoper dan NY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |