Hoi dit lijkt op een grap omdat er vandaag een topic was over te laag zelfbeeld, maar ik heb dus het tegenovergestelde, ik heb vaak last van een te hoog zelfbeeld,
Ze noemen het ook wel eens : het Elvis Presly syndroom ( dat heet : iedere boerenlul die op vrijdag avond een pilsje drinkt denkt dat hij elvis presly is )
Voorbeeld : een tijd lang was ik echt 101% in de veronderstelling dat ik een reeele kans had om de vaste minaar van Emma Watson te worden, en dan later volgt natuurlijk een enorme kater, ja ook omdat als je dit wat ik heb heb, je ook je leven helemaal daarnaar gaat inrichten.
En ook natuurlijk ergo : onwijze eenzaamheid aan het einde van het liedje, want je gebrijpt natuurlijk dat ik nog steeds single ben!
Vrouwen die ik in het echte leven tegenkom vind ik niet altijd knap of sexy, hooguit maar 1 keer per jaar dat ik er eentje zie.
Nou dan begin maar een beetje na te denken of ik dan toch niet moet gaan daten met een vrouw die ik dan diep van binnen eigenlijk helemaal niet knap vind, maar dan lees ik bijv een uitspraak van Doutze Kroese en die zegt dan "Je bent wat je begeert" en dan denk ik "ja precies dat klopt" en dan begint heel het liedje weer van voren af aan.... pffff....
Wat zou mij nu echt goed doen in mijn leven?
[ Bericht 11% gewijzigd door possetje op 18-12-2016 22:59:50 ]