Kom je op de idols-site. Hoor je na een paar seconden: "I see dead people. The sixth sense. Vrijdagavond 22 uur op Yorin"
Dat is dus tijdens idols op RTL4...
1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 Leonie
Er gaan er van deze 10 dus maar 3 door...
quote:Oh jemig echt waar??
Op dinsdag 10 december 2002 19:48 schreef DanV het volgende:
Vrijdag zitten in de uitzending:1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 LeonieEr gaan er van deze 10 dus maar 3 door...
Er zijn er toch echt meer dan 3 uit deze groep die ik heel graag door wil zien gaan... (5 om precies te zijn)
quote:Argh
Op dinsdag 10 december 2002 18:31 schreef schwa78 het volgende:
Wat een sukkels die makers van idols.Kom je op de idols-site. Hoor je na een paar seconden: "I see dead people. The sixth sense. Vrijdagavond 22 uur op Yorin"
Dat is dus tijdens idols op RTL4...
Wat dachten jullie eigelijk van deze kerel? Jamai
HIjs ziet er misschien niet uit als een popidool maar, hij heeft echt een hele goeie stem vinnik!
En deze stem willik wel vaker horen! Echt een lekkere stem heeft die kerel! Roger!
En onze Jim heeft een hele warme stem! wat mij heel erg aanspreekt...
Dit zijn dus de jongens waartussen ik twijfel!
en de dames kommik eigelijk niet echt uit omdat ze allemaal wel goed zijn!, komt vrijdag wel denk ik!
Ik heb in NL eigenlijk nog niemand gezien die maar in de buurt komt van Kelly Clarkson of Will Young.
quote:Ik heb net ook een stukje gezien van het einde van de finaleshow, toen Kelly al gewonnen had. Toen zong ze nog 'an moment like this'. Mijn God, wat een stem... ik heb er nog kippenvel van.
Op woensdag 11 december 2002 09:54 schreef Christine het volgende:
Dat komt nog wel denk ik. Ik vind de NL kandidaten erg goed, en het niveau vind ik erg hoog. Heb je Kelly Klarkson ook gezien in American Idols? Toen was ze nog niet zo goed als nu. Je groeit ook in dat soort dignen.
quote:Hey ja nu je het zegt! Net als dat je het Veronica-logo nog in het Big Brother-logo terug kan zien, ook al is het nu op Yorin. Die Veronica-tilde is door BB de hele wereld rondgegaan
Op woensdag 11 december 2002 09:56 schreef schwa78 het volgende:
Het valt me nu trouwens op dat de het logo van idols wel heel erg op het logo van Ford lijkt. En wie denk je dat de sponsor van American Idol was? Juist... Ford...
[Dit bericht is gewijzigd door SmashBro op 11-12-2002 21:51]
quote:neej jamai is heel lief, ik doe mee aan idols,en jamai maakt zeker een hele goeie kans, ookal vind hij zichzelf niet zo goed...
Op vrijdag 6 december 2002 23:10 schreef LoekB het volgende:[..]
Hij is L E L I J K. Dus hij kan niet winnen, dan zou het geen idool zijn.
stemt er trouwens ook nog iemand op mij??
quote:Als je zo blijft zeuren niet
Op woensdag 11 december 2002 18:13 schreef idols-leonie het volgende:
stemt er trouwens ook nog iemand op mij??
Laat maar zien wat je kan vrijdag!
quote:OK maar nu is het commercial break. En de tussentijds evaluatie luidt?
Op woensdag 11 december 2002 21:12 schreef _wie het volgende:
Ik ben ook wel aan het kijken, maar heb geen zin in om tussentijds te reageren.....
En zo dan met de jury die aan de hand van die fotootjes commentaar geeft he..waarom laten ze niet zien over wie ze t hebben!!!
Ja, ik ben nieuwsgierig ja Erg irri moet ik zeggen!
quote:Hmmmnou Jamai en Hind MOETEN door, en wie die derde persoon wordt maakt mij niet zo heel veel uit. Voorlopig zeg ik Vanessa omdat ik dat wel een schatje vind
Op dinsdag 10 december 2002 19:48 schreef DanV het volgende:
Vrijdag zitten in de uitzending:1 Jamai
2 Hind
3 July
4 Vanessa
5 Tialda
6 Elton
7 Ester
8 Jelleke
9 Winne
10 LeonieEr gaan er van deze 10 dus maar 3 door...
[edit]O wacht, ik zie nu dat die dikke dame July heet. Als ze komende vrijdag weer als een ware souldiva "van de buhne spettert" mag die van mij ook door.
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 11-12-2002 21:29]
Ook favoriet bij mij:
Hind, Dewi , Elton, Zosja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |