abonnement Unibet Coolblue
pi_167434836
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2016 21:23 schreef highveener het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, die serie heb ik :)
pi_167435373
Hallo allemaal,
Net een accountje aangemaakt. Kan dus nog niet PMen.
Ik heb 8 deelvragen opgelost. Doe voor het eerst mee en tot nu toe vind ik hem geweldig.
Maar bij 24 zit ik vast bij de 3e code, de runen.
Ik hoef geen duidelijke hint. Maar wel IETS want ik word gek. Of evt. alleen een bevestiging dat hij wel te doen is, want nu heb ik het idee dat ze die tekst er voor de grap tussen hebben gezet...
pi_167435459
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu word ik gek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167435503
Hmm, ook druk aan het puzzelen hier, kom maar niet verder met vraag 2, heb alle punten op elk denkbare manier met elkaar verbonden, lijnen er doorheen getrokken. De tekst is ook niet echt heel behulpzaam.. uit de toon vallen en gezelschap. Zou het met muziek te maken hebben? Heb nu denk ik alle concertzalen gezien en het lijkt er geen plattegrond van te zijn.

Morgen die tekening maar eens een paar keer uitprinten, misschien dat het losse ringen moeten zijn die over elkaar gelegd moeten worden of zo iets.. of moet dat extra blok er onder opgerold worden en er op geplaatst worden op één of andere manier. Blijf het idee houden dat ik het niet uit het juiste perspectief aan het bekijken ben.
pi_167435519
Ik ben al aardig op weg met de "ruis op de lijn " vraag. Er zijn nog een paar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ik mis. Wat denken jullie, dat ik die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan vinden?
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 december 2016 @ 00:15:44 #81
426493 crew  PippenScottie
pi_167435523
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:14 schreef traxdata het volgende:
Hmm, ook druk aan het puzzelen hier, kom maar niet verder met vraag 2, heb alle punten op elk denkbare manier met elkaar verbonden, lijnen er doorheen getrokken. De tekst is ook niet echt heel behulpzaam.. uit de toon vallen en gezelschap. Zou het met muziek te maken hebben? Heb nu denk ik alle concertzalen gezien en het lijkt er geen plattegrond van te zijn.

Morgen die tekening maar eens een paar keer uitprinten, misschien dat het losse ringen moeten zijn die over elkaar gelegd moeten worden of zo iets.. of moet dat extra blok er onder opgerold worden en er op geplaatst worden op één of andere manier. Blijf het idee houden dat ik het niet uit het juiste perspectief aan het bekijken ben.
De tekst is verschrikkelijk behulpzaam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 december 2016 @ 00:18:11 #82
426493 crew  PippenScottie
pi_167435574
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 00:15 schreef tegelkoning het volgende:
Ik ben al aardig op weg met de "ruis op de lijn " vraag. Er zijn nog een paar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die ik mis. Wat denken jullie, dat ik die
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
kan vinden?
:?

Ik denk het niet?
pi_167435623
quote:
16s.gif Op maandag 19 december 2016 00:12 schreef mk852015 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu word ik gek
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167435894
De tekst is verschrikkelijk behulpzaam
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[/quote]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 december 2016 @ 00:37:12 #85
426493 crew  PippenScottie
pi_167435944
Ik kap hier wel. Te grijs gebied tussen helpen en spoilen.

[ Bericht 94% gewijzigd door PippenScottie op 19-12-2016 01:11:48 ]
pi_167436281
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167436312
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:07 schreef gebruiker12345 het volgende:
Anders zeg je het even voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_167436317
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:10 schreef CarloV het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha. En dank. Heb hem net gewijzigd, omdat ik wel onaardig klonk.
pi_167436324
Ben er nog niet uit hoor ;) niet op de spoiler tags klikken als je geen hints wil :Y)
pi_167436332
Anyway.

Kaas is saai.

De chileense is op.

Tijd voor bed.
pi_167436347
traxdata: Het is niet erg fair tov mensen die - de regels respecterend - hun positie willen verbeteren of behouden, wanneer alles hier te vinden is.

Voor mijzelf geldt dat ik hem zelf op wil lossen. Ik kan gerust op de spoilers klikken. Op de vragen waar het meest naar gevist wordt, heb ik de antwoorden al.
pi_167436349
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:12 schreef gebruiker12345 het volgende:
Anyway.

Kaas is saai.

De chileense is op.

Tijd voor bed.
Precies! Jij gaat nog ver komen dit jaar!
pi_167436425
Nou die laatste tip die gegeven werd was nog niet echt doorslaggevend hoor, zelfs als het moet voorstellen wat ik denk dat het is heb ik nog wel wat puzzelwerk voordat ik doorheb hoe ik het moet decoderen. Ik heb er in ieder geval nog geen afbeelding van kunnen vinden op internet.

Eerst maar eens slapen, bedankt in ieder geval voor het bevestigen dat het in ieder geval een hele goede tip was. :o
pi_167437202
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 01:14 schreef gebruiker12345 het volgende:
traxdata: Het is niet erg fair tov mensen die - de regels respecterend - hun positie willen verbeteren of behouden, wanneer alles hier te vinden is.

Voor mijzelf geldt dat ik hem zelf op wil lossen. Ik kan gerust op de spoilers klikken. Op de vragen waar het meest naar gevist wordt, heb ik de antwoorden al.
Er moet idd niet te specifiek gelekt worden, maar als je heel eerlijk bent, hoop jij hier ook getriggerd te worden om die ene vraag waar je over loopt te piekeren, ineens te zien.

Als je het écht zelf wil doen ga je niet op een forum kijken toch?
pi_167437523
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 07:09 schreef tegelkoning het volgende:

[..]

Er moet idd niet te specifiek gelekt worden, maar als je heel eerlijk bent, hoop jij hier ook getriggerd te worden om die ene vraag waar je over loopt te piekeren, ineens te zien.

Als je het écht zelf wil doen ga je niet op een forum kijken toch?
Er zijn meerdere redenen om op dit forum te zitten, bijvoorbeeld: het inschatten van concurrentie; het gezellig hebben omdat je anders helemaal alleen bent; antwoorden kapen; antwoorden weggeven; hints incasseren; net doen alsof je niks weet; saaie kaas verorberen; moderator spelen; leedvermaak; vals spelen; hints controleren en rapporteren; je bent spion en je hoopt dat 1 van de hints een hint naar een staatsgeheim is.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 december 2016 @ 08:35:28 #96
426493 crew  PippenScottie
pi_167437579
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:25 schreef CarloV het volgende:

[..]

Er zijn meerdere redenen om op dit forum te zitten, bijvoorbeeld: het inschatten van concurrentie; het gezellig hebben omdat je anders helemaal alleen bent; antwoorden kapen; antwoorden weggeven; hints incasseren; net doen alsof je niks weet; saaie kaas verorberen; moderator spelen; leedvermaak; vals spelen; hints controleren en rapporteren; je bent spion en je hoopt dat 1 van de hints een hint naar een staatsgeheim is.
De concurrentie moet alleen 7b, 10, 21, 24 (derde tekst) en 27 nog. ;)
pi_167437599
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:35 schreef PippenScottie het volgende:

[..]

De concurrentie moet alleen 7b, 10, 21, 24 (derde tekst) en 27 nog. ;)
Mooi dan ben ik de concurrentie nog voor ;)
  Redactie Frontpage / Sport maandag 19 december 2016 @ 08:40:20 #98
426493 crew  PippenScottie
pi_167437623
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:37 schreef CarloV het volgende:

[..]

Mooi dan ben ik de concurrentie nog voor ;)
Respect! _O_
pi_167438856
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 07:09 schreef tegelkoning het volgende:

[..]

Er moet idd niet te specifiek gelekt worden, maar als je heel eerlijk bent, hoop jij hier ook getriggerd te worden om die ene vraag waar je over loopt te piekeren, ineens te zien.

Als je het écht zelf wil doen ga je niet op een forum kijken toch?
Helaas kan ik geen (bonus)punten toekennen voor je uitleg betreffende mijn motivatie. Niet iedereen is of denkt hetzelfde. Gelukkig maar. Verder vond ik de hints inderdaad te specifiek. Dank voor het verhelderen.
pi_167440028
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 08:37 schreef CarloV het volgende:

[..]

Mooi dan ben ik de concurrentie nog voor ;)
Ben wel benieuwd naar enige achtergrond van dit briljante brein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')