Voorspelbaarquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:27 schreef Crip het volgende:
[..]
wat een gecare op het forum ga sociaal doen jongen
Zeik 'ns niet zo. Chai post hier nog dus alles kan.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben pro alles-roepen-wat-je-wilt-roepen. De enigste reden dat ik een TR zette is omdat ik bans kreeg en kritiek van admins voor een scheet die ik liet maar andere users een andere behandeling krijgen.
Sommige oud sc'ers hebben een perma gekregen voor het roepen van je moeder terwijl andere sc'ers met een langer "strafblad" 2 weken kregen voor het posten van iemand's privegegevens
Gelijke monikken, gelijke kappen noem ik het.
Voor de rest kan het mij echt geen reet schelen wat een stel autistische pdd-nossers met compensatiedrang op FOK! en 24/7 een leven hier leiden roepen.
Misschien had ik dat wel gedaan als ik wist dat diezelfde user alleen maar 10% zich zou gedragen als hij zich zou gedragen op een online forumpje
enigstequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben pro alles-roepen-wat-je-wilt-roepen. De enigste reden dat ik een TR zette is omdat ik bans kreeg en kritiek van admins voor een scheet die ik liet maar andere users een andere behandeling krijgen.
Sommige oud sc'ers hebben een perma gekregen voor het roepen van je moeder terwijl andere sc'ers met een langer "strafblad" 2 weken kregen voor het posten van iemand's privegegevens
Gelijke monniken, gelijke kappen noem ik het.
Voor de rest kan het mij echt geen reet schelen wat een stel autistische pdd-nossers met compensatiedrang op FOK! en 24/7 een leven hier leiden roepen.
Misschien had ik dat wel gedaan als ik wist dat diezelfde user alleen maar 10% zich zou gedragen als hij zich zou gedragen op een online forumpje
nahquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
Is dit een user die jullie ook weer kennen?
Ik niet.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:31 schreef supersof het volgende:
Is dit een user die jullie ook weer kennen?
Ik voel je hoor. Zou ook mad zijn en TR's zetten. Daarom kom ik speciaal ff terug nadat ik al had medegedeeld dat ik wegging.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
dat is letterlijk de twee dingen die je van mn ui en tagje kunt halenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:34 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Wel. Je bent een muguwara no luffy fan en volgens mij marokkaanse. Toch?
Gvd, ik zie hetquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is letterlijk de twee dingen die je van mn ui en tagje kunt halen
Mijn username is Hebreeuws/Indiaas, maar toch denkt men daardoor soms dat ik een Chinees ben.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:34 schreef Crip het volgende:
[..]
dat is letterlijk de twee dingen die je van mn ui en tagje kunt halen
Ja mad enzo. TR enzo kan er niet tegen als mensen wat online tegen mij roepenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:34 schreef Geeltand het volgende:
[..]
Ik voel je hoor. Zou ook mad zijn en TR's zetten. Daarom kom ik speciaal ff terug nadat ik al had medegedeeld dat ik wegging.
sry bby, fris mijn geheugen even op.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:35 schreef WAHRHEIT het volgende:
[..]
Gvd, ik zie het
Mgoed, geeft niet dat je me al lang weer vergeten bent. I'm not even mad.
Wat wil je irl doen dan?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat ga je doenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:36 schreef Amarantha het volgende:
Zooo ben weer ready voor de zaterdagavond.
ik dacht altijd dat je een kutwijf was door je ui toen iknieuw was op fokquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn username is Hebreeuws/Indiaas, maar toch denkt men daardoor soms dat ik een Chinees ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |