Misschien dat de TS er een kan maken.quote:Op woensdag 26 april 2017 13:21 schreef ToT het volgende:
Tsss niet eens dit als Vogeltjesdans-UI?
[ afbeelding ]
Ik houd me niet bezig met bewegende UI's. Heb jij nu trouwens de UI in gebruik genomen die voor Antonie24 was bedoeld?quote:Op woensdag 26 april 2017 13:28 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Misschien dat de TS er een kan maken.
Ja. Die gebruikt ie toch niet?quote:Op woensdag 26 april 2017 17:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik houd me niet bezig met bewegende UI's. Heb jij nu trouwens de UI in gebruik genomen die voor Antonie24 was bedoeld?
Oh die zal ik zo even weghalen.quote:Op woensdag 26 april 2017 17:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat een 24 in...
deze oa.quote:Op donderdag 19 juli 2018 17:09 schreef oranjevogel1 het volgende:
welke vogeltjesdans-UI's zijn er momenteel eigenlijk in gebruik?
#1marcelfimsgodquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:55 schreef 1marcelfilms het volgende:
Nou dans van de vogels u hebt weer een mooi topic geopend
Het is letter van de elfquote:Op donderdag 19 juli 2018 18:55 schreef 1marcelfilms het volgende:
Nou dans van de vogels u hebt weer een mooi topic geopend
ONZ / Spoor hier alle Kapitein Archibald Haddock usericons opquote:Op donderdag 19 juli 2018 17:09 schreef oranjevogel1 het volgende:
welke vogeltjesdans-UI's zijn er momenteel eigenlijk in gebruik?
Doe eens een actueel topic. In dat topic is al 41 dagen niet gereageerd.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 13:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
ONZ / Spoor hier alle Kapitein Archibald Haddock usericons op
Dan zijn er de afgelopen 41 dagen geen nieuwe Haddock-UI's ontdekt.quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:31 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Doe eens een actueel topic. In dat topic is al 41 dagen niet gereageerd.
Of mensen zijn te lui om in dat topic te posten. Maar jij weet dus niet wie er allemaal een Vogeltjesdans-UI hebben?quote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dan zijn er de afgelopen 41 dagen geen nieuwe Haddock-UI's ontdekt.
ONZ / Spoor hier alle Kapitein Archibald Haddock usericons opquote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Of mensen zijn te lui om in dat topic te posten. Maar jij weet dus niet wie er allemaal een Vogeltjesdans-UI hebben?
Ik zou zeggen: maak er werk vanquote:Op zaterdag 21 juli 2018 17:56 schreef oranjevogel1 het volgende:
[..]
Of mensen zijn te lui om in dat topic te posten. Maar jij weet dus niet wie er allemaal een Vogeltjesdans-UI hebben?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |