Ben jij de "omgebouwde" kloon van Ping?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:25 schreef Hooters het volgende:
Na 7 maanden kan ik weer televisie kijken en bellen in de auto, en hij luistert min of meer als ik iets zeg!
Onderdeeltje (ULF / AT-Telematics control Unit) was lastig te krijgen en ik was nummer 83 op de BMW-wereldwachtlijst, maar 7 maanden en 753,30 euro later doet alles het weer
Top echt blij mee
Ik vind de aanbod van nette E46 best tegenvallen, of ze zijn extreem duurquote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:27 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Maar er staan toch genoeg E46's te koop? En anders uit Duitsland? BPM vrij of heel laag. Keuring en kentekens etc. kost je iets van 200 euro totaal.
Ja is een reserve kloontje wegens een ban, maar morgen om 12.05 uur is Ping weer terug.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:32 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Ben jij de "omgebouwde" kloon van Ping?
Ben jij de enige die spraakherkenning gebruikt?
Maar mooi dat het weer werkt.
quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:51 schreef Hooters het volgende:
[..]
: "kaart rijrichting" of "kaart noordelijk" en dan gaat de radio op een willekeurige zender of de verwarming hoger.
Kun je niet ergens een hok kopen voor 250 euro, dan rustig zoeken naar je BMW, en daarna dat hok weer verkopen voor 250?quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind de aanbod van nette E46 best tegenvallen, of ze zijn extreem duur
Duitsland zou kunnen, maar ik heb met spoed een auto nodig
E39 geen optie? Zijn fijne auto's, al zeg ik het zelf.quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind de aanbod van nette E46 best tegenvallen, of ze zijn extreem duur
Duitsland zou kunnen, maar ik heb met spoed een auto nodig
Ja maar die je bekeken hebt is dus ook niet netjes. Ik zou nooit een auto kopen met tegenzin omdat je een auto wilt. Ik zou dan ook even een krotje kopen en rustig doorzoeken (in Duitsland).quote:Op zaterdag 4 februari 2017 17:51 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vind de aanbod van nette E46 best tegenvallen, of ze zijn extreem duur
Duitsland zou kunnen, maar ik heb met spoed een auto nodig
Ik wil die blindering er juist in hebbenquote:Op zaterdag 11 februari 2017 00:00 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
Vandaag eindelijk m'n jaren 90 blindering laten verwijderen Ziet er een stuk beter uit! Alleen m'n radio antenne zit in het raam verwerkt, maar deze werkte al niet meer waarschijnlijk dus zat er een andere op de ruit. Die hebben we moeten weghalen om de blindering goed te kunnen verwijderen. Heeft iemand misschien tips voor een onzichtbare optie? Ik vind de huidige raamantennes niet echt mooi. En ik kom wel wat dingen tegen, maar vraag me dan af of het wel goed werkt want lees ook negatieve verhalen.
Haha je had het mogen hebben! Het was flink spiegelend groen, vond ik net iets te. Als het subtiel iets donkerder was ok.quote:Op zaterdag 11 februari 2017 10:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil die blindering er juist in hebben
Neem een plakantenne van een goed merk, en houd er rekening mee dat als je zonwerend glas hebt, het minder goed kan werken. De folielaag in je ruit die UV straling weert, houdt ook een gedeelte van de radiogolven buiten.
Of beide.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Zit er nog een praktisch nut aan dat verlagen of wil je gewoon graag de showboii uithangen?
Af fabriek vind ik het ook wel mooi. After market wordt het al minder, dan moet het wel echt heel goed gedaan zijn en niet te donker (dat vind ik wat fout).quote:Op zaterdag 11 februari 2017 15:55 schreef Piet__Piraat het volgende:
Blindering/tinting vind ik inderdaad ook fijn. Je kunt net wat makkelijker je spullen laten liggen en het ziet er ook nog eens netjes uit.
Nee hij rijdt goed, daarom wil ik er ook niet zomaar iets aan veranderen.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Zit er nog een praktisch nut aan dat verlagen of wil je gewoon graag de showboii uithangen?
Ik snap wel wat je bedoelt. Dat reflecterende is niet per se mooi. Ik ben voorstander van gewoon strak, zwart, niet shiny.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:37 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Af fabriek vind ik het ook wel mooi. After market wordt het al minder, dan moet het wel echt heel goed gedaan zijn en niet te donker (dat vind ik wat fout).
Bij mijne was het in de jaren '90 waarschijnlijk geplaatst en was spiegelend groen. Deed af aan de auto vond ik. Eerst alles vanaf de B-stijl, de ramen van de achterportieren heb ik zelf toen vrij gemaakt en laatst dus de rest.
Beetje lastig om het op de foto te laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt mij een PGC folie die spiegelen en door de reflectie komt de standaard groene tint van het glas dubbel sterk naar voren. Niet lelijk bij een groene auto vind ik.quote:Op zondag 12 februari 2017 17:37 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Af fabriek vind ik het ook wel mooi. After market wordt het al minder, dan moet het wel echt heel goed gedaan zijn en niet te donker (dat vind ik wat fout).
Bij mijne was het in de jaren '90 waarschijnlijk geplaatst en was spiegelend groen. Deed af aan de auto vond ik. Eerst alles vanaf de B-stijl, de ramen van de achterportieren heb ik zelf toen vrij gemaakt en laatst dus de rest.
Beetje lastig om het op de foto te laten zien:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het plastic wat er af kwam was wel flink groen. In het echt reflecteerde het nog meer dan op de foto's. Op zich stond het ook niet verkeerd hoor, maar ik vind zonder gewoon een stuk mooier. Hij is wat een tikkeltje fout naar mooi classic vind ik nu. Nog geen goede foto er van verder.quote:Op zondag 12 februari 2017 18:41 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het lijkt mij een PGC folie die spiegelen en door de reflectie komt de standaard groene tint van het glas dubbel sterk naar voren. Niet lelijk bij een groene auto vind ik.
Een lichte tint op een grijze basis is bij dit soort auto's mooier of een classic green.
[ afbeelding ]
Neem eens een kijkje naar dit soort dingenquote:Op zondag 12 februari 2017 17:11 schreef Mr.Ping het volgende:
Ik wil mijn auto iets verlagen verlagen, om de afstand tussen band en carrosserie gelijk te krijgen.
Het gaat dus om 1.5 cm dat de voorkant naar beneden moet, de achterkant wil ik niet lager omdat het dan fout wordt.
[ afbeelding ]
Een Eibach Prokit zal de auto 1 á 1.5 cm aan de voorkant verlagen, maar een garage heeft mij sterk afgeraden om alleen de voorkant te doen en daardoor zal de achterkant 0.5 á 1 cm zakken. (schiet ik dus niet veel mee op) De garage zegt dat de springrate van de veren gelijk moet zijn.
Wat zouden jullie doen..... een schroefsetje om anderhalve centimeter te verlagen vind ik wat overdreven. En kunnen bij zo'n kleine verlaging de standaard schokbrekers blijven zitten?
Bedankt voor de tip!!quote:Op maandag 13 februari 2017 16:59 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Neem eens een kijkje naar dit soort dingen
[ afbeelding ]
Een topschotel waarmee je de voorkant 10-20mm kan verlagen. Mijn maat heeft het onder zn 335i E92 en de look is echt perfect!
http://www.supersport.de/(...)ngruppe-de-1-87.html
Owh. Nou me maat heeft wel gewoon het M onderstel en die dingen..quote:Op maandag 13 februari 2017 19:00 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Bedankt voor de tip!!
Oww.. ik lees nu dat het niet voor de ///M is.
SUPERSPORT Tieferlegungs Federteller BMW 1er (E87) ,3er IV,V (E46,E90,E91,E92,E93), Z4 (Z85), 5er (E39) 02/98- Heckantrieb 10-20mm tiefer mit TÜV §19.3 (ersetzt den oberen Federteller, nicht für M-Technik & M3)
Ik ga er even verder op doorzoeken....
Als dat wil doen heel graag!quote:Op maandag 13 februari 2017 20:10 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Owh. Nou me maat heeft wel gewoon het M onderstel en die dingen..
Kan eens vragen welke hij precies heeft..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |