Mur!quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:32 schreef Murdera het volgende:
Vuurtje, shagg, vodka, ik zou echt een fantastische hillbilly zijn
Gaat goed! Fijne baan, leuke relatie, en ik heb sinds 2 weken een kat dus ik kan bijna niet blijer zijn!quote:
ooooh supernice!!!! Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat goed! Fijne baan, leuke relatie, en ik heb sinds 2 weken een kat dus ik kan bijna niet blijer zijn!en met jou?
Sounds like a keeperquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooooh supernice!!!! Ik ookfijne baan nu, leuke relatie (huis gekocht) alleen geen dieren, wel een supertoffe lamp gescoord gister ZONDER DAT ZE WEERWOORD GAF ZEI ZE KOOP MAAR
![]()
ik woon er al een half jaarquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sounds like a keeperMaar een huis gekocht ook, wat serieus! Waar ga je wonen?
Holy crap wat chill.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik woon er al een half jaar10 min van mn vorige huis. 2 ton betaald, badkamer gebouwd, nu is het 260 waard
goud
leuk dat je er weer eens bent
wat doe je nu?
sorry maar neequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 ton betaald, badkamer gebouwd, nu is het 260 waard![]()
Oh wow ik kom net op tijd binnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zin om te meeten met jou en TARD. in een donkere bar met louche bezoekers
ik ben een louche bezoekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zin om te meeten met jou en TARD. in een donkere bar met louche bezoekers
Donder op jij was je telefoon kwijtquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wow ik kom net op tijd binnen.
zegt ie dat bij jou ook altijd?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Donder op jij was je telefoon kwijt
verbaast me niksquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook verder is het café leeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |