Dat was ik vergeten te kopen vanmiddag met boodschappen doen omg, ik ga je druiven voeren en chips voeren en chocola voerenquote:
Nou ehhhhhh doe eens even normaal johquote:
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ehhhhhh doe eens even normaal joh
Haha ben net weer beterquote:Op zaterdag 17 december 2016 17:51 schreef Chloroform het volgende:
Verwarming staat op standje verbrandingsoven, heb dikke sloffen aan, trui, lig onder dekentje en nog heb ik het koud. Rot allemaal eens op met jullie vieze griepbacteriën :ss
Kan gebeurenquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
moet verslag maken en ben nog btje brak van gister dus nee
quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat was ik vergeten te kopen vanmiddag met boodschappen doen omg, ik ga je druiven voeren en chips voeren en chocola voeren
Hou eens op met die niels quotesquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ben je me zat? Neem een FOK!-abonnement!
Walgelijkquote:
rtquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hou eens op met die niels quotes
Zeg nou zelf in dialekt:quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou ehhhhhh doe eens even normaal joh
Uiteraard. Gelukkig is het weekend en dan is het meestal wel chillquote:
Ja gaat wel weer chill.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:07 schreef bondage het volgende:
[..]
Uiteraard. Gelukkig is het weekend en dan is het meestal wel chill
Bij jou ook?
Haha veel plezier.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:10 schreef bondage het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Ik ga even wat eten en dan aan de drugs
tel avive is gwn badplaats toch?quote:Op zaterdag 17 december 2016 17:51 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Weet niet precies waar het vandaan is gekomen, maar het lijkt me heel interessant om eens te bezoeken. Het is ook geen bestemming die enorm voor de hand ligt (denk ik) zoals een Salou of Cherssonisos ()
voel me altijd zo genegeerd door je hehquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Walgelijkik negeer het tot volgende week, hele dag serie kijken in bed en hopelijk brengt m'n broer dan de restjes van het kerstmaal, win-win
Tel Aviv is inderdaad niet cultuur/historie etc. pur sang, het plan was dan ook wel om een uitstap naar Jeruzalem en/of Haifa te makenquote:
Wrom, ik geef je gvd zo veel aandacht hehquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:15 schreef zeer het volgende:
[..]
voel me altijd zo genegeerd door je heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |