abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 16 februari 2017 @ 13:52:09 #251
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168938200
Iemand ervaring met DAB+ integreren in CIC, in een F11?
Zelf Fistune via bv. Kufatec.de gevonden.
https://www.kufatec.de/sh(...)egration-bmw-f-serie
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168939377
Zo. Heb het interieur van mijn 330i laten spuiten in hoogglans zwart. Of, hoe BMW het noemt, 'Piano Black'. Zelf de interieurlijsten verwijderd, maar het spuiten aan iemand over gelaten die er ervaring mee heeft. Een vriend van mijn vader heeft het klusje op zich genomen en ik moet zeggen dat het goed gelukt is. Ook het stuur heb ik laten spuiten, alleen dan in mat zwart. Had wellicht nog iets lichter van kleur gemogen, maar in ieder geval al veel beter dan het origineel.

Ik vond dat zilveren interieur altijd maar een beetje 'goedkoop' aandoen. Nu zit ik in een veel 'luxere' auto, zo voelt het. :D

Zie hier het verschil tussen voor en na.
Voor:


Na:


Niet veel geld kwijt en heel erg blij mee.
pi_168941491
Mooi hoor! Pook ook nog doen?
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:10:26 #254
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
  donderdag 16 februari 2017 @ 17:16:42 #255
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_168941684
Best matige lijstjes voor een matigeuser. ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Hyperdude op 16-02-2017 17:29:08 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_168943296
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:03 schreef matigeuser het volgende:
Zo. Heb het interieur van mijn 330i laten spuiten in hoogglans zwart. Of, hoe BMW het noemt, 'Piano Black'. Zelf de interieurlijsten verwijderd, maar het spuiten aan iemand over gelaten die er ervaring mee heeft. Een vriend van mijn vader heeft het klusje op zich genomen en ik moet zeggen dat het goed gelukt is. Ook het stuur heb ik laten spuiten, alleen dan in mat zwart. Had wellicht nog iets lichter van kleur gemogen, maar in ieder geval al veel beter dan het origineel.

Ik vond dat zilveren interieur altijd maar een beetje 'goedkoop' aandoen. Nu zit ik in een veel 'luxere' auto, zo voelt het. :D

Zie hier het verschil tussen voor en na.
Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Niet veel geld kwijt en heel erg blij mee.
Is goed gelukt. Bij de F30 hebben ze ook dat zilveren interieur meegenomen. Gelukkig heb ik zelf een houten interieur waarbij je een dun zilveren lijn ziet.
pi_168957404
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:03 schreef matigeuser het volgende:
Zo. Heb het interieur van mijn 330i laten spuiten in hoogglans zwart. Of, hoe BMW het noemt, 'Piano Black'. Zelf de interieurlijsten verwijderd, maar het spuiten aan iemand over gelaten die er ervaring mee heeft. Een vriend van mijn vader heeft het klusje op zich genomen en ik moet zeggen dat het goed gelukt is. Ook het stuur heb ik laten spuiten, alleen dan in mat zwart. Had wellicht nog iets lichter van kleur gemogen, maar in ieder geval al veel beter dan het origineel.

Ik vond dat zilveren interieur altijd maar een beetje 'goedkoop' aandoen. Nu zit ik in een veel 'luxere' auto, zo voelt het. :D

Zie hier het verschil tussen voor en na.
Voor:
[ afbeelding ]

Na:
[ afbeelding ]

Niet veel geld kwijt en heel erg blij mee.
Netjes hoor!
Heb je er ondertussen ook parkeersensoren voor in laten bouwen? Of stoelverwarming? Of een elektrisch zonnescherm?

Er zijn in ieder geval wat knopjes bijgekomen boven de asbak :D
En de pedalen zijn ook anders
En de eerste heeft geen leer

De eerste zal wel een voorbeeldfoto zijn?

En idd, knal er een zwart M-shortshift pookje op! De oude kun je er zo aftrekken en de nieuwe erop klikken/duwen/slaan. Kijk wel uit dat je jezelf niet in je bek slaat als je de oude eraf trekt :D

[ Bericht 4% gewijzigd door chiren op 17-02-2017 11:34:20 ]
(Y)
  vrijdag 17 februari 2017 @ 11:39:43 #258
299232 mitchelll0181
Just Different ...
pi_168957736
Hahaha dat laatste is een goeie tip!!

Hahaha dingen zitten knetter vast altijd hahaha
pi_168958873
Best wat verschil tussen de foto's ja :+ Vraag is... heb je dan ook de sierlijsten in de portieren meegenomen? Anders wordt het zo'n bij elkaar geraapt zooitje...
Schip ahoy!
pi_168964142
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2017 15:03 schreef matigeuser het volgende:
Zo. Heb het interieur van mijn 330i laten spuiten in hoogglans zwart. Of, hoe BMW het noemt, 'Piano Black'
Nice, dat ziet er stukken beter uit moet ik zeggen.
Ik heb de houten lijsten in de mijne, maar die Mrs heeft ook nog de alu ones...dat vind ik dan altijd opeens zo kil, wellicht een idee ook (al zal ze er geen moer om geven o|O )
I am a Koala who Stretches :P
pi_168974680
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 12:49 schreef Piet__Piraat het volgende:
Best wat verschil tussen de foto's ja :+ Vraag is... heb je dan ook de sierlijsten in de portieren meegenomen? Anders wordt het zo'n bij elkaar geraapt zooitje...
Uiteraard :)
pi_168974863
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 11:20 schreef chiren het volgende:

[..]

Netjes hoor!
Heb je er ondertussen ook parkeersensoren voor in laten bouwen? Of stoelverwarming? Of een elektrisch zonnescherm?

Er zijn in ieder geval wat knopjes bijgekomen boven de asbak :D
En de pedalen zijn ook anders
En de eerste heeft geen leer

De eerste zal wel een voorbeeldfoto zijn?

En idd, knal er een zwart M-shortshift pookje op! De oude kun je er zo aftrekken en de nieuwe erop klikken/duwen/slaan. Kijk wel uit dat je jezelf niet in je bek slaat als je de oude eraf trekt :D
Haha shit, betrapt. De eerste foto is inderdaad een voorbeeldfoto van een vergelijkbare auto die ik heb opgezocht.

2e foto is mijn eigen foto. De parkeersensoren en elektrisch zonnescherm zitten er dus al in.

Op zich vind ik die zilveren pook wel mooi eigenlijk. Dat kleurdetail komt dan terug in de iDrive knop en op de ventilatorknopjes. Dus ik denk dat ik het zo laat. Anders wordt het allemaal wel erg zwart.

Het moet wel af en toe afgestoft worden dat hoogglans zwart, maar het kijkt erg mooi zo.

(Walnoten) houten interieurlijsten vind ik overigens ook mooi. Maar ben nooit geen fan geweest van de aluminium en titanium lijsten.
Ook net weer iets minder standaard zo.

Het enige wat ik wellicht nog een keer wil doen is de achterlichten vervangen door blacklines.
pi_168976483
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 februari 2017 23:41 schreef matigeuser het volgende:

[..]

Haha shit, betrapt. De eerste foto is inderdaad een voorbeeldfoto van een vergelijkbare auto die ik heb opgezocht.

2e foto is mijn eigen foto. De parkeersensoren en elektrisch zonnescherm zitten er dus al in.

Op zich vind ik die zilveren pook wel mooi eigenlijk. Dat kleurdetail komt dan terug in de iDrive knop en op de ventilatorknopjes. Dus ik denk dat ik het zo laat. Anders wordt het allemaal wel erg zwart.

Het moet wel af en toe afgestoft worden dat hoogglans zwart, maar het kijkt erg mooi zo.

(Walnoten) houten interieurlijsten vind ik overigens ook mooi. Maar ben nooit geen fan geweest van de aluminium en titanium lijsten.
Ook net weer iets minder standaard zo.

Het enige wat ik wellicht nog een keer wil doen is de achterlichten vervangen door blacklines.
Blacklines heb ik er toevallig eergister ingemikt en het staat echt -zoveel- beter dan die grote rooie teletubbielampen:



En blinderen is ook wel een must bij een zwarte, toevallig vanavond laten doen:





Voor is 50% lichtdoorlatend, achter 20%, dus niet helemaal pikzwart, maar subtiel donkerder. Ook al lijkt het pikzwart op die 2e foto :D

Last but not least de hoogglans zwarte grille



De blacklines hebben ze trouwens te koop bij HL automotive in rdam. http://www.hlautomotive.com

Ze hebben daar ook replicas, die heb ik er ook inzitten. Zijn 100e goedkoper (175 vs 275) dan de originele. Heb ze beiden in de winkel in mn handen gehad en 0 verschil. Just a tip.

[ Bericht 13% gewijzigd door chiren op 18-02-2017 01:59:11 ]
(Y)
pi_168976812
Heel erg mooi die blacklines Chiren! En ook toevallig dat je dat eergisteren hebt laten doen.
Lijkt een veel modernere en strakkere auto zo. Wat voor motor heb je er in liggen trouwens?

De zwarte gril en blindering hoeven van mij dan weer niet, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. Ik vind het chroom nou juist weer 'luxe' toevoegen. Zwart is weer wat stoerder.

En mooi beige interieur heb je. Dat is wel het allermooiste vind ik. Nou nog piano black interieurlijsten en het is helemaal af:P

Bij een financiële meevaller ga ik zeker die blacklines er eens in laten zetten. Mooie bak!
pi_168977500
Die units van Depo? Het ligt eraan wat je koopt natuurlijk. Je kunt die Blacklines ook voor 260-270 euro online bij Leebmann24 kopen, dat scheelt vooral bij de E91 amper met de imitaties bij HL. Maar dan heb je wel OEM.

Overigens knapt de auto er inderdaad wel van op, ik zou het ook zeker doen. Nette bak ook hierboven, ik had -los van dat ik geen sedan zou rijden :P- dezelfde mods gedaan. Alleen nog even die chromen sierlijsten wrappen in hoogglans zwart.
Schip ahoy!
pi_168979438
Het zijn idd de depo blackline units. Ben er erg tevreden mee! Installeren was een piece of cake, half uurtje werk gok ik.

Het is overigens een 325i, de 218pk versie.

Gister bij de tinter ook inderdaad gevraagd wat het wrappen vd lijsten zou kosten omdat ik dat ook graag nog zou doen, maar dat viel vies tegen.
Ik was voor 7 ramen tinten 200 euro kwijt (http://www.profcars.nl), maar hij zei dat de lijsten wrappen zo'n kloteklus is dat hij daar zo'n 230 euro voor vroeg. Plastidippen kan ook nog, dat zou ongeveer de helft kosten. Dat gaat ongeveer een jaar mee voor je het opnieuw moet laten doen.

Dit is overigens mijn interieur:



Ik weet niet hoogglans zwart lijsten daar zo mooi bij zullen staan?

Naast de raamlijsten-wrap zou ik alleen nog een ander setje velgen willen hebben, een maat groter. Dan is hij af wmb :)

Overigens stond dit gister ook bij profcars :D



Een M3 evo met een 540pk motor van een E39 M3. Heel mooie bak ook.
(Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 11:44:57 #267
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_168979561
Die E30 is pas een dikke M _O_ _O_ _O_

Wel jammer van die motor swap, waardevermindering van de auto, en die oude M3 blokken klinken zoooooooo p0rno op toeren :9~ O+ _O_ _O_ _O_
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_168979966
Mooi interieur Chiren!
De 325i heeft een heerlijke motor. Scheelt in de praktijk niet veel met de 330i.

Ik denk dat piano black juist bij jouw interieur geweldig zou staan. Hier wat foto's van een vergelijkbare kleur van iemand die het heeft laten wrappen. Ik denk zelf dat spuiten net wat mooier is en ook langer meegaat, maar kan ook weer smaak zijn.




Zo, das wel een dikke E30 ja. Hoe komt die aan 540pk?? Ziek.
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:06:47 #269
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168980743
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 11:35 schreef chiren het volgende:
Een M3 evo met een 540pk motor van een E39 M3. Heel mooie bak ook.
Hmmmm, das een nieuwe combinatie.
Zal de V8 van een M5 wel zijn... Al is het redelijk pittig om daar nog even 140 pk extra uit te halen..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_168981048
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 01:09 schreef chiren het volgende:
Blacklines heb ik er toevallig eergister ingemikt en het staat echt -zoveel- beter dan die grote rooie teletubbielampen:

En blinderen is ook wel een must bij een zwarte, toevallig vanavond laten doen:

Last but not least de hoogglans zwarte grille

De blacklines hebben ze trouwens te koop bij HL automotive in rdam. http://www.hlautomotive.com

Ze hebben daar ook replicas, die heb ik er ook inzitten. Zijn 100e goedkoper (175 vs 275) dan de originele. Heb ze beiden in de winkel in mn handen gehad en 0 verschil. Just a tip.
Ah, het sjonnificeren is begonnen.
  Moderator zaterdag 18 februari 2017 @ 13:29:54 #271
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_168981094
Zo'n zwarte grill vind ik geen verbetering eerlijk gezegd :@
Kranplätze müssen verdichtet sein
  zaterdag 18 februari 2017 @ 13:30:51 #272
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_168981112
Ik ben een stockhoer dus ik zeg helemaal niks
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_168981551
quote:
10s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:06 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Hmmmm, das een nieuwe combinatie.
Zal de V8 van een M5 wel zijn... Al is het redelijk pittig om daar nog even 140 pk extra uit te halen..
Nee ik heb het blok gezien, het is de 6 in lijn, helemaal onder handen genomen door een bmw tuner in Groningen? Blok is helemaal opgeboord, hoge compressie, andere zuigers ofc, nieuwe uitlaatlijn van voor naar achter, remap etc etc

Boven de 300km/u begint hij te zweven dus veel harder is hij nog niet gegaan.

Originele blok is ook nog aanwezig, met 70k gelopen, kan er zo weer in :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:27 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

Ah, het sjonnificeren is begonnen.
Het sjonnieficeren is al klaar :D Overigens, als je destijds een shadowline e90 besteld had, heb je exact wat ik nu heb, incl de getinte ramen, blackline achterlichten en zwarte raamlijsten. Alles wat ik ermee heb gedaan is gewoon oem bij de bmw dealer te bestellen.
(Y)
pi_168981563
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 12:11 schreef matigeuser het volgende:
Mooi interieur Chiren!
De 325i heeft een heerlijke motor. Scheelt in de praktijk niet veel met de 330i.

Ik denk dat piano black juist bij jouw interieur geweldig zou staan. Hier wat foto's van een vergelijkbare kleur van iemand die het heeft laten wrappen. Ik denk zelf dat spuiten net wat mooier is en ook langer meegaat, maar kan ook weer smaak zijn.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Zo, das wel een dikke E30 ja. Hoe komt die aan 540pk?? Ziek.
Hmmm dat ziet er idd wel sjiek uit!
(Y)
  zaterdag 18 februari 2017 @ 14:44:54 #275
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_168982327
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 februari 2017 13:58 schreef chiren het volgende:

[..]

Nee ik heb het blok gezien, het is de 6 in lijn, helemaal onder handen genomen door een bmw tuner in Groningen? Blok is helemaal opgeboord, hoge compressie, andere zuigers ofc, nieuwe uitlaatlijn van voor naar achter, remap etc etc

Boven de 300km/u begint hij te zweven dus veel harder is hij nog niet gegaan.

Originele blok is ook nog aanwezig, met 70k gelopen, kan er zo weer in :)

Enige 6 in lijn die in uit M5 komt is uit de E34 of uit E28 (M88/3 of een S38B36/S38B38)
En die halen ongeveer 300 PK stock.

Als het een 6 in lijn was zal het dan wel een S54 uit een E46 zijn geweest. Maar die zet dan weer stock 360 pk op de weg, Dus zelfs dan zit er nog serieus moeite in omdat op 540 pk te krijgen...
Als ook van de sarcastische opmerkingen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')