Hahaquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ga even wat eten en dan aan de drugs

Komt wel goed. Even goed muziekje erbij zoeken voor tijdens het eten, heb zin om lawaai te makenquote:

Je gaat toch niet in je eigen tijd ziek lopen zijnquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Walgelijkik negeer het tot volgende week, hele dag serie kijken in bed en hopelijk brengt m'n broer dan de restjes van het kerstmaal, win-win

nee grapjequote:

Doe normaal tegen Nielsquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:26 schreef Mozy het volgende:
Niels/kurvikova werkt gewoon voor Danny! Je extra aids gedragen zodat mensen geld gaan uitgeven om van je af te komen.

quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nee grapje
moest mijn imago van heilige boon in grtd hoog houden

Ja die gaat weg als je te lang hier blijft.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef supersof het volgende:

Haat mensen die zich ziek meldenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:20 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in je eigen tijd ziek lopen zijn

Oh liefje na die post van net ben jij genomineerd voor meest sexy vrouwelijke user hoorquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:27 schreef supersof het volgende:
[..]
nee grapje

En nog perm hebben ook!quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:26 schreef Mozy het volgende:
Niels/kurvikova werkt gewoon voor Danny! Je extra aids gedragen zodat mensen geld gaan uitgeven om van je af te komen.

geef ik antwoord op je vraag en zero fucked were givenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wrom, ik geef je gvd zo veel aandacht heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |