abonnement Unibet Coolblue
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:10:30 #101
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189670143
Leuk!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189752848
Was perfect weer dit weekend om aan kerstkaartjes te beginnen. Misschien verstuur ik er dit jaar voor de verandering ook daadwerkelijk een keer eentje. :')

pi_189757276
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 november 2019 22:35 schreef Myraela het volgende:
Was perfect weer dit weekend om aan kerstkaartjes te beginnen. Misschien verstuur ik er dit jaar voor de verandering ook daadwerkelijk een keer eentje. :')

[ afbeelding ]
Wow! Wat mooi O+
Hoe heb je dat met die goudenglitter gedaan?
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189757290
Even een vraag voor de mensen die hier stempels gebruiken: Welke inktkussentjes zijn waterproof? Ik heb hele mooie stempels gekregen en wil ze met aquarelpotlood inkleuren, en dan zou het zonde zijn als alles uitloopt
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 11:16:06 #106
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189758108
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even een vraag voor de mensen die hier stempels gebruiken: Welke inktkussentjes zijn waterproof? Ik heb hele mooie stempels gekregen en wil ze met aquarelpotlood inkleuren, en dan zou het zonde zijn als alles uitloopt
Stukje tekst van mijn blog.

Memento: voor afdrukken die je inkleurt met markers op alcoholbasis zoals Copics of gewone kleurpotloden. De stempel kun je na gebruik schoonmaken met een vochtige doek.


Versafine: voor afdrukken die je inkleurt met markers, waterverf of inkt op waterbasis. De stempel kun je na gebruik schoonmaken met een vochtige doek.


Stazon: Is een inkt op oplosmiddel basis, voor afdrukken die je inkleurt met waterverf of inkt op waterbasis. De stempel kun je na gebruik schoonmaken met speciale reiniger.


Distress: inkt op waterbasis, gebruik ik alleen om stempels mee in te kleuren of achtergrondjes te maken.


Ik gebruik vaak versafine.
pi_189758202
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:16 schreef Patapon het volgende:

[..]

Stukje tekst van mijn blog.

Memento: voor afdrukken die je inkleurt met markers op alcoholbasis zoals Copics of gewone kleurpotloden. De stempel kun je na gebruik schoonmaken met een vochtige doek.

Versafine: voor afdrukken die je inkleurt met markers, waterverf of inkt op waterbasis. De stempel kun je na gebruik schoonmaken met een vochtige doek.

Stazon: Is een inkt op oplosmiddel basis, voor afdrukken die je inkleurt met waterverf of inkt op waterbasis. De stempel kun je na gebruik schoonmaken met speciale reiniger.

Distress: inkt op waterbasis, gebruik ik alleen om stempels mee in te kleuren of achtergrondjes te maken.

Ik gebruik vaak versafine.
Dank je wel! Voor de tip en de moeite! Ik heb een Versafine besteld!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 11:30:36 #108
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189758310
Geen moeite hoor. En ik maak mijn stempels schoon met snoetenpoetsers of baby billendoekjes
pi_189758325
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:30 schreef Patapon het volgende:
Geen moeite hoor. En ik maak mijn stempels schoon met snoetenpoetsers of baby billendoekjes
Oh dat is een slimme! Die haal ik morgen met de weekboodschappen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189762677
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 11:30 schreef Patapon het volgende:
Geen moeite hoor. En ik maak mijn stempels schoon met snoetenpoetsers of baby billendoekjes
Ik ga je nog een keer lastig vallen: waar bestel jij je stempels? Kan zelf geen leuke site vinden ermee
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 16:27:22 #111
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189763495
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 15:58 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ga je nog een keer lastig vallen: waar bestel jij je stempels? Kan zelf geen leuke site vinden ermee
Mijn favoriete sites

https://www.hobbycompleetdeduif.nl/

https://www.hobbyresort.nl/

https://www.paperpads.nl/


En sinds kort

https://www.cloud9crafts.nl/
pi_189763524
quote:
Thnx! ik ga eens lekker snuffelen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189766679
Vandaag nog drie kaartjes erbij gemaakt. Wel stom overigens, ik denk altijd "het is toch leuker om een zelfgemaakt kaartjes te sturen". Dan maak ik ze, en dan vind ik ze eigenlijk te stom om te versturen omdat het zo kneuterig is geworden. Eigenlijk wil ik het perfect hebben, maar ik ben daar niet goed genoeg voor en heb er het geduld niet voor.



Ter illustratie de complete rotzooi op mijn eettafel na zo'n weekendje.

pi_189766785
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 10:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wow! Wat mooi O+
Hoe heb je dat met die goudenglitter gedaan?
Komt van zo'n blok met verschillende patroontjes scrappapier om als ondergrond te gebruiken. Eigenlijk bij bijna elke kaart wel van die standaardingen gebruikt. :@ Kan ik echt niet zelf maken.
pi_189766814
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:52 schreef Myraela het volgende:

[..]

Komt van zo'n blok met verschillende patroontjes scrappapier om als ondergrond te gebruiken. Eigenlijk bij bijna elke kaart wel van die standaardingen gebruikt. :@ Kan ik echt niet zelf maken.
Oke, nu even goed luisteren; niet jezelf zo afkraken! Je maakt echt prachtige kaarten. Echt waar. Mensen zouden hartstikke blij zijn als ze die op de mat kregen! Het is echt heel erg goed gedaan. Be proud!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  zondag 3 november 2019 @ 18:55:03 #116
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189766840
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:48 schreef Myraela het volgende:
Vandaag nog drie kaartjes erbij gemaakt. Wel stom overigens, ik denk altijd "het is toch leuker om een zelfgemaakt kaartjes te sturen". Dan maak ik ze, en dan vind ik ze eigenlijk te stom om te versturen omdat het zo kneuterig is geworden. Eigenlijk wil ik het perfect hebben, maar ik ben daar niet goed genoeg voor en heb er het geduld niet voor.

[ afbeelding ]

Ter illustratie de complete rotzooi op mijn eettafel na zo'n weekendje.

[ afbeelding ]
Ze zijn hartstikke leuk!
pi_189767059
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oke, nu even goed luisteren; niet jezelf zo afkraken! Je maakt echt prachtige kaarten. Echt waar. Mensen zouden hartstikke blij zijn als ze die op de mat kregen! Het is echt heel erg goed gedaan. Be proud!
Oh ze gaan ze ook wel leuk vinden hoor, ik bedoel het niet heel negatief. Gewoon nog iets meer oefenen, misschien meer materialen halen en dan worden ze gewoon nog wat strakker.

Misschien een beetje focussen op handletteren. Dat is ook een goede vaardigheid om te heben voor kaartjes.

Ik begin ook altijd maar gewoon meteen in plaats van me te verdiepen in een techniek. Voor die waterverfstukjes heb ik nu wel gewoon een youtubefilmpje gevolgd. En dan 5 keer dezelfde gemaakt aangezien er altijd een paar minder zijn. :D Misschien moet ik dat gewoon vaker doen.
pi_189778297
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 19:04 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh ze gaan ze ook wel leuk vinden hoor, ik bedoel het niet heel negatief. Gewoon nog iets meer oefenen, misschien meer materialen halen en dan worden ze gewoon nog wat strakker.

Misschien een beetje focussen op handletteren. Dat is ook een goede vaardigheid om te heben voor kaartjes.

Ik begin ook altijd maar gewoon meteen in plaats van me te verdiepen in een techniek. Voor die waterverfstukjes heb ik nu wel gewoon een youtubefilmpje gevolgd. En dan 5 keer dezelfde gemaakt aangezien er altijd een paar minder zijn. :D Misschien moet ik dat gewoon vaker doen.
Ik vind het echt supermooie kaarten en hartstikke leuk om te versturen (die waterverf kaart, echt wow)! Ik heb zelf nu al een aantal keer een zelfgemaakte kaart voor een verjaardag verstuurd en krijg altijd superleuke reacties, terwijl ik er helemaal niet goed in ben. Ik denk dat sowieso de moeite die je er in steekt erg gewaardeerd wordt.

Ik ben ook onlangs aan kerstkaarten begonnen, maar vind het ook wel spannend om ze te versturen, omdat ik op Pinterest toch altijd van die perfecte exemplaren voorbij zie komen in vergelijking met de mijne. Maar met een aantal papierblokken en wat extra materialen hoop ik dat ik toch genoeg leuke kaarten kan maken om te versturen :-)
  vrijdag 8 november 2019 @ 16:30:49 #119
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189852406
Weer een paar kaartjes gemaakt.
36 af!

pi_189852541
Leuk! Je bent er zo goed in O+
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_189852543
Morgen post ik ook even foto's (als ik eraan denk)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 8 november 2019 @ 17:10:30 #122
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_189852924
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 16:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leuk! Je bent er zo goed in O+
Dank je! O+
  zaterdag 9 november 2019 @ 19:40:37 #123
228751 Patapon
pata pata pata pon
  vrijdag 31 januari 2020 @ 16:24:27 #124
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_191281079
Nieuw jaar nieuwe kaartjes!


  zaterdag 1 februari 2020 @ 14:28:33 #125
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_191294920
Heel leuk!
Is dit ook een stempel, nee toch? :o
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')