Ga gewoon morgenmiddag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Een dag voor kerst nog inkopen doen word je echt suïcidaal van
Bedoelde meer cadeautjesquote:Op zaterdag 24 december 2016 14:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga gewoon morgenmiddag.
Appie is toch open
Snap die mensen ook niet echt. De mega kortingen zitten eind november - begin december. Maar we gaan massaal de dag voor kerst op pad.quote:Op zaterdag 24 december 2016 14:25 schreef Fok-it het volgende:
Een dag voor kerst nog inkopen doen word je echt suïcidaal van
hoe oud is hij?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik moet volgende week nog een cadeau kopen voor mijn neefje, maar weet niks.
gekkenwerk Haagsquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap die mensen ook niet echt. De mega kortingen zitten eind november - begin december. Maar we gaan massaal de dag voor kerst op pad.
Ik zag het ja, wanneer heb je tijd?quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We moeten dat Pub Darts tegen elkaar doen.
Ik zit nu ondertussen een schoolboek samen te vatten dus nu lijkt me wat onhandig. Vanavond ergens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, wanneer heb je tijd?
We hebben 72 uur dus we vinden vast wel een moment.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zit nu ondertussen een schoolboek samen te vatten dus nu lijkt me wat onhandig. Vanavond ergens.
Ai dat is wel een goede tip, thanksquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
toet toet diertjes of iets van vrolijke vriendjes.
een netflix abo van een maandquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ai dat is wel een goede tip, thanks
Mijn dochter was in 1 keer helemaal klaar met Nijntje. ik ook trouwens. Godvertering, viel er van in slaap.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heeft hij al :S
Zit zo vaak naar Nijntje te kijken op Netflix
Nijntje is ook echt teringsaai.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn dochter was in 1 keer helemaal klaar met Nijntje. ik ook trouwens. Godvertering, viel er van in slaap.
Snap ik. Hier zitten we nu in de troetelbeertjes fase.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nijntje is ook echt teringsaai.
Ik kan niet wachten tot ik The Lion King kan kijken met mijn neefje.
Dat heb ik nooit echt gekeken, maar klinkt heel zoetsappigquote:Op zaterdag 24 december 2016 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snap ik. Hier zitten we nu in de troetelbeertjes fase.
Is ook niet echt een stoer jongens iets ofzo.quote:Op zaterdag 24 december 2016 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit echt gekeken, maar klinkt heel zoetsappig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |