Ik zie ons niet zomaar van Vitesse winnen met een zwaar gedevalueerd middenveldquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:32 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Zou de finale weer Utrecht-Feyenoord worden? Kans is wel groot.
Zal niet heel makkelijk worden. Maar laat Tapia maar eens zien wat hij waard is.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik zie ons niet zomaar van Vitesse winnen met een zwaar gedevalueerd middenveld
Ok sorry, ik had gewoon dom cokesnuivend inteeltdorp moeten zeggen.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:37 schreef JanCees het volgende:
[..]
PVV is alleen de grootste geweest tijdens Europees parlement verkiezingen. Verder nooit. Dus beter hou je dat stoere mondje van je voordat je onzin verkoopt.
Nee je moet je simpele mondje houden, want je weet niks anders dan wat vooroordelen. Zielige stumper dat je er loopt.quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ok sorry, ik had gewoon dom cokesnuivend inteeltdorp moeten zeggen.
Mad?quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee je moet je simpele mondje houden, want je weet niks anders dan wat vooroordelen. Zielige stumper dat je er loopt.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:53 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee je moet je simpele mondje houden, want je weet niks anders dan wat vooroordelen. Zielige stumper dat je er loopt.
en ze roken er liever paling dan wietquote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef Caland het volgende:
Inderdaad jancees. Insiders weten dat er in Volendam veel meer speed dan coke wordt gesnoven.
quote:Op dinsdag 24 januari 2017 23:59 schreef Caland het volgende:
Inderdaad jancees. Insiders weten dat er in Volendam veel meer speed dan coke wordt gesnoven.
Wat een klote tijd ook. Helemaal voor uitsupporters totaal geen doen op een doordeweekse avond.quote:Op woensdag 25 januari 2017 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het is weer flink leeg in dat Utrecht
Die zijn er nog wel in grote getale opzich, en Utrecht supporters kunnen dat best doen voor een dagje toch lijkt mequote:Op woensdag 25 januari 2017 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat een klote tijd ook. Helemaal voor uitsupporters totaal geen doen op een doordeweekse avond.
Dat staat genoteerdquote:Op woensdag 25 januari 2017 18:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als SCC de halve finale van de beker bereikt neem ik een half jaar een UI naar keuze van Tagliano
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |