jij ging toch vechten met iemand?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet meteen.
Bij voorbaat dank.
Met mij, maar hij kwam niet opdagen dus heb ik een random iemand gedjoekt.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
jij ging toch vechten met iemand?
Jammer.quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:26 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Met mij, maar hij kwam niet opdagen dus heb ik een random iemand gedjoekt.
Wie is iemand?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
jij ging toch vechten met iemand?
Zo te zien is het al geregeld?quote:Op dinsdag 20 december 2016 20:16 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Hoeft natuurlijk niet meteen.
Bij voorbaat dank.
Ja.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te zien is het al geregeld?
Je kan een nog betere versie maken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zo te zien is het al geregeld?
Ik zou het niet beter kunnen. Hooguit kunnen de kleuren nog een klein tikje feller / expressiever.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:17 schreef vaduz het volgende:
[..]
Je kan een nog betere versie maken.
Kom op Elf, je kan het!quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen. Hooguit kunnen de kleuren nog een klein tikje feller / expressiever.
Mijn UI! is al geinstalleerd. Degene die jij had getekend, had ik trouwens nog aan BoneThugss aangeboden.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:24 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zou het niet beter kunnen. Hooguit kunnen de kleuren nog een klein tikje feller / expressiever.
Wanneer ga je jouw UI eens installeren, trouwens?
Thanx bro, ik hou het denk ik voorlopig bij deze.quote:
quote:Op woensdag 21 december 2016 11:53 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Thanx bro, ik hou het denk ik voorlopig bij deze.
Maar dan kan ik even vooruit!
Fijne dag vandaag!quote:
Voorlopig zijn er al 16 keuzes...quote:Op woensdag 21 december 2016 17:56 schreef hardromacore2.0 het volgende:
Ik verwacht nog meerdere variaties mbt de baard.
quote:Op dinsdag 20 december 2016 15:35 schreef NoelGallagher het volgende:
tyf toch lekker op met je sneue vogeltjesdans gejank
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op maandag 24 april 2017 20:54 schreef richolio het volgende:
Als topicbaas Elfletterig het toelaat zou ik graag twee Vogeltjesdans Special Edition Limited UI's willen uitbrengen.Gezien de actualiteiten lijkt het me een prachtige UI die men met eer kan dragen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Dat shirt vind ik minder, maar verder zijn het bazen-UI's hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kunt zo bij de UI-politie.![]()
quote:Op maandag 24 april 2017 20:54 schreef richolio het volgende:
Als topicbaas Elfletterig het toelaat zou ik graag twee Vogeltjesdans Special Edition Limited UI's willen uitbrengen.Gezien de actualiteiten lijkt het me een prachtige UI die men met eer kan dragen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]Dat shirt heeft lange mouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou mij willen zijn gladde sales boy en na het werk crimi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |