Ik niet, ik vind dat ik de keuken moet schoonmaken terwijl ik eigenlijk op bed wil liggen veel erger.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:31 schreef Crip het volgende:
nee vind niemand het erg dat ik zojuist ben gefaald in mn arm art?

3 kwartier later ja, toen lag ik al voor pampus hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:32 schreef zeer het volgende:
[..]
geef ik antwoord op je vraag en zero fucked were given

can't handle thisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:36 schreef Crip het volgende:
[..]
can't handle thisIk vind het wel mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.

Nou nou nouquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:26 schreef Mozy het volgende:
Niels/kurvikova werkt gewoon voor Danny! Je extra aids gedragen zodat mensen geld gaan uitgeven om van je af te komen.

Ik wil dat tagje graag dragenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh liefje na die post van net ben jij genomineerd voor meest sexy vrouwelijke user hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |