Ik heb altijd succes gehad met shampoo. Onverdunde, kleurloze shampoo. Licht inwrijven, deppen, laten drogen. Dan nabewerken met een zachte suede-borstel (anders lijkt het alsof het gedeelte dat nat is geweest een vlek is).quote:Op donderdag 22 december 2016 11:12 schreef Alieda-R het volgende:
Ik heb een velours bankstel, laatst geprobeerd met een speciaal schoonmaakmiddel wat kleine vlekjes van de zitting te poetsen.
Helaas zijn ze vlekjes niet verdwenen maar zijn het hele grote vlekken geworden
Heeft iemand een tip hoe je een velours bank wel schoon kunt krijgen?
Moet ik er naar raden wat voor vlekjes, als het die zijn welke ik denk, vergeet het maar die krijg je er niet uit!quote:Op donderdag 22 december 2016 11:12 schreef Alieda-R het volgende:
Ik heb een velours bankstel, laatst geprobeerd met een speciaal schoonmaakmiddel wat kleine vlekjes van de zitting te poetsen.
Helaas zijn ze vlekjes niet verdwenen maar zijn het hele grote vlekken geworden
Heeft iemand een tip hoe je een velours bank wel schoon kunt krijgen?
Ja, daarmee kreeg ik nog grotere vlekken. Heb ook geen idee wat voor vlekken het zijn, heb de banken 2ehands gekregen.quote:Op maandag 2 januari 2017 14:49 schreef Nixxor het volgende:
Textielreiniger van de Action al geprobeerd? (Is een spuitbus die bij de autoartikelen staat)
Even inwrijven, en dan met de stofzuiger eraf "zuigen" werkt bij mij het beste.
Is... i.. is dit een serieuze tip daarvoor want... ehquote:Op maandag 9 januari 2017 00:51 schreef srapnel het volgende:
sperma vlekken?
Die gaan er bij mij altijd makkelijk uit met schoonmaakazijn.
Fijn... ik veegde namelijk vroeger mijn lul af aan de gordijnen maar sinds ik luxaflex heb krijg is last van schaafwonden dus ik ben overgestapt op de bank.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |