dat lees je vanaf morgenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:57 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat was vorig jaar! Hoe gaat het met Lennon?
lekker genieten van friet from die zaaierquote:Op zaterdag 24 december 2016 22:00 schreef asco het volgende:
00.00 - 02.00 Ekdoms Funky Weekend Trip
Draait tie dan eigenlijk zijn geliefde oude house plaatjes?
Je kent me nogquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:55 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Weesp in the house!
Ik krijg heel erg een deja vu gevoel door dit topic.
somebody told me?quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af wat het beste nummer van The Killers is. Hun nummers zijn niet uitmuntend, niet saai maar allemaal even 'leuk'.
Ik vind hun eerste 2 platen toch stukken beter dan die 2 erna, ik heb verder ook geen uitgesproken favoriet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vraag me af wat het beste nummer van The Killers is. Hun nummers zijn niet uitmuntend, niet saai maar allemaal even 'leuk'.
of mr brightside of when you were young... het is eigenlijk gewoon 3x hetzelfde liedjequote:
Ik denk dat Somebody Told Me dan nog het beste is. Mr. Brightside vind ik meer een kutnummer wat meer vroege ochtendsferen oproept.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
of mr brightside of when you were young... het is eigenlijk gewoon 3x hetzelfde liedje
Ik vond ze op hun best in die clip van Crystal.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:14 schreef peaceman het volgende:
Eigenlijk is het gewoon een matige band, laten we wel zijn.
ik vond ze op hun best voor ze bekend waren...quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond ze op hun best in die clip van Crystal.
dat artiesten daar geen rekening mee houden Bowie en Prince deden het goedquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Je moet niet in december doodgaan, dan staan die liedjes volgend jaar op precies dezelfde plaats als de afgelopen jaren.
Nee, niet. Deze steekt er met kop en schouder bovenuit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 22:08 schreef Ajacied422 het volgende:
damn. Dan maar skyradio XMas aan...quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:56 schreef asco het volgende:
Verrek, komt inderdaad niet, tssss.
25-12 06.00 - 09.00 Echt Jasper
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |