Alle seizoenen ja? Ik dacht dat hij alleen in het laatste seizoen dat deedquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon?Je bedoelt natuurlijk ALLE seizoenen van GoT.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]Dat laatste zal denk ik wel een van de grote redenen geweest zijn, helaas.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
no manquote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alle seizoenen ja? Ik dacht dat hij alleen in het laatste seizoen dat deed
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dat laatste zal denk ik wel een van de grote redenen geweest zijn, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Heeft hij ook Rains of Castamere gemaakt?quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heeft hij ook Rains of Castamere gemaakt?![]()
Dat vind ik zo'n goddelijk nummer, zeker als ik dan denk aan de episode met dezelfde naam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:34 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:35 schreef Fylax het volgende:
Wat ik trouwens echt een prachtig gezicht vondSowieso een bazenacteur, hij kwam me wel erg bekend voor. Maar weet niet waar ik hem nog meer in gezien had, toen ik even op zijn imdb keek kwam ik er nog niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh.
Wat vond je trouwens van het hele Maeve-plot?quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sowieso een bazenacteur, hij kwam me wel erg bekend voor. Maar weet niet waar ik hem nog meer in gezien had, toen ik even op zijn imdb keek kwam ik er nog niet uit
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:39 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat vond je trouwens van het hele Maeve-plot?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:45 schreef Fylax het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:49 schreef Fylax het volgende:
[..]Ohja dat had ik wel gelezen, maar er waren meerdere theorieën natuurlijk. Kan best kloppen verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Is geconfirmed door de makers van de serie.quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ohja dat had ik wel gelezen, maar er waren meerdere theorieën natuurlijk. Kan best kloppen verder
quote:Op vrijdag 16 december 2016 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is geconfirmed door de makers van de serie.
Ze zeiden dat, op het moment dat het als handheld gefilmd is, het laat zien dat de host zijn of haar eigen keuzes maakt.
Oh dat weet ik wel zeker, nog twee jaar wachten. Tegen die tijd hebben we het einde van GoT al gezienquote:Op vrijdag 16 december 2016 01:02 schreef Fylax het volgende:
ik heb echt geen flauw idee, we worden denk ik erg verrast :p
Op imdb zag ik 2018 staan, maar vind het ook vaag als er zolang tussen zit. Als ze GoT in één jaar kunnen opnemen, dan dit ook.quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:04 schreef Fylax het volgende:
het kan ook noy volgend jaar komen toch
Het is maximaal 2018quote:Op vrijdag 16 december 2016 01:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op imdb zag ik 2018 staan, maar vind het ook vaag als er zolang tussen zit. Als ze GoT in één jaar kunnen opnemen, dan dit ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |