Ach guttegut.quote:Op maandag 19 december 2016 12:30 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
[..]
haha die dragen geen van allen een broek.
als marokkanen dat nu zouden doen dan zouden dames de hele dag naar hun besneden leuters kunnen kijken
Fixed.quote:Op maandag 19 december 2016 12:30 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
[..]
haha die dragen geen van allen een broek.
als marokkanen dat nu zouden doen dan zouden dames de hele dag naar hun besneden leutertjes kunnen kijken
Ja, hoezo?quote:Op maandag 19 december 2016 13:03 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
weet de baas dat je in kantoortijd je penisnijd probeert te botvieren
als je toch maar je targets haalt is het goed toch. ik geef nog even een slinger aan mijn maghrijnse roomtoeterquote:
Als je rechter- of linkerhand het enige is wat ooit aan jouw "maghrijnse roomtoeter" zal zitten...quote:Op maandag 19 december 2016 13:07 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
als je toch maar je targets haalt is het goed toch. ik geef nog even een slinger aan mijn maghrijnse roomtoeter
mijn target is je roomblanke moeder en op je 40ste kom ik wel terug voor je verlepte dinniedin in de marokkaanse keuken houd men van zoet dus die dikke big zal wel brommen van plezier met die faproom deluxequote:Op maandag 19 december 2016 13:09 schreef HSG het volgende:
Als je rechter- of linkerhand het enige is wat ooit aan jouw "maghrijnse roomtoeter" zal zitten...
Dan hou ik het wel op mijn targets.
Ik weet niet wat je daar nou allemaal neerzet....quote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
mijn target is je roomblanke moeder en op je 40ste kom ik wel terug voor je verlepte dinniedin in de marokkaanse keuken houd men van zoet dus die dikke big zal wel brommen van plezier met die faproom deluxe
echte tata gewoon geen weerwoord op een echte spit haha groetjes aan je moederquote:Op maandag 19 december 2016 13:12 schreef HSG het volgende:
Ik weet niet wat je daar nou allemaal neerzet....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer het nogmaals.
Nee non-tata, je schrijft onduidelijk.quote:Op maandag 19 december 2016 13:13 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
echte tata gewoon geen weerwoord op een echte spit haha groetjes aan je moeder
ik zal even de interpunctie er tussen zetten tfoe sukkeltje.quote:Op maandag 19 december 2016 13:14 schreef HSG het volgende:
Nee non-tata, je schrijft onduidelijk.
Maar blijkbaar snap jij er ook niet veel van.
Inshallahquote:Op maandag 19 december 2016 13:11 schreef Ksaudurdun het volgende:
Mijn target is je roomblanke moeder. En op je 40ste (want eerder lukt het je sneue tatta pikkie toch niet om aan een chickie te komen) kom ik wel terug voor je verlepte dinniedin (vriendin). In de marokkaanse keuken houd men van zoet dus die dikke big zal wel brommen van plezier met die faproom deluxe (want extra zoet en uit een enorme niet te behappen toeter).
Ik heb tenminste een moeder en een vriendin.quote:Op maandag 19 december 2016 13:16 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
ik zal even de interpunctie er tussen zetten tfoe sukkeltje.
[..]
Inshallah
jammer genoeg dat ze lekken ik zou ze inruilen voor een vromer modelquote:Op maandag 19 december 2016 13:28 schreef HSG het volgende:
Ik heb tenminste een moeder en een vriendin.
Dank pak ik je zusje wel even want die zal prima als huisslavinnetje kunnen functioneren.quote:Op maandag 19 december 2016 13:28 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
jammer genoeg dat ze lekken ik zou ze inruilen voor een vromer model
ja ik had het over vromer vrind.quote:Op maandag 19 december 2016 13:30 schreef HSG het volgende:
Dank pak ik je zusje wel even want die zal prima als huisslavinnetje kunnen functioneren.
Dat is een onbekend begrip voor jou.quote:Op maandag 19 december 2016 13:31 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
ja ik had het over vromer vrind.
Dat is ze nu ook al niet.quote:Op maandag 19 december 2016 13:33 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
ja als je me zusje pakt is ze toch niet vroom. tfoe tata logica
quote:Op maandag 19 december 2016 13:35 schreef Ksaudurdun het volgende:
[..]
je kunt dus niet spitten broeder
kun je gelijk je mannelijkheid begraven haha cuckiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |