go ahead eindeijk weer punten pakken?quote:
Praat niet over voetbal met mij, ik volg het niet meerquote:Op zaterdag 17 december 2016 18:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
go ahead eindeijk weer punten pakken?
Ze moeten tegen groningen.quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Praat niet over voetbal met mij, ik volg het niet meer
Wie is dat in je UI?quote:Op zaterdag 17 december 2016 18:02 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Praat niet over voetbal met mij, ik volg het niet meer
In je UI dacht ik even dat het Emilia wasquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb gwn rode lipstick gekocht vandaag om haar make up look te copycatten
Wtf jrquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In je UI dacht ik even dat het Emilia was
valt meequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Heb gwn rode lipstick gekocht vandaag om haar make up look te copycatten
Haar lippen zijn van een prima formaat, te dik is ook onzinnig.quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, ze moest dikkere lippen hebben en iets donkere huidskleurtje
Meer lipstickruimtequote:Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haar lippen zijn van een prima formaat, te dik is ook onzinnig.
Genoeg rasseninmenging okquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hmm, ze moest dikkere lippen hebben en iets donkere huidskleurtje
omg lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Heb voor het eerst aardbeienkwarktaart gemaakt. Over 1 uur kan ik het eten
ik val op oostbloktypes en ordinaire wijvenquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Post eens een foto van een meid die jij lekker vindt, JanCees.
echtquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik val op oostbloktypes en ordinaire wijven
stuur maar dm met je nummerquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Kom laten wij ook even meedoen aan rassenmengseltjes
Dit is geen fotoquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:51 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik val op oostbloktypes en ordinaire wijven
Ja? Ga echt voor het eerst aardbeienkwarktaart eten, heb wel eens oreo cheesecake gehad maar dat was echt zo zwaar en machtig bleghquote:
Ben jij een blonde adonis ?quote:
vraag maar aan sofquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja? Ga echt voor het eerst aardbeienkwarktaart eten, heb wel eens oreo cheesecake gehad maar dat was echt zo zwaar en machtig blegh
[..]
Ben jij een blonde adonis ?
De aardbeienkwarktaarten die ik heb gehad, waren erg lekkerquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:53 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja? Ga echt voor het eerst aardbeienkwarktaart eten, heb wel eens oreo cheesecake gehad maar dat was echt zo zwaar en machtig blegh
[..]
Ben jij een blonde adonis ?
Tatjana Simic?quote:Op zaterdag 17 december 2016 19:55 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja kan niet zo snel iemand bedenken
jaquote:Op zaterdag 17 december 2016 19:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
een beetje ordinair is soms toch wel lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |