Deze Niels quote ken ik nietquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wil je je hersenscheten achterwegen laten en meeposten of gewoon Twitter nemen
Beetje werkervaring opdoen internationaal gezien, reizen. Maar ben weer in Nlquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat doe je dan precies in het buitenland? Gewoon een vraag
Cool. Wat heb je nu allemaal gedaan dan, qua werk?quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Beetje werkervaring opdoen internationaal gezien, reizen. Maar ben weer in Nl
Voel me altijd wel goed als ik zie wat mensen hier postenquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:20 schreef xcachet het volgende:
Na jelly, caren, mad nu de hersenbloeding. De lol is er wel af.
Alleen callcenterwerk, helaas.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:21 schreef xcachet het volgende:
[..]
Cool. Wat heb je nu allemaal gedaan dan, qua werk?
mooie UIquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
Hoi ik ben hier om een vleugje positivisme achter te laten
Vooral als ze klagen en ik die issues niet ken.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:22 schreef supersof het volgende:
[..]
Voel me altijd wel goed als ik zie wat mensen hier posten
Vind issues niet erg, meer die debiele opmerkingen en quotes van anderen man man manquote:Op vrijdag 16 december 2016 21:24 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vooral als ze klagen en ik die issues niet ken.
Die maken we allemaal.quote:Op vrijdag 16 december 2016 21:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Vind issues niet erg, meer die debiele opmerkingen en quotes van anderen man man man
Net gaf je nog af op dat ze Niels' post zaten te quoten???quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |