Hij vraagt toch hier of iemand weet waar je die dingen kunt krijgen.quote:Op zondag 18 december 2016 01:02 schreef habanero het volgende:
[..]
hij vraagt het toch hier ?
nul comment.
goeie tip, de videotheek wil ook wel eens helpen!quote:Op zondag 18 december 2016 09:34 schreef Mute_Me het volgende:
Vraag bij de bioscoop naar de manager en vertel hem wat je wilt, en wat voor bijdrage je in de bierpot wil stoppen. 9 van de 10 belanden toch in de container.
De videotheekquote:Op zondag 18 december 2016 10:08 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
goeie tip, de videotheek wil ook wel eens helpen!
Dat ga ik komend weekend proberen, bedankt voor de tipquote:Op zondag 18 december 2016 09:34 schreef Mute_Me het volgende:
Vraag bij de bioscoop naar de manager en vertel hem wat je wilt, en wat voor bijdrage je in de bierpot wil stoppen. 9 van de 10 belanden toch in de container.
Er bij mij nog 1 videotheek in de buurt alleen ik denk niet dat die nog echt nieuwe displays krijgt aangezien er maar 1 staat en die van MIB 3 is uit 2012.quote:Op zondag 18 december 2016 10:08 schreef G-NiLES het volgende:
[..]
goeie tip, de videotheek wil ook wel eens helpen!
Wat, jij hebt nog een videotheek in de buurt?quote:Op woensdag 21 december 2016 14:19 schreef timojansen het volgende:
[..]
Er bij mij nog 1 videotheek in de buurt alleen ik denk niet dat die nog echt nieuwe displays krijgt aangezien er maar 1 staat en die van MIB 3 is uit 2012.
Toch wel hoor.quote:Op zondag 18 december 2016 14:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
De videotheek![]()
Die bestaan toch niet meer man
In Groningen uit m'n hoofd ook nog wel minstens 3/4 videotheken.quote:Op zondag 18 december 2016 14:41 schreef Ill-Skillz het volgende:
[..]
De videotheek![]()
Die bestaan toch niet meer man
Ik kom tot 5.quote:Op vrijdag 23 december 2016 14:00 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
In Groningen uit m'n hoofd ook nog wel minstens 3/4 videotheken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |