edit: nvm ik loop achter.quote:Op donderdag 22 december 2016 14:28 schreef hunter2011 het volgende:
Ben van plan hem te gebruiken om o.a. Netflix films series te kijken.
Heb geen TV, en ga lekker netflix kijken plat op mijn rug.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:55 schreef GewoneMan het volgende:
lijkt me vreselijk lekker serie te kijken met een knoert van een bril op je bakkus, ik kijk dan liever op mijn 55 inch flatscreen. vind het 3D brilletje al irritant kijk weleens een film ermee maar niet heel vaak.
blijkbaar wel de ideale manier om een vrouw op dr rug te krijgen... kon het niet latenquote:Op donderdag 22 december 2016 19:04 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Heb geen TV, en ga lekker netflix kijken plat op mijn rug.
sexistisch zwijnquote:Op donderdag 22 december 2016 19:32 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
blijkbaar wel de ideale manier om een vrouw op dr rug te krijgen... kon het niet laten![]()
guilty as chargedquote:
Ja begrijp ik, maar veel mannen zijn zo oppervlakkig. Echt waar.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:58 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
guilty as charged
echter in mijn verdediging, het was een inkoppertje...
ik ben niet altijd zo oppervlakkig hoor! maar hier heb ik een reputatie hoog te houdenquote:Op donderdag 22 december 2016 20:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Ja begrijp ik, maar veel mannen zijn zo oppervlakkig. Echt waar.
Homeland, House of Cards...quote:Op donderdag 22 december 2016 20:20 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
ik ben niet altijd zo oppervlakkig hoor! maar hier heb ik een reputatie hoog te houdenwat kijk je op netflix?
leuke seriesquote:
Thanks.quote:Op donderdag 22 december 2016 20:53 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
leuke seriescheck ook the good wife erg toffe serie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |