abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167433585
Hoi dit lijkt op een grap omdat er vandaag een topic was over te laag zelfbeeld, maar ik heb dus het tegenovergestelde, ik heb vaak last van een te hoog zelfbeeld,

Ze noemen het ook wel eens : het Elvis Presly syndroom ( dat heet : iedere boerenlul die op vrijdag avond een pilsje drinkt denkt dat hij elvis presly is )

Voorbeeld : een tijd lang was ik echt 101% in de veronderstelling dat ik een reeele kans had om de vaste minaar van Emma Watson te worden, en dan later volgt natuurlijk een enorme kater, ja ook omdat als je dit wat ik heb heb, je ook je leven helemaal daarnaar gaat inrichten.

En ook natuurlijk ergo : onwijze eenzaamheid aan het einde van het liedje, want je gebrijpt natuurlijk dat ik nog steeds single ben!

Vrouwen die ik in het echte leven tegenkom vind ik niet altijd knap of sexy, hooguit maar 1 keer per jaar dat ik er eentje zie.

Nou dan begin maar een beetje na te denken of ik dan toch niet moet gaan daten met een vrouw die ik dan diep van binnen eigenlijk helemaal niet knap vind, maar dan lees ik bijv een uitspraak van Doutze Kroese en die zegt dan "Je bent wat je begeert" en dan denk ik "ja precies dat klopt" en dan begint heel het liedje weer van voren af aan.... pffff....

Wat zou mij nu echt goed doen in mijn leven?

[ Bericht 11% gewijzigd door possetje op 18-12-2016 22:59:50 ]
  zondag 18 december 2016 @ 23:14:08 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_167434196
De lat wat lager leggen?

Ik denk dat je niet genoeg centjes en fame hebt om Emma Watson te kunnen batsen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_167435267
Dat is geen hoog zelfbeeld maar een onrealistisch beeld van wat jij zou kunnen krijgen.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_167435587
Ga eens naar wat duurdere clubs in Amsterdam. Veel mooie vrouwen daar
pi_167436164
Wel herkenbaar, dat je jezelf te hoog inschat.

Vooral als het op vrouwen aankomt is het erg deprimerend. Doordat je de lat (onbewust) te hoog legt wordt verliefdheid dus nooit beantwoord.

Dus ja, op relationeel gebied moet je leren een vrouw lief te hebben die je fysiek niet aantrekkelijk vindt, maar waar je mentaal wel een klik mee hebt.
Why stay small, if you can grow big..
pi_167436290
Een (beetje eenzame) narcis voor je topic :)

I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
pi_167436304
Hoe heb je in hemelsnaam in je hoofd gekregen dat je de minnaar van Emma Watson kon worden? :')

Even aangenomen dat je gewoon een gemiddelde anonieme nederlander bent...
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_167437448
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Hoe heb je in hemelsnaam in je hoofd gekregen dat je de minnaar van Emma Watson kon worden? :')

Ik vermoed dat ts een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft. Dit soort waanbeelden zijn echt niet uitzonderlijk. Best een interessante tak van sport hoe afwijkend de menselijke psyche kan zijn.
  maandag 19 december 2016 @ 08:25:31 #9
456864 Henkelientje
I am crazy Henkie not
pi_167437518
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 08:16 schreef KosterT het volgende:

[..]

Ik vermoed dat ts een of andere persoonlijkheidsstoornis heeft. Dit soort waanbeelden zijn echt niet uitzonderlijk. Best een interessante tak van sport hoe afwijkend de menselijke psyche kan zijn.
Zoiets dacht ik ook inderdaad. Mocht het je echt heel erg in de weg gaan zitten, dan kan professionele hulp kunnen helpen. Maar ik weet niet in hoeverre het een echt "probleem" voor je is.
pi_167437654
Leg je de lat niet bewust zo hoog om maar niet geconfronteerd te worden met de realiteit? Dat je niet zo leuk, knap en populair bent dat je denkt te zijn en dat je niet te goed bent voor alle vrouwen die nu niet aan je standaard voldoen?
pi_167438346
Possetje topic. :N
1 + 1 = blauw
pi_167439042
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

Hij was bevriend met haar op fb ofzo, of was bevriend met mensen die haar kenden op facebook. Kan me zijn opschepperij daarover nog wel herinneren.
pi_167439201
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 22:53 schreef possetje het volgende:
Hoi dit lijkt op een grap omdat er vandaag een topic was over te laag zelfbeeld,
Hier gestopt met lezen: klaarblijkelijke troll is klaarblijkelijk.
pi_167440374
Dus omdat je maar zelden een vrouw tegenkomt die je wel aantrekkelijk vind heb je een hoog zelfbeeld, okee dan.
pi_167440623
Leuk verhaal verder. :W
Lambo of Rekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')