slecht voetbal spelen.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar doen ze eigenlijk nog wel aan mee?
De hoofdprijsquote:Op woensdag 14 december 2016 23:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Waar doen ze eigenlijk nog wel aan mee?
Ik heb dat tegen GAE een tijdje zitten bekijken. Mijn god, deed pijn aan de ogen.quote:
Ik heb dat 90 minuten bekeken. Sindsdien ben ik blind.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb dat tegen GAE een tijdje zitten bekijken. Mijn god, deed pijn aan de ogen.
Het leuke was dat Go Ahead ook nauwelijks tot niet van eigen helft afkwamquote:Op woensdag 14 december 2016 23:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dat 90 minuten bekeken. Sindsdien ben ik blind.
Die deden echt niets, maar toch parkeerden ze eigenlijk niet eens een bus.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het leuke was dat Go Ahead ook nauwelijks tot niet van eigen helft afkwam.
quote:Op woensdag 14 december 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die deden echt niets, maar toch parkeerden ze eigenlijk niet eens een bus.
Upsets zijn best leuk in ronde 2 en 3 maar na de achtste finale is het leuk geweest ja.quote:Op woensdag 14 december 2016 23:45 schreef Brammess het volgende:
Gelukkig zijn we van de amateuraids af.
waarom staat kluivert niet in de basisquote:Op donderdag 15 december 2016 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
Fantastische opstelling
Omdat hij morgen moet spelen met Jong Ajaxquote:Op donderdag 15 december 2016 17:44 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
waarom staat kluivert niet in de basis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |