sowquote:Op donderdag 15 december 2016 21:33 schreef Drug het volgende:
[..]
keer kopje koffie drinken en dan kun je zelf oordelen
Dit zegt veel over de ouders van al die mensen.quote:Op donderdag 15 december 2016 21:26 schreef supersof het volgende:
Ik vind januari en februari niet erg maar dat komt omdat mijn broertjes en ik dan jarig zijn en veel vriendinnen van me ook
wat dan?quote:Op donderdag 15 december 2016 21:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit zegt veel over de ouders van al die mensen.
Dat ze allemaal in dezelfde periode kapot geil waren en kindjes wilden maken.quote:
Hoeft nietquote:Op donderdag 15 december 2016 21:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ze allemaal in dezelfde periode kapot geil waren en kindjes wilden maken.
ik durf nietquote:
Ik heb er meerdere, maar dit is er een vanquote:Op donderdag 15 december 2016 21:48 schreef Drug het volgende:
[..]
misschien moeten we elkaar eerst online wat beter leren kennen :$
wat is je lievelingsliedje?
hm kende ik niet, maar vind t leuk, staat nu in mn libraryquote:Op donderdag 15 december 2016 21:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb er meerdere, maar dit is er een van
en die van jou?
quote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef Drug het volgende:
[..]
hm kende ik niet, maar vind t leuk, staat nu in mn library
ik ook meerdere maar deze bv
om boos van te wordenquote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
morgen training omgaan met agressie en ik heb GEEN zin
best chill nummerquote:Op donderdag 15 december 2016 22:02 schreef Drug het volgende:
[..]
hm kende ik niet, maar vind t leuk, staat nu in mn library
ik ook meerdere maar deze bv
Ja nogalquote:
waarom volg je die?quote:Op donderdag 15 december 2016 22:04 schreef supersof het volgende:
morgen training omgaan met agressie en ik heb GEEN zin
Moet voor schoolquote:
Prima wel. Harde onderhandelingen over oud en nieuw.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:08 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja nogal
Hoe gaat het met jou typje
Goed hoorquote:Op donderdag 15 december 2016 22:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Prima wel. Harde onderhandelingen over oud en nieuw.
Met u?
Oh, is met vrienden. Zij volgt wel.quote:Op donderdag 15 december 2016 22:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Goed hoor
Wel lastig lijkt me dat, "gelukkig" ben ik single en hoef ik me daar geen zorgen over te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |