quote:
Op vrijdag 6 december 2002 23:28 schreef Qarinx het volgende:
Vorige keer wist ik 'r naam niet.. Maar Yvette die vindt ik ook echt ontzettend goed zingen!!!
Alleen jammer dat het zo'n stom wijf is.
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 07-12-2002 15:06]
[Dit bericht is gewijzigd door Jane op 07-12-2002 18:55]
quote:Duh, denk je dat ze al de 90 mensen al een appart stukje in het programma hadden gegeven?
Op zaterdag 7 december 2002 15:55 schreef Apfel het volgende:
Ik zag gister opeens mensen die ik nog helemaal niet had gezien
quote:Jaaaa dat viel me wel op hoor! Ik dacht dat Henk-Jan juist dé eikel van de jury was.
Op zaterdag 7 december 2002 14:13 schreef Jane het volgende:
Nog meer mensen die Henk-Jan ineens een stuk symphatieker zijn gaan vinden en die Edwin(?) juist een eikel?
quote:Ja, en ik heb ook de grootste moeite om alle namen en gezichten uit elkaar te houden.
Op zaterdag 7 december 2002 15:55 schreef Apfel het volgende:
Ik zag gister opeens mensen die ik nog helemaal niet had gezien
Maar goed, deze zijn dus door (van de idols site):
Dit waren de afvallers (de afkortingen staan voor het nummer dat ze in de afgelopen aflevering zongen):
Brian (RM, bruine leren jas)
Jacky (NI, kort bruin haar)
Wayne (TR, ons allen bekend)
Rachida (AK, donker meisje, kort haar met rode pluk van voren)
Imke (NI, bruin haar)
Megan (AK, blond)
Arzenio (TR, wel bekend)
Laura (MAD, tekst kwijt)
Alicia (AK, verkeerde toon)
Hanna (AK)
Etienne (TR)
Gerbrich? (NI, rood haar)
Samantha? (AK, lijkt beetje op Diana Ross, vond ik )
Helen (AK, blond meisje)
Augustina (?, geen idee wat ze zong, maar ze had een pet op aan het eind)
Ivan (TR, donkere knul)
Damas (MAD, ziek)
Shanellis? (AK, donker meisje met opgestoken dreads, staart?)
Aurelie? (NI)
Alice (AK, blond)
Verbetering/aanvullingen zijn welkom. Klopt het dat ik bijvoorbeeld Augustina verder de hele uitzending niet in beeld heb gezien?
quote:Ja maar nou krijg je dat idee dat iedereen al een favoriet heeft in de kleine selectie die daarvan voorbij kwam en die zullen de meesten ook houden tot aan het eind van de rit. Maar goed, we zien wel, we zien ze de komenden tenslotte nog allemaal
Op zaterdag 7 december 2002 16:53 schreef LoekB het volgende:
Duh, denk je dat ze al de 90 mensen al een appart stukje in het programma hadden gegeven?
Linda
Tialda
Hester
quote:Ja, klopt hoor.
Op zondag 8 december 2002 21:51 schreef _wie het volgende:
Deze zijn dus ook door alleen ik heb geen idee wie wie is. Klopt ie zo? Beetje lastig vergelijken met de idols.nl site[afbeelding]Linda
[afbeelding]Tialda
[afbeelding]Hester
Maar ik zie net het meisje op de foto hierboven samen met Wayne en de andere afvallers weglopen.
Idd met Linda, ik had daar een screenshot van, dat zij bij de laatste 30 zit (ging gelijk door met Winne, Vanessa etc) maar het filmpje is niet te bereiken (is maar 1 sec ofzo) Dus ik kan het niet na checken... Maar vergeleken met de kleine plaatjes op de idols.nl site lijkt ze daar ook niet op....
quote:Dat plaatje die je nu hebt van Linda is goed
Op maandag 9 december 2002 14:52 schreef _wie het volgende:
Dat probleem had ik dus ook. In het filmpje met mensen die door zijn, werd verteld dat Thialda er dus zo eruit zag . Maar vergeleken met de kleine plaatjes op de idols.nl site lijkt ze daar niet op.Idd met Linda, ik had daar een screenshot van, dat zij bij de laatste 30 zit (ging gelijk door met Winne, Vanessa etc) maar het filmpje is niet te bereiken (is maar 1 sec ofzo) Dus ik kan het niet na checken... Maar vergeleken met de kleine plaatjes op de idols.nl site lijkt ze daar ook niet op....
(Linda is ook top trouwens!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |