Dat of Heerenveen - SCC jaquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
#PrayForHeerenveenUtrechtalsfinale
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Vrije trap vanaf bijna dertig meter
Ja je kan het proberen!!!
Waarom zou je Heerenveen in de finale willenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:01 schreef Ajacied422 het volgende:
#PrayForHeerenveenUtrechtalsfinale
Dan is mijn vertrouwen in het Nederlandse voetbal weer een beetje restored.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat of Heerenveen - SCC ja
Omdat die een leuk team hebbenquote:Op woensdag 25 januari 2017 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je Heerenveen in de finale willen
Ah oke.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat die een leuk team hebben
Omdat ik hun beleid erg kan waarderen, leuke voetballers, lekker aanvallen en dat soort dingen. Daar waar ik zeg maar voetbal voor kijk, snap je?quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:12 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou je Heerenveen in de finale willen
Ik vind het altijd wel leuk als clubs met redelijk fanatiek publiek in de finale komen of clubs die het nooit hebben meegemaakt.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind jij van niet? Leuke aanvallers, prima middenveld.
Dat is dan een verschil in voetbalbeleving natuurlijk, ik vind de voetballers op het veld belangrijker dan wat dronken lui op de tribunes.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel leuk als clubs met redelijk fanatiek publiek in de finale komen of clubs die het nooit hebben meegemaakt.
Dat zal mij nou echt aan mijn reet roesten.quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind het altijd wat moeilijk om naar het aspect van sfeer en die dingen te kijken als aan de beker ook een 'prijs' als Groepsfase EL is opgehangen.
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Levchenko een vreselijk figuur. De excuus-Oekraïner is een uitstekende prutser, want er staat ergens op De Correspondent een stuk van Michiel de Hoog over Erik Ten Hag die het niet interessant vindt om van 20 meter afstand te schieten.
Davy zou nu zeggen: "Het zit diep"quote:
quote:Op woensdag 25 januari 2017 19:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[..]
Davy zou nu zeggen: "Het zit diep"
Gratis en voor niets.twitter:michieldehoog twitterde op zondag 22-05-2016 om 12:08:53Straks #utrher - hier mijn gesprek met Erik ten Hag over het schotbeleid van @fcutrecht, met data van @11tegen11 https://t.co/dqpk3vrKOb reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |