Thanks!quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee ik dacht dat je uni deed
je komt slimmer over dan hbotje
Op je laatste vraag: Praag, en nee.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat staat er nog meer on the list? Ben je btw nog in tsjechie of polen of waar het ookalweer mocht zijn?
[..]
Haha zo slecht eh ;pppp
wrm zo graag isreal?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op je laatste vraag: Praag, en nee.
Euhm, lastige vraag. Dan zou ik op dit moment zeggen: Israël, Gran Canaria (als chillvakantie'tje ergens een keer, doe ik anders nooit), Balkan, Letland/Litouwen, etc.
Maar ik moet sowieso eerst een paspoortje, anders kom ik bepaalde landen niet eens in.
neequote:Op zaterdag 17 december 2016 17:50 schreef Dimachaerus het volgende:
is het erg als je aftrekt op instagram
Ah oke. Ik mis czech republicquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Op je laatste vraag: Praag, en nee.
Euhm, lastige vraag. Dan zou ik op dit moment zeggen: Israël, Gran Canaria (als chillvakantie'tje ergens een keer, doe ik anders nooit), Balkan, Letland/Litouwen, etc.
Maar ik moet sowieso eerst een paspoortje, anders kom ik bepaalde landen niet eens in.
Weet niet precies waar het vandaan is gekomen, maar het lijkt me heel interessant om eens te bezoeken. Het is ook geen bestemming die enorm voor de hand ligt (denk ik) zoals een Salou of Cherssonisos (quote:
Praag is echt goedkoop te bereiken, dus zo moeilijk kan het niet zijnquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:50 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ah oke. Ik mis czech republicsowieso wil ik er alleen al terug voor karlovy.
Leuk heur, vriendin van me gaat ook jaartje reizen (londen, canada etc, ze is heel even terug in nl vanuit Cuba). Maar werk je niet meer?
kom ik knuffel je naakt zodat mijn lichaam de jouwe opwarmtquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
Verwarming staat op standje verbrandingsoven, heb dikke sloffen aan, trui, lig onder dekentje en nog heb ik het koud. Rot allemaal eens op met jullie vieze griepbacteriën :ss
Bist du ziekjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
Verwarming staat op standje verbrandingsoven, heb dikke sloffen aan, trui, lig onder dekentje en nog heb ik het koud. Rot allemaal eens op met jullie vieze griepbacteriën :ss
Jezus christus sof sinds wanneer zeg jij van die vunzige dingetjesquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
kom ik knuffel je naakt zodat mijn lichaam de jouwe opwarmt
Omg ja komquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:52 schreef supersof het volgende:
[..]
kom ik knuffel je naakt zodat mijn lichaam de jouwe opwarmt
Nee jijquote:
komt door tardis.quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jezus christus sof sinds wanneer zeg jij van die vunzige dingetjes![]()
True, even paar vrienden optrommelen en hosteltje vinden en dan praag maar weer opzoekenquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:52 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Praag is echt goedkoop te bereiken, dus zo moeilijk kan het niet zijntreinticketje naar EHV is nog duurder dan de vliegtickets waarschijnlijk.
Nice, ook tof om te doen ja, maar ik heb het financieel niet zo breed dat ik even een jaartje kan gaan reizen. Ik werk wel gewoon hoor
ik neem ook chocolade meequote:
ja lekker toch, Praag is daar ook echt een stad voorquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:55 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
True, even paar vrienden optrommelen en hosteltje vinden en dan praag maar weer opzoeken![]()
Aah zo. Zij had dus echt echt elke werkdag van 9 tot 9 zowat gewerkt, een jaar lang. Dus zij heeft wel echt veel reisgeld inmiddels om op te teren. Nog steeds werkende bij de callcenters?
Jij bent ook wel reizigertje hoor, eerst nog werken in ierland en waar ben je nu?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja lekker toch, Praag is daar ook echt een stad voor
Oh ja pff, dan kun je wel wat ja. Flink bikkelen maar wel een hoop voor terug dan nu.
Atm in een fabriek, maar over een tijd weer callcenter ja
Lekker wakker jijquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij bent ook wel reizigertje hoor, eerst nog werken in ierland en waar ben je nu?
Edit: oh wacht nl zei je al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |