Dat is echt fantastisch man. Heerlijke spanning, genieten van hoge scores en hoge finishesquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je dat de hele week elke avond urenlang kan kijken kan ik met m`n hoofd echt niet bij nee
Ik zou mijn meeste leerlingen niet mogen.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
[..]
Hierdoor zou ik totaal ongeschikt zijn om leraar te zijn.
Vind het niet echt gepast om hier te bespreken.quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:55 schreef supersof het volgende:
[..]
wat voor nieuws? Zijn ze overleden?
Heeft de ene leerling de ander verkracht?quote:Op vrijdag 23 december 2016 22:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het niet echt gepast om hier te bespreken.
Ik zou niets om ze gevenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou mijn meeste leerlingen niet mogen.
En lachen om viesdikkenquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is echt fantastisch man. Heerlijke spanning, genieten van hoge scores en hoge finishes
wat ben je grappig zegquote:Op vrijdag 23 december 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft de ene leerling de ander verkracht?
Nog feestje?quote:
Zaterdag al gedaan. Vandaag familie. Maar mijn oma ligt op de IC. Niet echt feest dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |