In Aleppo zullen ze allemaal zorgeloos met poppen spelen jaquote:Op maandag 19 december 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ken weinig meisjes van 7 maar volgens mij spelen die met poppen
Zijn ook genoeg kinderen met zeer goed lopende Youtubekanalen. Zo moeilijk is Twitter ook weer niet.quote:Op maandag 19 december 2016 23:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik ken weinig meisjes van 7 maar volgens mij spelen die met poppen
Klopt, in de eerste wereld met voldoende eten, water, een goede 3g/wifi verbinding en geen zorgen over bombardementenquote:
Vorige week dusquote:Op maandag 19 december 2016 23:48 schreef Elan het volgende:
Onze Stijn twitterde er ook lustig op los terwijl hij de baard nog niet in de keel had
in de gebieden die door rebellen worden gecontroleerd niet nee. Echt schokkend als je leest hoe die mensen behandelt wordenquote:Op maandag 19 december 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Aleppo zullen ze allemaal zorgeloos met poppen spelen ja
NO you did not!quote:
Ik heb me er vanaf het begin niet al teveel in verdiept moet ik zeggen dus ik kan niet echt goed onderbouwd een kant kiezen.quote:Op maandag 19 december 2016 23:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
in de gebieden die door rebellen worden gecontroleerd niet nee. Echt schokkend als je leest hoe die mensen behandelt worden
Als je interesse hebt in het conflict zou je hier eens af en toe moeten lezen
https://www.reddit.com/r/syriancivilwar/
neequote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Fok-it het volgende:
https://www.goodreads.com(...)c=1&from_search=true
Heb je dit boek gelezen Inso?
die schieten zo ff een russisch ambassadeur neerquote:Op maandag 19 december 2016 23:53 schreef Elan het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)y_escalation_in_the/
Brace yourself for the most melodramatic, pretentious, dull, dumb, overwritten, repetitive, laughable, cringe-inducing, self-indulgent, unbelievable, stereotypical, voyeuristic, contrived piece of fiction.quote:
Die dader was Turkse nationalist lolquote:Op maandag 19 december 2016 23:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
die schieten zo ff een russisch ambassadeur neer
Turks nationalistquote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Die dader was Turkse nationalist lol
Geen dank.quote:Op maandag 19 december 2016 23:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Turks nationalist
Bedankt voor het pleonasme.
Moet ook nog boekie voor in vliegtuig.quote:Op maandag 19 december 2016 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Brace yourself for the most melodramatic, pretentious, dull, dumb, overwritten, repetitive, laughable, cringe-inducing, self-indulgent, unbelievable, stereotypical, voyeuristic, contrived piece of fiction.
Such an incredibly hard book to read, and yet a beautiful book too, on the true meaning of friendship. Written so tenderly, poignantly and with raw honesty.
Ben benieuwdHeb hem voor kerst gevraagd.
je doet maar op maandagavondquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:00 schreef Elan het volgende:
Slaap lekker ik ga nog even de pub in xxx
Ik ben nu de Marathon aan het lezen. Best aardig boekie welquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Moet ook nog boekie voor in vliegtuig.
Dagvlucht antigenot.
Hou niet van Stephen Kingquote:Op dinsdag 20 december 2016 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben nu de Marathon aan het lezen. Best aardig boekie wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |