quote:
ik hoef jou toch godverdomme niet het verschil tussen aanleg en intelligentie uit te leggen toch??quote:
neequote:Op zaterdag 17 december 2016 14:43 schreef zeer het volgende:
[..]
ik hoef jou toch godverdomme niet het verschil tussen aanleg en intelligentie uit te leggen toch??
sorry nvmquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:45 schreef Crip het volgende:
[..]
ik ben aan het eten wrm wil je me moeite laten dorn
haha ik welquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:48 schreef Chloroform het volgende:
Ik had dus net boodschappen gedaan maar geen chocolade meegenomen, kutleven
Wat nou weerquote:Op zaterdag 17 december 2016 14:48 schreef Crip het volgende:
omfg zo veeeeeeel youtube drama met trisha
Nou ja, super niet maar ben wel nieuwsgierig :squote:Op zaterdag 17 december 2016 14:50 schreef Crip het volgende:
[..]
je vind dr stiekem ook super interessant
oh en haar ex klaagt haar aanquote:
Mur!quote:Op zaterdag 17 december 2016 15:32 schreef Murdera het volgende:
Vuurtje, shagg, vodka, ik zou echt een fantastische hillbilly zijn
Gaat goed! Fijne baan, leuke relatie, en ik heb sinds 2 weken een kat dus ik kan bijna niet blijer zijn!quote:
ooooh supernice!!!! Ik ookquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:03 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Gaat goed! Fijne baan, leuke relatie, en ik heb sinds 2 weken een kat dus ik kan bijna niet blijer zijn!en met jou?
Sounds like a keeperquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
ooooh supernice!!!! Ik ookfijne baan nu, leuke relatie (huis gekocht) alleen geen dieren, wel een supertoffe lamp gescoord gister ZONDER DAT ZE WEERWOORD GAF ZEI ZE KOOP MAAR
![]()
ik woon er al een half jaarquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:06 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Sounds like a keeperMaar een huis gekocht ook, wat serieus! Waar ga je wonen?
Holy crap wat chill.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik woon er al een half jaar10 min van mn vorige huis. 2 ton betaald, badkamer gebouwd, nu is het 260 waard
goud
leuk dat je er weer eens bent
wat doe je nu?
sorry maar neequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
2 ton betaald, badkamer gebouwd, nu is het 260 waard![]()
Oh wow ik kom net op tijd binnen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zin om te meeten met jou en TARD. in een donkere bar met louche bezoekers
ik ben een louche bezoekerquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:21 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Zin om te meeten met jou en TARD. in een donkere bar met louche bezoekers
Donder op jij was je telefoon kwijtquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh wow ik kom net op tijd binnen.
zegt ie dat bij jou ook altijd?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Donder op jij was je telefoon kwijt
verbaast me niksquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook verder is het café leeg
Nee m'n internet was weg schele merrie. Die is nu terug. Internetquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:23 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Donder op jij was je telefoon kwijt
Zou jij om en om Oberkullie neuken tegen een bar in een rokerig café terwijl de ander dan kritisch toekijkt?quote:
openbaring whatsapp, drie dagen banquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Krijg altijd dit na 3 dagen
[ afbeelding ]
Is op Telegramquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:26 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
openbaring whatsapp, drie dagen ban
neequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zou jij om en om Oberkullie neuken tegen een bar in een rokerig café terwijl de ander dan kritisch toekijkt?
Geen enkele behoefte om mee te doen met jullie verzuurde gedoe, en al helemaal niet met die belachelijke citaten die hier telkens tussendoor komen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
Arme CY, probeert zo hard lekker mee te doen maar beseft zich niet wat voor verzuurd hellegat deze SC is geworden.
de hoofdrol spelers en de locatiequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
wat zou je veranderen aan dit scenario om het beter te maken
Oh.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
Ik klets echter wel graag bij met mensen van de enige echte orginele SC.
Nederlandse meiden vinden me te dun. In Azië lig ik beter in de markt omdat ze zelf ook wat kleiner zijn.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen enkele behoefte om mee te doen met jullie verzuurde gedoe, en al helemaal niet met die belachelijke citaten die hier telkens tussendoor komen.
wat verzuurdquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geen enkele behoefte om mee te doen met jullie verzuurde gedoe, en al helemaal niet met die belachelijke citaten die hier telkens tussendoor komen.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:31 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Geldt niet voor iedereen hoor.
Haha ja dat was ook een goeie quotequote:Op zaterdag 17 december 2016 16:29 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
2 ton? Da fuck hoe kom je aan dat geld?quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik woon er al een half jaar10 min van mn vorige huis. 2 ton betaald, badkamer gebouwd, nu is het 260 waard
goud
leuk dat je er weer eens bent
wat doe je nu?
Dit bedoel ik. Toendertijd was het ook een verzuurd hellegat waarin iedereen op elkaar zat af te geven, maar het was goddank een stuk grappiger.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:31 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nederlandse meiden vinden me te dun. In Azië lig ik beter in de markt omdat ze zelf ook wat kleiner zijn.
Zo'n goddelijk lichaam heb ik nou ook weer niet. Ik zit tussen normaal en ecto.
Wel een sterk lichaam is me verteld. 'Strong body sir, good, good, good'
Harder werken dan enkel post bezorgen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef wickedmen het volgende:
[..]
2 ton? Da fuck hoe kom je aan dat geld?
Kappen nou met die quotes, Chai.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:33 schreef Chai het volgende:
Kaneelstokje postte laatst een recept voor pompoenchili hier. Bedankt voor de inspiratie. Eet nu al voor de tweede keer in een week een variant daarop met wraps.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Kappen nou met die quotes, Chai.
Welke groep, Ober kan wel wat tips gebruiken.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef Crip het volgende:
hm twijfel of ik vandaag live ga in fb groep voor makeup look of nie
Ik ben al blij met mijn 10k in half jaar tijd op 22 jarige leeftijd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Harder werken dan enkel post bezorgen.
Snap wel waarom iedereen je blokkeertquote:Op zaterdag 17 december 2016 16:35 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Welke groep, Ober kan wel wat tips gebruiken.
Ik heb nu 91 euro op mijn rekening. Dat is alles wat ik heb.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik ben al blij met mijn 10k in half jaar tijd op 22 jarige leeftijd.
200k is me iets te veel van het goede
Tenzij hypotheek
Ik had het tegen Crip.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:35 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
Snap wel waarom iedereen je blokkeert
Betrek het niet zo op jezelf. Je had er vast prima tussen gepast in die tijd.quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:36 schreef Amarantha het volgende:
Ik dacht dat we Star Wars buddies waren Tardis.
quote:Op zaterdag 17 december 2016 16:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Betrek het niet zo op jezelf. Je had er vast prima tussen gepast in die tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |