quote:
o jaquote:Op woensdag 21 december 2016 15:55 schreef warp995 het volgende:
[..]
Goeie avatar en signature en dan dit nummer
Yepquote:
Met hernieuwde interesse zitten kijken en luisteren en wellicht het herkijken eens waard toch welquote:Op donderdag 22 december 2016 01:39 schreef Impressme het volgende:
[..]
Yep![]()
Labyrinth, zo'n mooie film
Doe maar gewoon, wees niet bang, er gebeurt verder niks.quote:Op donderdag 22 december 2016 01:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Met hernieuwde interesse zitten kijken en luisteren en wellicht het herkijken eens waard toch wel
Beterquote:
Kerst is voor mij de Carpenters. Karen heeft een van de mooiste stemmen ooit.quote:Op donderdag 22 december 2016 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beterbleef bijna in dat kerstgebeuren
wel erg veel fluit..
Maar we zijn even klaar met kerstquote:Op donderdag 22 december 2016 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Beterbleef bijna in dat kerstgebeuren
wel erg veel fluit..
Zo af en toe.quote:
Iddquote:
Boh, weet nog dat ik die op tv zag voor t eerstquote:
Zijn stem is geweldig, lekker rauw.quote:Op vrijdag 23 december 2016 01:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Boh, weet nog dat ik die op tv zag voor t eerst
Nee, ik luister nooit radioquote:Op vrijdag 23 december 2016 01:53 schreef Impressme het volgende:
[..]
Zijn stem is geweldig, lekker rauw.![]()
Ga je de Top2000 volgen?
Tis ook op tv.quote:
Ik kijk nooit tv, behalve als er voetbal is of een docu waar ik tegenaanloop.quote:
Intro deed me bijna denken aan The Cure.quote:
Ik ook hoor, het was een grapjequote:Op vrijdag 23 december 2016 02:06 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik kijk nooit tv, behalve als er voetbal is of een docu waar ik tegenaanloop.
Ahquote:Op vrijdag 23 december 2016 02:12 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ik ook hoor, het was een grapje![]()
Alleen de Top2000 is wel leuk om te kijken en luisteren.
![]()
wat moet ik hiermee?quote:
Als je t niet leuk vindt, dan vergeet je het. Als je t wel leuk vindt, dan heb je gelachen.quote:
ik wil uit beleefdheid best lachenquote:Op vrijdag 23 december 2016 02:39 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Als je t niet leuk vindt, dan vergeet je het. Als je t wel leuk vindt, dan heb je gelachen.
\m/
quote:Op vrijdag 23 december 2016 02:40 schreef Onnoman het volgende:
[..]
ik wil uit beleefdheid best lachen
en je oprechtheid en vriendelijkheid
![]()
![]()
ooh is dat dat geweldige radio station met die leuke dj's en enthousiaste luisteraars, ik luister wel effe mee maar niet de hele avondquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:40 schreef just me het volgende:
* just me gaat vanaf nu de hele avond naar R49 luisteren
[ link | afbeelding ]
Klik hier of op de afbeelding hierboven voor de radiostream...
zoals gewoonlijk welkomquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ooh is dat dat geweldige radio station met die leuke dj's en enthousiaste luisteraars, ik luister wel effe mee maar niet de hele avond
Fixedquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
ooh is dat dat saaie internet "radio" station met die saaie dj's en zolderkamer luisteraars, ik luister wel effe mee maar niet de hele avond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |