Hartslag, zweetsecretie, bloeddruk, pupilgrootte etcquote:Op maandag 19 december 2016 00:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Hoe meet je een stille schreeuw?
Ik ben extern zo zen.quote:Op maandag 19 december 2016 00:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Hartslag, zweetsecretie, bloeddruk, pupilgrootte etc
Ontaarde moeder.quote:Op maandag 19 december 2016 01:05 schreef Molo het volgende:
Ik wilde de slab jij larf af doen, maar zat blijkbaar een haar tussen. Dus nu jenken
Te wakker?quote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 19 december 2016 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Te wakker?
Meer wijn moeten drinken dus
Deze ontaarde moeder gaat ook eens proberen te tukken
Slaap lekker jullie luitjes!
Hondaquote:
Haagquote:
Koenquote:
fogelquote:
AIquote:
Ha Molo, ik zat net uit te rekenen dat jij met jouw tempo van gisteren in één week meer post dan ik in mijn hele leven tot nu toe...quote:
doe daar dan heul gauw eens wat aan, ouwequote:Op maandag 19 december 2016 08:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ha Molo, ik zat net uit te rekenen dat jij met jouw tempo van gisteren in één week meer post dan ik in mijn hele leven tot nu toe...
Je moet ook met twee handen typen he...quote:Op maandag 19 december 2016 08:18 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ha Molo, ik zat net uit te rekenen dat jij met jouw tempo van gisteren in één week meer post dan ik in mijn hele leven tot nu toe...
quote:Op maandag 19 december 2016 08:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Je moet ook met twee handen typen he...![]()
Dan ga je twee keer zo snel....
clipquote:
Of 10x...quote:Op maandag 19 december 2016 08:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En wat doe jíj met je leven, hèhè...quote:Op maandag 19 december 2016 08:16 schreef clixplicity het volgende:
[..]
Ruim 22 per uur gemiddeld, 24 uur lang, non-stop
quote:Op maandag 19 december 2016 08:23 schreef Molo het volgende:
Clix, hoeveel uur had je trouwens nodig voor de berekening?
quote:Op maandag 19 december 2016 08:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
even denken, ik ben gisterenmiddag begonnen, ook nog 6 uur geslapen, tijdens het eten doorgerekend, maar niet tijdens het douchen, ehm, halverwege nog een keer opnieuw begonnen, dan kom ik in totaal op ongeveer 1 minuut (afgerond)quote:Op maandag 19 december 2016 08:23 schreef Molo het volgende:
Clix, hoeveel uur had je trouwens nodig voor de berekening?
Ik zou de berekening het liefste meer in detail weten eigenlijkquote:Op maandag 19 december 2016 08:27 schreef clixplicity het volgende:
[..]
even denken, ik ben gisterenmiddag begonnen, ook nog 6 uur geslapen, tijdens het eten doorgerekend, maar niet tijdens het douchen, ehm, halverwege nog een keer opnieuw begonnen, dan kom ik in totaal op ongeveer 1 minuut (afgerond)
Jaquote:Op maandag 19 december 2016 08:27 schreef Molo het volgende:
Possetje is terug
R&P / steeds te hoog zelfbeeld hebben
de berekening of de uitkomst?quote:Op maandag 19 december 2016 08:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik zou de berekening het liefste meer in detail weten eigenlijk
Beidequote:Op maandag 19 december 2016 08:30 schreef clixplicity het volgende:
[..]
de berekening of de uitkomst?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |