?quote:Op woensdag 14 december 2016 22:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou je ogen goed openhouden morgenavond
Bilal moet gewoon weg in de winterstop.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die voorzet van net op Kuyt is ook gewoon erg sterk. Bilal, Younes of een Pereiro zie je dat niet zo vaak doen zo vanaf de zijkant.
Verbeek vind ik goed. Perez vind ik vaak een ajax of az bril op hebben.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:36 schreef Typisch het volgende:
Perez en Verbeek vind ik wel goede analisten.
Hij komt er ook gewoon niet langs, vorig jaar had hij het hoogste take on percentage...quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Younes heeft een vreselijk matige vervolgactie en een weinig krachtig schot
Eens, maar hij zegt verder wel verstandige dingen.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbeek vind ik goed. Perez vind ik vaak een ajax of az bril op hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Perez durft vaak wel wat te zeggen itt figuren als Bruggink en Ronald de Boerquote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verbeek vind ik goed. Perez vind ik vaak een ajax of az bril op hebben.
Hij komt er vaak wel langs, maar drijft dan zijn actie te ver door zodat er weer een paar nieuwe verdedigers voor zijn neus staan.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij komt er ook gewoon niet langs, vorig jaar had hij het hoogste take on percentage...
Heeft hij trouwens wel in de Europa League dit jaar
In de Europa League vind ik het niet eens zo vreemd. Daar speelt Ajax wat meer vanuit de reactie natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:37 schreef Brammess het volgende:
[..]
Hij komt er ook gewoon niet langs, vorig jaar had hij het hoogste take on percentage...
Heeft hij trouwens wel in de Europa League dit jaar
Tegen Twente of Standard had hij wel een sterke steekpass.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij komt er vaak wel langs, maar drijft dan zijn actie te ver door zodat er weer een paar nieuwe verdedigers voor zijn neus staan.
De reactie is juist niet een van zijn sterke punten vind ik, als hij in snelheid is weet hij bij god niet wat hij moet doenquote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In de Europa League vind ik het niet eens zo vreemd. Daar speelt Ajax wat meer vanuit de reactie natuurlijk.
Ze weten niet zo goed hoe ze het moeten verwoorden: maar ze vinden het gewoon vervelend dat de focus gelegd wordt op Dirk Kuyt die even niet speelt.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Feyenoord zo obsessief met de media de laatste tijd? Eerst vooral vanuit het Maasgebouw maar nu ook door spelers.
Denk dat ze het gezeik over de spelers die niet spelen gewoon zat zijn. Niet professioneel, wel begrijpelijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:40 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom is Feyenoord zo obsessief met de media de laatste tijd? Eerst vooral vanuit het Maasgebouw maar nu ook door spelers.
Dat had hij vorig seizoen ook al een paar keer, vind bij hem mijn grootste irritatie dat hij zelf nooit op een steekpass loopt. Ziyech geeft die nog steeds vrij vaak.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tegen Twente of Standard had hij wel een sterke steekpass.
Younes is liever aan de bal dan van de bal.quote:Op woensdag 14 december 2016 22:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat had hij vorig seizoen ook al een paar keer, vind bij hem mijn grootste irritatie dat hij zelf nooit op een steekpass loopt. Ziyech geeft die nog steeds vrij vaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |