abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167431417
Om 16 uur mijn meterstanden doorgegeven, om 18 uur krijg ik mail dat ik mijn meterstanden moet doorgeven anders gaan ze een schatting maken. Als ik op de link in de tweede mail klik krijg ik een pagina met de tekst "Uw meternummer is bij ons (nog) niet bekend. Daarom kunt u uw meterstanden niet via internet aan ons doorgeven".

Ik wil nu inloggen op mijn eneco om te kijken of ik daar meer info kan vinden. Echter krijg ik als ik wil inloggen een melding "U kunt op dit moment niet inloggen. Probeer het later nog eens". Ik heb ook als test even op inloggegevens vergeten geklikt, er werd daarbij om mijn email adres gevraagd. Als ik de mail invoer waar ik mails ontvang van eneco krijg ik een melding "E-mailadres niet bekend". Je heb ook een linkje "email adres vergeten". Als je dat kiest moet je klantnummer, postcode en huisnummer invoeren om je email adres te krijgen. Ik krijg vervolgens het email adres dat volgens hun niet bekend is :').

Ik ga morgen eneco bellen, maar ik vroeg me af of andere mensen hier ook last van hebben?
Hoi
  zondag 18 december 2016 @ 23:10:06 #2
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_167434088
Je hebt überhaupt een account op Eneco?

Dat je daar lid bent wil niet zeggen dat je automatisch een account hebt.

Ja ik zeg het maar even hé.. 8-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')