Omdat alleen wij er op stemmenquote:
Als ze zo'n principe zouden toepassen, zou het ideaal zijn. Liever alles een keer extra horen dan dat ik vele mooie nummers mis omdat deze op een eigenlijk onmogelijk tijdstip komen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Net als de Top4000 bij Radio 10:
van 7:00 tot 21:00 de lijst, en dan van 21:00 tot 7:00 alles nog een keer maar dan non-stop.
Ik heb wel meer dan eens 's nachts de wekker gezet voor de Top 2000.quote:Op dinsdag 20 december 2016 13:28 schreef Hsals het volgende:
[..]
Als ze zo'n principe zouden toepassen, zou het ideaal zijn. Liever alles een keer extra horen dan dat ik vele mooie nummers mis omdat deze op een eigenlijk onmogelijk tijdstip komen.
Dit. De single-edit is gewoon jammer. Single-edits moeten sowieso afgeschaft worden. Gewoon alles in de volledige versie draaien.quote:Op dinsdag 20 december 2016 11:13 schreef Zorro het volgende:
Dat ze Tubular Bells maar eens helemaal draaien
Volgens last.fm het afgelopen jaar nr.132 in de lijst met meest gedraaide Prince - nummers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 12:38 schreef Cee het volgende:
Maar echt, het is toch een van z'n bekendste nummers? Hier is iets goed fout gegaan.
ik ben geen liefhebber, dus dat zou het kunnen verklaren, maar ik ken dat hele nummer nietquote:Op dinsdag 20 december 2016 14:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens last.fm het afgelopen jaar nr.132 in de lijst met meest gedraaide Prince - nummers.
Dus één van de bekendste? Ja, één van de 132 bekendste wellicht.
Het zegt mij zo ook niks, vandaar dat ik even op zoek ben gegaan naar enigszins objectieve cijfers.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:14 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben geen liefhebber, dus dat zou het kunnen verklaren, maar ik ken dat hele nummer niet
You've got the power the know, you're indestructible! Always beliieeeeve iiiin!quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:35 schreef pipster het volgende:
Ik heb ook geen flauw idee hoe het liedje Gold van de heer Prince zou moeten klinken.
Oh is dat het, die Prince toch lekker covertjes uitbrengen.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
You've got the power the know, you're indestructible! Always beliieeeeve iiiin!
Dat ken je toch wel?
Blijft toch een beetje overschat, die Prince. Schijnt ook niet eens een echte prins te zijn geweest.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:49 schreef pipster het volgende:
[..]
Oh is dat het, die Prince toch lekker covertjes uitbrengen.
Hij was slechts halfbloed.quote:Op dinsdag 20 december 2016 14:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Blijft toch een beetje overschat, die Prince. Schijnt ook niet eens een echte prins te zijn geweest.
Huh huh huh hu-uh huhquote:
Ik heb het aantal nummers per decennium gecheckt via de excel lijst en dan kom ik op net andere getallen uit. 80s: 437, 90s: 333, 00s: 283, 10s: 236.quote:Op dinsdag 20 december 2016 21:56 schreef Pino112 het volgende:
En volgens Radio 2 komt Daft Punk - Within uit 1997 en stond in 2015 op plek 854.
Voor zover ik heb kunnen checken klopt de site nu, alles staat er in. Bij de nieuwkomers/uit kunnen enkele dubbelen staan, voornamelijk dan door fuckups van Radio 2. Meld het dan even
Ah de jaartallen, daar kwam ik ook al verschillen tegen. Die wisselen wel eens, ik ga even kijken.quote:Op dinsdag 20 december 2016 22:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik heb het aantal nummers per decennium gecheckt via de excel lijst en dan kom ik op net andere getallen uit. 80s: 437, 90s: 333, 00s: 283, 10s: 236.
Anyway, ik heb een updateje gemaakt voor het grafiekje in de OP, als er interesse voor is kan ie in het volgende topic in de OP gezet worden. Wel interessant dat de 60s van de gangbare decennia inmiddels de minst populaire is, in de eerste lijst was het nog het op één na meest populaire decennium.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |