abonnement Unibet Coolblue
pi_167638268
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zoeken ze niet nog iemand voor af en toe een vrijdag of zaterdagritje? ;)
Haha helaas zijn er maar weinig bedrijven open op zaterdag dus gebeurd er op vrijdag en zaterdag niet zoveel 😉
pi_167681171
Zat een beetje rond te kijken voor een nieuwe auto en het volgende viel mij op: Een 325i e91 van 05-07 en een 325i e91 van 07-08 verschilt in gebruik binnen de bebouwde kom maar liefst 3.4 liter/100km. Ik vind dit een vrij groot verschil.

Zie hier de vergelijking:
http://www.autoweek.nl/ca(...)8&id2=47391&cache=no

Hier staan dezelfde specs:
http://autokatalog.autosc(...)-kw-218-ps/10130027/

Vanwaar dit grote verschil en klopt dit wel? Ik ziet dat bijvoorbeeld een mercedes c klasse 230 uit 08 gewoon nog steeds een zuipschuit is vergeleken met de bmw 3 van 07-08.
  woensdag 28 december 2016 @ 18:33:12 #103
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_167681255
Kijk eens op spiritmonitor.de voor praktijkresultaten. Die fabriekscijfers zeggen niet altijd alles
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 28 december 2016 @ 22:42:11 #104
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167691324
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2016 18:29 schreef SOG het volgende:
Zat een beetje rond te kijken voor een nieuwe auto en het volgende viel mij op: Een 325i e91 van 05-07 en een 325i e91 van 07-08 verschilt in gebruik binnen de bebouwde kom maar liefst 3.4 liter/100km. Ik vind dit een vrij groot verschil.

Zie hier de vergelijking:
http://www.autoweek.nl/ca(...)8&id2=47391&cache=no

Hier staan dezelfde specs:
http://autokatalog.autosc(...)-kw-218-ps/10130027/

Vanwaar dit grote verschil en klopt dit wel? Ik ziet dat bijvoorbeeld een mercedes c klasse 230 uit 08 gewoon nog steeds een zuipschuit is vergeleken met de bmw 3 van 07-08.
Vanaf 2007 heeft ie toch een andere motor, n.l. N53B30? Daarvoor N52B25.

Maar veel meer dan 1-2 liter overall zal dat waarschijnlijk niet opleveren.

[ Bericht 2% gewijzigd door Hyperdude op 28-12-2016 22:59:27 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167699009
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2016 21:46 schreef Mr.Ping het volgende:

Dit is de safety folie.... probeer dit maar eens met een rolletje van de autoshop.
Dat kan mijn raam hebben zonder folie hoor :D
pi_167704955
Heeft iemand ervaring met het laten wrappen of spuiten van de interieurlijsten?

Ik zou graag hoogglans (piano)zwarte interieurlijsten willen maar kan ze nergens aankomen. En al helemaal niet voor een goede prijs.
Ik heb nu een offerte gekregen voor het laten wrappen (folie dus) en dan ben ik voor ¤ 200,00 klaar. Maar is het in de praktijk nou echt zo mooi als een gespoten versie? En krijg je er op een gegeven moment krasjes in waardoor de originele kleur weer ziet?

Heeft iemand hier ervaring mee? En of kent iemand nog een goede spuiter die het voor zo'n prijs kan doen?
  donderdag 29 december 2016 @ 13:28:14 #107
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_167705075
200 ?? een hele auto doen ze tegenwoordig voor 800 ??
pi_167705338
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
200 ?? een hele auto doen ze tegenwoordig voor 800 ??
Idd niet goedkoop.
pi_167785135
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:28 schreef mitchelll0181 het volgende:
200 ?? een hele auto doen ze tegenwoordig voor 800 ??
Bij de turk om de hoek zonder garantie met huishoudfolie zeker? De offertes die ik wel eens opgevraagd heb kwamen niet onder de 1400,-

Daarnaast, kleine interieurdelen zijn relatief duurder omdat het lastiger is om te wrappen tov grote platte delen als een deur, motorkap en dak.
(Y)
pi_167785490
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2016 13:25 schreef matigeuser het volgende:
Heeft iemand ervaring met het laten wrappen of spuiten van de interieurlijsten?

Ik zou graag hoogglans (piano)zwarte interieurlijsten willen maar kan ze nergens aankomen. En al helemaal niet voor een goede prijs.
Ik heb nu een offerte gekregen voor het laten wrappen (folie dus) en dan ben ik voor ¤ 200,00 klaar. Maar is het in de praktijk nou echt zo mooi als een gespoten versie? En krijg je er op een gegeven moment krasjes in waardoor de originele kleur weer ziet?

Heeft iemand hier ervaring mee? En of kent iemand nog een goede spuiter die het voor zo'n prijs kan doen?
Al je niet meer terug wil gaan naar de oude kleur dan kan je het beter spuiten en er een paar lagen blanke lak opzetten.
Ik heb mijn Mini Cooper in camoeflage gewrapt maar het dak zwart laten spuiten omdat je op zwart altijd krassen krijgt bij het wassen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Mr.Ping op 31-12-2016 15:17:14 ]
pi_167805162
Hele interieur schoongemaakt met azijn en daarna ingesmeerd met zo'n meguiars goedje. Voor zover het kon ziet het er nu weer goed uit :P Nu kijken waar het allemaal lekt. Ik vrees echter dat het bij (E36) cabrio's bijna niet te doen is om helemaal waterdicht te krijgen correct? Of zijn er mensen met ervaring hiermee?
Facts don't care about your feelings
  zondag 1 januari 2017 @ 19:10:08 #112
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167812735
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Hele interieur schoongemaakt met azijn en daarna ingesmeerd met zo'n meguiars goedje. Voor zover het kon ziet het er nu weer goed uit :P Nu kijken waar het allemaal lekt. Ik vrees echter dat het bij (E36) cabrio's bijna niet te doen is om helemaal waterdicht te krijgen correct? Of zijn er mensen met ervaring hiermee?
Je zou zo'n hoes er overheen kunnen mikken. Ventileren wordt dan wel een probleem.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167829506
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:17 schreef YoshiBignose het volgende:
Hele interieur schoongemaakt met azijn en daarna ingesmeerd met zo'n meguiars goedje. Voor zover het kon ziet het er nu weer goed uit :P Nu kijken waar het allemaal lekt. Ik vrees echter dat het bij (E36) cabrio's bijna niet te doen is om helemaal waterdicht te krijgen correct? Of zijn er mensen met ervaring hiermee?
auto ergens binnen zetten en een rookgenerator in de auto zetten. dan zie je waar het lek zit.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  vrijdag 6 januari 2017 @ 15:14:01 #114
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167925702
Olieverversen is voor sukkels

https://www.facebook.com/Brutosbrasil8/videos/1836876773238196/

Geen BMW, maar toch dode boel hiero. ;)
Iedereen zijn Linglong bandjes er al onder voor sneeuwpret?
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  vrijdag 6 januari 2017 @ 15:44:01 #115
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_167926400
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef Hyperdude het volgende:
Olieverversen is voor sukkels

https://www.facebook.com/Brutosbrasil8/videos/1836876773238196/

Geen BMW, maar toch dode boel hiero. ;)
Iedereen zijn Linglong bandjes er al onder voor sneeuwpret?
T hele jaar ja.

Nu rondom Atlas green sport haha
Komt zelfs nog door de ANWB test _O-

225-40-18 50 euro *O*
pi_167932149
Ik heb Michelin CrossClimates er onder, in Luxemburg gaven ze aardig grip met een heel klein beetje sneeuw. Ben benieuwd hoe ze het doen met een echte sneeuwlaag!
  vrijdag 6 januari 2017 @ 22:00:01 #117
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167937010
Toch maar wat eerder vertrokken vanuit Delmenhorst vanavond. Geen zin in ijzelshit.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167944873
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:14 schreef Hyperdude het volgende:
Olieverversen is voor sukkels

https://www.facebook.com/Brutosbrasil8/videos/1836876773238196/

Geen BMW, maar toch dode boel hiero. ;)
Iedereen zijn Linglong bandjes er al onder voor sneeuwpret?
Jezus wat een filmpje _O-
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 15:44 schreef mitchelll0181 het volgende:

[..]

T hele jaar ja.

Nu rondom Atlas green sport haha
Komt zelfs nog door de ANWB test _O-

225-40-18 50 euro *O*
Gast, dat meen je toch niet? Je voldoet wel echt weer aan het stereotype hoor.

Hier gisteren het winterrubber er maar onder geknoopt, niks te vroeg met het weer van nu. En zag ook de achterbanden van de zomerset inmiddels alweer op zijn, toch balen. Misschien met de winterset maar flink rustig aan rijden dan, wil het liefst wel dat die twee seizoenen mee gaat...
Schip ahoy!
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:12:16 #119
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_167945114
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 10:53 schreef Piet__Piraat het volgende:

[..]

Jezus wat een filmpje _O-

[..]

Gast, dat meen je toch niet? Je voldoet wel echt weer aan het stereotype hoor.

Hier gisteren het winterrubber er maar onder geknoopt, niks te vroeg met het weer van nu. En zag ook de achterbanden van de zomerset inmiddels alweer op zijn, toch balen. Misschien met de winterset maar flink rustig aan rijden dan, wil het liefst wel dat die twee seizoenen mee gaat...
Oh jazeker.
Ja dat doe ik wel ja, petje op vaak.
Subwoofer van 2 kW

Jajajaja sue me

Echter weet ik heel goed wat de beperkingen van die banden zijn. En ik pas mijn rijstijl daar ook zeker op aan.

Ik ga gewoon geen banden set van 600 euro op dat ding van 20 jaar oud doen..

Zijn prima banden bij normaal rijgedrag.
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:13:29 #120
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_167945127
Wel goedkoop. 8)7
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_167945209
Het maakt niet uit hoe oud je auto is, grip wil je altijd hebben. Maar joh, gooi er lekker die prutzooi op. Misschien dat ze het in de tests leuk doen omdat ze dan nieuw zijn. Het is echter ook fijn als je banden gedurende hun levensduur goed blijven presteren. In mijn ervaring zorgen C-merken in het begin al voor meer glibberen en als ze halverwege hun leven zijn, worden ze ronduit gevaarlijk.
Schip ahoy!
  zaterdag 7 januari 2017 @ 11:22:23 #122
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_167945279
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 januari 2017 11:18 schreef Piet__Piraat het volgende:
Het maakt niet uit hoe oud je auto is, grip wil je altijd hebben. Maar joh, gooi er lekker die prutzooi op. Misschien dat ze het in de tests leuk doen omdat ze dan nieuw zijn. Het is echter ook fijn als je banden gedurende hun levensduur goed blijven presteren. In mijn ervaring zorgen C-merken in het begin al voor meer glibberen en als ze halverwege hun leven zijn, worden ze ronduit gevaarlijk.
Ik had hiervoor hifly, dat was wel rommel hahaha

Ik durf die Atlast Green Sport wel gewoon aan te raden eigenlijk, aan iemand die goedkope banden zoekt dan. ik heb nog geen gekke dingen gehad er mee.

Weinig herrie, slijten niet al te snel.
Tuurlijk heb je met een A band meer grip met regen.. maja ..

Leven is al duur zat :)
Beetje normaal rijden en het gaat prima.


Edit : ff gegoogled, ben niet de enige..
http://banden.autoweek.nl(...)5-45-r17-94w-178504/

[ Bericht 4% gewijzigd door mitchelll0181 op 07-01-2017 11:31:57 ]
pi_167945724
Hifly is ook kutzooi.
En in die reviews: als je het verschil niet merkt tussen Atlas of bijvoorbeeld Michelin of Goodyear, of als je zelfs Landsail durft aan te raden, neem ik je echt niet serieus. ANWB en Autoweek zitten ook vol met van die geitenwollensokken die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, maar vervolgens huilen als ze ergens achterop klappen omdat hun remweg te lang was.
Schip ahoy!
pi_167946666
Oh oh oh, het maakt inderdaad NIET uit hoe oud je auto is. Grip is toch van alle tijd? En tuurlijk presteert zo een cheape band prima in normale omstandigheden. Het gaat juist om de extremen: in NL hebben we weleens hevige regenbuien of zelfs sneeuw. Ook als je toevallig al aan het rijden bent. Dan merk je wat een goede band is, als je door de bocht gaat of door een flinke plas water of een noodstop moet maken.

Mijn vriendin heeft ook een oude bak (Toyota Starlet) en moet nu nieuwe banden, daar koop ik ook geen troep voor ondanks dat ze niet zo veel rijdt. Gewoon een A-merk (waarschijnlijk Continental's, in haar maat betaalbaar en goed). Als ik nieuwe banden voor 1 van m'n oudere cheape auto's kocht waren het altijd a-merk. Om te besparen kocht ik vaak gewoon een gebruikte set, maar wel met goede a-merk banden (ook niet te oud, via DOT-code te checken). Ik heb nu hele dure banden (Michelin CrossClimates) en die kostte 600 euro voor een set (gelukkig had ik ze met flinke korting kunnen vinden).

Ik heb 1x onder m'n Audi Minerva's gehad. Ze zaten nog op de velgen die ik had gekocht en dacht: nou kan het net zo goed proberen. Maar toen er een buitje kwam en het wegdek wat nat was voelde ik gewoon gripverlies en hier schrok ik erg van (had nog een Audi met quattro ook). Vanaf dat moment besloten nooit kutbanden te kopen, al deed ik dat daarvoor ook al niet eigenlijk ;)
pi_167947010
En in jouw maat heb je voor rond de 400 euro wel een set a-merk, geen 600 euro.. Ja dat is een stukje duurder dan Atlas, maar dan heb je tenminste wel iets BMW waardigs.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')