abonnement Unibet Coolblue
  Moderator woensdag 15 november 2000 @ 20:06:04 #1
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_472230
Vanavond was het weer eens zo ver: Hieke en Ferdi lagen samen in bed, en schreven voortdurend met hun vingers op de lakens. Ik kon er niks van volgen. Er was dus sprake van privacy en dat lijkt mij niet de bedoeling. Koos mag niet schrijven, zij ook niet. Laat de twee tortelduifjes hun tijd maar besteden aan visueel opwindender zaken..

Bij deze wil ik de BB-redactie voorstellen om de hele groep te straffen. Zonder waarschuwing: aanstaande vrijdag dienen ze te horen te krijgen dat het budget met 10% gekort wordt, wegens het voortdurend overtreden van de regels door H+F.

Ik ben nu al benieuwd naar de reacties. Aanvankelijk zullen ze woedend zijn op Big Brother, maar al gauw zal de rest van de groep zich tegen het Love Duo gaan keren, want blaffen naar de baas is niet goed voor je carrière.

Mocht Hieke echt door het lint gaan, dan kan desgewenst nog door de redactie over de intercom vermeld worden dat ze zich maar eens moet beheersen omdat ze haar moeder ook al hartritmestoringen heeft bezorgd met haar wangedrag.

Eventueel kan nog aan Ferdi worden gevraagd of hij echt zeker weet dat hij niet bij de begrafenis van zijn ouders wil zijn.

Go Hummie go!!!

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_472276
[Precies.]

Straffen die hap.

Ik voel niet veel voor het korten van het week budget.
Maar heb een aantal andere opties;

Cindy terug.
Ed terug.
Geen hout.
Iedereen nomineren, laat het publiek maar uitmaken wie moet gaan.
Douchemuntjes inleveren.
Georgie de hele dag uit bed, zonder valium.
De rest in bed, met valium.

  woensdag 15 november 2000 @ 20:13:55 #3
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_472289
Een uitstekende manier om het groepsproces niet te laten indutten. Ook krijgt de groep eindelijk de kans om het zelfreinigend vermogen te tonen !!
De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_472325
NEEE Hieke mag niet meer roken als ze nog één luchtletter opvingert en Fewdi...geen woorden meer uitspreken met een R erwwin!!
Deze strafmaatregel natuurlijk via de intercom door Fahrid worden uitgesproken...met een kusje van Indy
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  woensdag 15 november 2000 @ 20:19:50 #5
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_472328
quote:
Op 15 november 2000 20:06 schreef Gert het volgende:
Vanavond was het weer eens zo ver: Hieke en Ferdi lagen samen in bed, en schreven voortdurend met hun vingers op de lakens. Ik kon er niks van volgen. Er was dus sprake van privacy en dat lijkt mij niet de bedoeling. Koos mag niet schrijven, zij ook niet. Laat de twee tortelduifjes hun tijd maar besteden aan visueel opwindender zaken..
Dat visueel aantrekkelijke komt nog wel. Dat schrijven van hun is het voorspel. Het echte vuurwerk moet nog komen.
pi_472355
Ode aan de smurfen Gert ?

Wat een duivels plan .

Fluisteren mag toch ook niet ?
Dan moet dit inderdaad ook verboden worden.

[Dit bericht is gewijzigd door Harry op 15-11-2000 20:31]

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_472421
Hieke doet niet alleen aan 'luchtschrijven', maar Hieke fluistert ook doorlopend.
De rest kan ik altijd prima verstaan, maar Hieke alleen maar als het over algemene dingen gaat. Hier stoor ik me nu al geruime tijd aan.
Ik vind een straf zeker op zijn plaats. Ik las al een paar mooie: Iedereen nomineren en laat het publiek maar uitmaken wie er weg gaat - deze vind ik geweldig.
Hieke verboden te roken is ook heel erg okee, dan zal ze volkomen door het lint gaan.
Maar het lijkt me beter als iedereen straf kreeg, zodat er eens een flinke discussie op gang komt.
Geen douchemuntjes meer?

Oh, die is al genoemd! Nou ja, in ieder geval als de hele groep het maar voelt

[Dit bericht is gewijzigd door Tinkerbell op 15-11-2000 20:43]

pi_472438
Tinkerbell schreef :
'Hieke doet niet alleen aan 'luchtschrijven', maar Hieke fluistert ook doorlopend'.
____

Dan moet dit toch ook voor Fewdi gelden lijkt me !

Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_472456
Hieke heeft tot nu toe al haar douchemuntjes geruild voor sigaretten voor haar is dat geen straf....
Harry,
Hieke fluistert wat vaker dan Fewrdi maar iid Fewrdi maakt zich ook schuldig aan luchtschrijven.
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator woensdag 15 november 2000 @ 21:00:58 #10
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_472483
quote:
Op 15 november 2000 20:25 schreef Harry het volgende:
Ode aan de smurfen Gert ?
Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_472487
quote:
Op 15 november 2000 20:47 schreef Harry het volgende:
Tinkerbell schreef :
'Hieke doet niet alleen aan 'luchtschrijven', maar Hieke fluistert ook doorlopend'.
____

Dan moet dit toch ook voor Fewdi gelden lijkt me !


Nee Harry, Ferdi kan ik altijd prima verstaan, ook als hij met Hieke in gesprek is (zacht pratend). Misschien komt het ook doordat Hieke (die tot voor kort overigens mijn favoriet was) van alle bewonders voor mij persoonlijk de meest oninvoelbare persoon is. Wellicht wat vaag...
Ik heb in het begin steeds gedacht dat Hieke nog wel zou loskomen. In zekere zin is dit dus ook wel gebeurd, maar ik heb nog steeds geen zicht gekregen op wie en hoe Hieke is.
Ik hou niet van Dees (helemaal niet zelfs)en ik haat Georgie, maar ik heb enig idee van deze mensen. Ze zijn er in ieder geval duidelijk. Bij Hieke (alhoewel ze natuurlijk wel zichtbaar aanwezig is in het huis) blijft het speculeren wat voor mens dat nou is. (Wat dan misschien ook nog wel knap is, als je 24/7 bespied wordt door camera's, wie zal het zeggen?) Maar door die oninvoelbaarheid wordt dat gefluister er niet prettiger op. Doordat je het niet verstaat krijgt het ook iets stiekums.
Dat irriteert me.

Volgens mij ben ik inmiddels volledig off-topic

pi_473590
Helemaal mee eens! Zeeer ergelijk dat fluisteren van Hieke (en Ferdy) en luchtschrijven. Voor Farid ook erg verdacht lijkt me, want wat is er dan zo prive dat niemand het mag weten???.
Eerder genoemde 'strafmaatregelen' tegen de hele groep zou een fantastische manier zijn om weer wat 'spanning' in de groep te krijgen en Hieke en Ferdy met het fluisteren te laten ophouden.
Veronica: neem die tip ter harte!
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  donderdag 16 november 2000 @ 12:47:17 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473611
Hieke is wel doortrapt. Het zal wel met friese te maken hebben. Willem had er ook een handje van.

Ferdi is over het algemeen wel te verstaan. Hij heeft een zeeer harde stem die zelf in fluistermodus goed door komt.

Het luchtschrijven is een uitvinding van Hieke, ik vraag me af hoelang ze dit nog door laten gaan. Persoonlijk heb ik het idee dat de redaktie dit expres toelaat in de hoop dat er een afspraak wordt gemaakt voor een meer lichamelijk contact.

pi_473639
quote Marky:
Persoonlijk heb ik het idee dat de redaktie dit expres toelaat in de hoop dat er een afspraak wordt gemaakt voor een meer lichamelijk contact.

Lijkt me een beetje ver gezocht.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  donderdag 16 november 2000 @ 13:27:50 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473703
quote:
Op 16 november 2000 12:59 schreef Delta het volgende:
quote Marky:
Persoonlijk heb ik het idee dat de redaktie dit expres toelaat in de hoop dat er een afspraak wordt gemaakt voor een meer lichamelijk contact.

Lijkt me een beetje ver gezocht.


Ach ik hoop nu eenmaal op een beetje sensatie
  Moderator donderdag 16 november 2000 @ 13:35:53 #16
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_473724
quote:
Op 16 november 2000 12:47 schreef marky het volgende:
Hieke is wel doortrapt
<..>
Ferdi is over het algemeen wel te verstaan.
<..>
Het luchtschrijven is een uitvinding van Hieke
Nou doe je het weer! Jij hebt een anti-Ferdi scanner op je computer volgens mij, en zodra iemand iets negatiefs zegt over Leids Leeghoofd, komt Marky Moscovitz even buurten om het een en ander recht te praten.

Weet jij echt 100% zeker dat je Fewrdi niet kent?

[Dit bericht is gewijzigd door Gert op 16-11-2000 13:36]

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_473785
quote:
Op 16 november 2000 12:47 schreef marky het volgende:
Hieke is wel doortrapt. Het zal wel met friese te maken hebben. Willem had er ook een handje van.
Oef, jij krijgt straks een Harrie in je nek
"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
  donderdag 16 november 2000 @ 14:06:25 #18
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_473813
Ik hield me al in Xamira .
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_473825
Goh Harry, je hebt mij ook nog niet van repliek gediend over Hieke...
Mag hoor, van jou kan ik heel wat hebben
  donderdag 16 november 2000 @ 14:51:19 #20
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473908
quote:
Op 16 november 2000 13:35 schreef Gert het volgende:
Nou doe je het weer! Jij hebt een anti-Ferdi scanner op je computer volgens mij, en zodra iemand iets negatiefs zegt over Leids Leeghoofd, komt Marky Moscovitz even buurten om het een en ander recht te praten.

Weet jij echt 100% zeker dat je Fewrdi niet kent?


Ik heb je mijn tactiek al uitgelegd. Geen zin dit nogmaals te doen.

Maar ik ga er nu vanuit dat je mij probeert te provoceren dus door deze reaktie zal je wel weer effe verder kunnen. Geniet er maar lekker van.

  donderdag 16 november 2000 @ 14:54:35 #21
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_473917
quote:
Op 16 november 2000 14:06 schreef Harry het volgende:
Ik hield me al in Xamira .
Daar ben ik toch blij om.

Maar ik mag toch wel een vergelijk maken dacht ik zo.

Vind je het zelf niet opvallend dan?

Kan natuurlijk ook zijn dat jullie het daar niet eens meer in de gaten hebben.

  donderdag 16 november 2000 @ 15:14:55 #22
7499 Lucy
Happy Happy Joy Joy!!
pi_473953
30 stokslagen op hun tandvlees De zweep erover!!
Waarom worden mensen meteen geloofd als ze zeggen dat er aan de hemel 400 biljoen sterren zijn, maar als je ze vertelt dat de deurpost pas geverfd is moeten ze voelen?
pi_474459
quote:
Op 16 november 2000 14:54 schreef marky het volgende:
Maar ik mag toch wel een vergelijk maken dacht ik zo.
Tuurlijk mag je domme dingen roepen! Het zou juist gek zijn als jij ineens met een echt argrument op de proppen zou komen...
Sometimes, to be silent is to be most eloquent
  donderdag 16 november 2000 @ 20:13:01 #24
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_474482
En, ik hou me nog steeds in !
Het komt goed.... En anders maar niet.
  donderdag 16 november 2000 @ 22:00:41 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_474758
quote:
Op 16 november 2000 20:06 schreef Qt het volgende:
Tuurlijk mag je domme dingen roepen! Het zou juist gek zijn als jij ineens met een echt argrument op de proppen zou komen...
Fok en argumenten gaan nu eenmaal niet goed samen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')