Nee m'n internet was weg schele merrie. Die is nu terug. Internetquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Donder op jij was je telefoon kwijt
Zou jij om en om Oberkullie neuken tegen een bar in een rokerig café terwijl de ander dan kritisch toekijkt?quote:
openbaring whatsapp, drie dagen banquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijg altijd dit na 3 dagen
[ afbeelding ]
Is op Telegramquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
openbaring whatsapp, drie dagen ban
neequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou jij om en om Oberkullie neuken tegen een bar in een rokerig café terwijl de ander dan kritisch toekijkt?
Geen enkele behoefte om mee te doen met jullie verzuurde gedoe, en al helemaal niet met die belachelijke citaten die hier telkens tussendoor komen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Arme CY, probeert zo hard lekker mee te doen maar beseft zich niet wat voor verzuurd hellegat deze SC is geworden.
de hoofdrol spelers en de locatiequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat zou je veranderen aan dit scenario om het beter te maken
Oh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
Ik klets echter wel graag bij met mensen van de enige echte orginele SC.
Nederlandse meiden vinden me te dun. In Azië lig ik beter in de markt omdat ze zelf ook wat kleiner zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen enkele behoefte om mee te doen met jullie verzuurde gedoe, en al helemaal niet met die belachelijke citaten die hier telkens tussendoor komen.
wat verzuurdquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen enkele behoefte om mee te doen met jullie verzuurde gedoe, en al helemaal niet met die belachelijke citaten die hier telkens tussendoor komen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor.
Haha ja dat was ook een goeie quotequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
2 ton? Da fuck hoe kom je aan dat geld?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik woon er al een half jaar10 min van mn vorige huis. 2 ton betaald, badkamer gebouwd, nu is het 260 waard
goud
leuk dat je er weer eens bent
wat doe je nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |