Dat gaat niet eens gebeuren.quote:Op maandag 19 december 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
Dus, Turkije en Rusland vliegen elkaar misschien in de haren. Wat hebben wij daarmee te maken?
Binnen nu en vier jaren. Mark my words.quote:Op maandag 19 december 2016 17:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat gaat niet eens gebeuren.
WW3 komt ooit wel, maar of wij dat nog meemaken....
Oke, zal het even in mijn agenda zetten.quote:Op maandag 19 december 2016 18:00 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Binnen nu en vier jaren. Mark my words.
NAVO.quote:Op maandag 19 december 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
Dus, Turkije en Rusland vliegen elkaar misschien in de haren. Wat hebben wij daarmee te maken?
Overzeese gebiedsdelen vallen niet onder artikel 5 van het NAVO-verdrag.quote:Op maandag 19 december 2016 18:24 schreef machtpen het volgende:
[..]
Net zoals we engeland hebben geholpen met de falklands.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De mens leert uit de geschiedenis dat de mens niets leert uit de geschiedenis.'
'Geboren worden is een nodeloos storende episode in de gelukzalige rust van het niets.'
En dat viel uiteindelijk ook allemaal wel meequote:Op maandag 19 december 2016 18:24 schreef Boca_Raton het volgende:
Dat dacht ik toen de torens in New York instortten. Toen was ik echt in paniek.
Gelukkig krijgt onze generatie dan de schuld.quote:Op maandag 19 december 2016 18:41 schreef Elfletterig het volgende:
Als politici niet heel snel een ander beleid gaan voeren, is een Derde Wereldoorlog binnen enkele decennia een feit. Het zal een oorlog worden tussen de westerse en islamitische wereld. Spanningen tussen Turkije en Rusland zijn slechts bijzaak.
Turkije is nog steeds een (belangrijke) militaire bondgenoot van ons. Iets met artikel 5 en zo.quote:Op maandag 19 december 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |