nee dat is feyenoord ik ging naar beijerlandselaan dat is in rdam zuiden maar is wel in buurt van kuipquote:
Ging je kip halen?quote:Op dinsdag 20 december 2016 16:45 schreef amenth het volgende:
[..]
nee dat is feyenoord ik ging naar beijerlandselaan dat is in rdam zuiden maar is wel in buurt van kuip
bedankt man ik zie klaagbaaak is wel rustig geworden deze dagen is dat tijdelijk of een negatieve trent?quote:
De tijd dat je de topics en posts niet bij kon houden is helaas verleden tijdquote:Op dinsdag 20 december 2016 16:50 schreef amenth het volgende:
[..]
bedankt man ik zie klaagbaaak is wel rustig geworden deze dagen is dat tijdelijk of een negatieve trent?
Varkenoordse viaduct mediamarkt allesquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef sirdanilot het volgende:
Pathé de kuip, Dunya supermarkt, KFC randweg, zuidplein...
Roffa zuid is echt underrated hoor.
Dunyaquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:12 schreef sirdanilot het volgende:
Pathé de kuip, Dunya supermarkt, KFC randweg, zuidplein...
Roffa zuid is echt underrated hoor.
ja man altijd goed. cafes ook gezellig daar allemaal er is altijd wat te beleven, heel af en toe maar schietpartijen dus een iedr kan er gewoon komenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:28 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Dunya![]()
Die baklava en döner daarzo, en niet te vergeten het goede en goedkope vlees
heb je je naam verandert tong80??quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:39 schreef vaduz het volgende:
amenth topique. Wat er in de werkelijkheid gebeurde: TS liep te voet over het trottoir omdat de naafdoppen van zijn velgen waren gestolen en dusdoende zijn bolide bij Teun Beun stond. Hij kwam de condecteurpersoon op straat tegen en nog voor dat die zijn mond kon opentrekken, klom hij in een boom, omdat hij zichzelf graag etnisch profileert. Daarna scheet hij uit de boom naar beneden. Verder wordt het te ranzig.
ik ken jou niet dan man dus haal me naam uit je mond gapquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:41 schreef vaduz het volgende:
[..]
Op fok! kun je je naam niet veranderen.
mij niet kennenquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:42 schreef amenth het volgende:
[..]
ik ken jou niet dan man dus haal me naam uit je mond gap
Heul niet, kom jou amper tegen. Check anders de stats van bondage.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:45 schreef sirdanilot het volgende:
Vaduz is die user die om één of andere reden vaak vlak na mij ergens post.
Maar zou ook kunnen omdat hij simpelweg geen leven heeft en overal post, dat weet ik niet.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heul niet, kom jou amper tegen. Check anders de stats van bondage.
je bent hoe dan ook 1 bezemquote:Op dinsdag 20 december 2016 17:46 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heul niet, kom jou amper tegen. Check anders de stats van bondage.
Die over jou heenveegt ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 17:58 schreef amenth het volgende:
je bet
[..]
[..]
je bent hoe dan ook 1 bezem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |