Misschien niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Zondag wel lekker relaxed die wedstrijd kijken.
Eerst zaterdag maar afwachten ouwe reus. Vitesse hebben wij niet zomaar verslagen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Waarom zou je dat hopen? Hoop dan op een 4-4quote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
hopen op een enorm saaie 0-0 wedstrijd
of niet, als Feyenoord zaterdag verliestquote:Op woensdag 14 december 2016 22:44 schreef Scrummie het volgende:
Dan kijk ik zondag niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef RvLaak het volgende:
[..]
of niet, als Feyenoord zaterdag verliest
daaromquote:
Niet omdat het moet, maar omdat het kanquote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je dat hopen? Hoop dan op een 4-4
Ik zeg het je alvast, dat word een matige pot die we met 2-0 winnen. Wel eerst een fluitconcert omdat we naar de verkeerde kant voetballen in de eerste helft.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eerst zaterdag maar afwachten ouwe reus. Vitesse hebben wij niet zomaar verslagen.
Is alleen maar bezig met pingelenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Younes is liever aan de bal dan van de bal.
Ik vind hun positiespel belachelijk slecht met de kwaliteiten die ze hebben. Ik veracht Fräser. Maar hij weet wel een verdediging neer te zetten. Baker is een geweldige voetballer die spelers als Rashica en Tighadouini prima in stelling kan brengen.quote:
Ach. Anderzijds zijn wij de te kloppen ploeg.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zeg het je alvast, dat word een matige pot die we met 2-0 winnen. Wel eerst een fluitconcert omdat we naar de verkeerde kant voetballen in de eerste helft.
Daarbij vind ik Feyenoord nog steeds niet overtuigend met veel meters in de rug.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Anderzijds zijn wij de te kloppen ploeg.
Maar een makkie zie ik het niet worden.
Een makkie hoeft ook niet, maar juist moeilijke wedstrijden winnen we. Laatste pot voor de winterstop, 3 punten is uitlopen op sowieso 1 van je concurrenten, daarna dus op vakantie. Kan me niet voorstellen dat je die pot verliest, echt niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ach. Anderzijds zijn wij de te kloppen ploeg.
Maar een makkie zie ik het niet worden.
Eens. Maar laat Vitesse het maar zien. Kijk wel uit naar die wedstrijd. Nu slapen amice. Morgen weer vroeg dag.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daarbij vind ik Feyenoord nog steeds niet overtuigend met veel meters in de rug.
Nu overdrijf je wel met moeilijke wedstrijden winnen. PSV en AZ, maar daar vallen een aantal kanttekeningen bij te plaatsen. Bij FC Utrecht kwamen ze vreselijk goed weg, maar tegen Ajax hadden ze winst wel verdiend.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:49 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Een makkie hoeft ook niet, maar juist moeilijke wedstrijden winnen we. Laatste pot voor de winterstop, 3 punten is uitlopen op sowieso 1 van je concurrenten, daarna dus op vakantie. Kan me niet voorstellen dat je die pot verliest, echt niet.
Ik heb hier niet gezegd dat Feyenoord gaat verliezen, laat dat duidelijk te zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. Maar laat Vitesse het maar zien. Kijk wel uit naar die wedstrijd. Nu slapen amice. Morgen weer vroeg dag.
Dat moeilijke bedoel ik niet, maar meer van die stroperige kut wedstrijden die eeuwig lijken te duren en pijn doen aan je ogen. Die hebben we genoeg gehad maar wel gewonnen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu overdrijf je wel met moeilijke wedstrijden winnen. PSV en AZ, maar daar vallen een aantal kanttekeningen bij te plaatsen. Bij FC Utrecht kwamen ze vreselijk goed weg, maar tegen Ajax hadden ze winst wel verdiend.
Wat is jouw voorspelling voor Feyenoord - Vitesse?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb hier niet gezegd dat Feyenoord gaat verliezen, laat dat duidelijk te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |