Dat dus.quote:
Radio 2quote:Op zondag 18 december 2016 19:50 schreef DevFreak het volgende:
[..]
Hij zit nu geloof ik op Radio 5 toch?
Zal het niet gewoon zijn omdat jij wat ouder bent geworden?quote:Op zondag 18 december 2016 20:24 schreef Barrah het volgende:
Ik volg het totaal niet meer, dus nee.
Daarbij heeft Giel in zijn vernieuwingsdrift zijn eigen talent en persoonlijkheid om zeep geholpen.
Ik was een fanatieke 3FM-luisteraar ongeveer van 1997 tot 2015, maar de zender wordt nooit meer zoals het was.
Luisteraars uit deze periode hebben er niks meer te zoeken. Gelukkig komt de nieuwe formule van Radio 2 aardig in de buurt.
Ook. En natuurlijk is het logisch dat op 3FM al een paar jaar geen 80's en steeds minder 90's wordt gedraaid. Maar men probeert de laatste jaren een verandering door te forceren die het station gewoon kapotmaakt. Het grootste deel van de jonge doelgroep luistert amper radio en de trouwe luisteraars keren het station de rug toe. Bijzonder jammer. Wat dat betreft ben ik blij dat Radio 2 in het gat springt qua muziek en dj's. Al zullen ook daar vast wel oudere luisteraars zijn afgehaakt.quote:Op zondag 18 december 2016 21:06 schreef Dorpspastoor het volgende:
[..]
Zal het niet gewoon zijn omdat jij wat ouder bent geworden?
De oudere Radio 2-luisteraar wordt weggejaagd naar Radio 5; de zender voor 50- / 55-plussers.quote:Op zondag 18 december 2016 21:54 schreef Barrah het volgende:
[..]
Ook. En natuurlijk is het logisch dat op 3FM al een paar jaar geen 80's en steeds minder 90's wordt gedraaid. Maar men probeert de laatste jaren een verandering door te forceren die het station gewoon kapotmaakt. Het grootste deel van de jonge doelgroep luistert amper radio en de trouwe luisteraars keren het station de rug toe. Bijzonder jammer. Wat dat betreft ben ik blij dat Radio 2 in het gat springt qua muziek en dj's. Al zullen ook daar vast wel oudere luisteraars zijn afgehaakt.
Er is geen droog brood mee te verdienen. Ik denk dat dit land te klein is en te doe-maar-gewoon om van zoiets een succes te maken.quote:Op maandag 19 december 2016 00:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
In Nederland ontbreekt een kwaliteits-muziekzender voor iedereen; van jong tot oud, naar het voorbeeld van BBC Radio 6 Music.
Het gaat niet om geld verdienen, het gaat om het invullen van een taak door de Publieke Omroep; iets dat nu wordt nagelaten.quote:Op maandag 19 december 2016 16:45 schreef female81 het volgende:
[..]
Er is geen droog brood mee te verdienen. Ik denk dat dit land te klein is en te doe-maar-gewoon om van zoiets een succes te maken.
We hebben hier wel Kx (ook niet zo'n beroerde muziek en voor jong en oud), tegenwoordig ook op Dab+, maar het aantal luisteraars is nog steeds zo laag dat de zender niet in de luistercijfer-onderzoeken te vinden is. Vanaf ongeveer een half procent marktaandeel wordt je vermeld, anders sta je in dat lijstje bij 'overige zenders'.
Ik luister ze beiden btw regelmatig. Bbc Radio 6 Music meer bewust, Kx vaker op de achtergrond.
Ik denk wel dat het iig rendabel moet zijn. Dat de kosten die er voor het uitzenden worden gemaakt (bijvoorbeeld voor een plekje op Dab+ en/of op de FM), moeten worden terugverdiend.quote:Op maandag 19 december 2016 17:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het gaat niet om geld verdienen, het gaat om het invullen van een taak door de Publieke Omroep; iets dat nu wordt nagelaten.
Je denkt toch niet serieus dat een zender als Radio 4 rendabel is?quote:Op maandag 19 december 2016 18:11 schreef female81 het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het iig rendabel moet zijn. Dat de kosten die er voor het uitzenden worden gemaakt (bijvoorbeeld voor een plekje op Dab+ en/of op de FM), moeten worden terugverdiend.
Overigens is Kx gewoon van de publieke omroep. Er wordt daar iig een poging gedaan om buiten de 'hoofdzenders' iets serieuzere muziekradio te brengen; de dj's draaien er zelf uitgezochte nummers, en vertellen er weleens wat zinnigs over. Nu nog meer luisteraars.
Denk het niet, die neemt even een sabbatical.quote:Op maandag 19 december 2016 22:07 schreef Peter het volgende:
Nee, issie nu voorgoed van de radio af?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |