wil ook zo eentjequote:Op woensdag 14 december 2016 19:44 schreef Drug het volgende:
[..]
ben er wel blij mee jah
zal speciaal voor jou aantrekken dan :$
Bureaustoelen 120 meestal de max.?, dat tik ik niet aan hoor.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent gewoon te zwaar.
collega's kunnen je werk maken of breken
ja zoiets dunno. tik het zelf ook niet aan. Heb hem altijd wel redelijk laag staanquote:Op woensdag 14 december 2016 19:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Bureaustoelen 120 meestal de max.?, dat tik ik niet aan hoor.
Ik zie mijn collega's alleen in de pauze.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:43 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
je bent gewoon te zwaar.
collega's kunnen je werk maken of breken
Op bedevaartquote:Op woensdag 14 december 2016 19:45 schreef Che_ het volgende:
Waar zijn stimo en girly????????????????
Niet gewoon achter je bureau blijven zitten in de pauze.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zie mijn collega's alleen in de pauze.
Ik moet in de pauze anders echt even luchten hoor. Anders word ik gek.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet gewoon achter je bureau blijven zitten in de pauze.
vind t altijd wel mooi cleane en classy kleding van zequote:Op woensdag 14 december 2016 19:48 schreef Drug het volgende:
[..]
ja vind wel chill heb ook pantalonnetje van
Je mag mij hoekenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
heb gevoel dat iemand hier net opmerking maakte ove rmijn makeup maar horde nie goed
ik ga iemand hoeken zo
Lekker de vooroordelen bevestigen.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
heb gevoel dat iemand hier net opmerking maakte ove rmijn makeup maar horde nie goed
ik ga iemand hoeken zo
Ik hou van meisjes die natural zijnquote:Op woensdag 14 december 2016 19:51 schreef Crip het volgende:
echt van die mensen
''ik hou van meisjes die natural zijn''
knaker op jo
heb 1 keer gevochten in mn levenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Lekker de vooroordelen bevestigen.
ja klopt maar ik combineer het dan expres met iets wat minder classy is. tacky chicquote:Op woensdag 14 december 2016 19:49 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
vind t altijd wel mooi cleane en classy kleding van ze
Ik nooit ben pacifistquote:
deze manquote:Op woensdag 14 december 2016 19:52 schreef Drug het volgende:
[..]
ja klopt maar ik combineer het dan expres met iets wat minder classy is. tacky chic
heb ook match met dikkerdje met kklekkere dikke kontquote:Op woensdag 14 december 2016 19:52 schreef Dimachaerus het volgende:
heb match met turkse
en dikkerdje heeft me verwijderd
he welke match ben je van mijquote:Op woensdag 14 december 2016 19:53 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
heb ook match met dikkerdje met kklekkere dikke kont
HEHEHEEHquote:Op woensdag 14 december 2016 19:55 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
weet niet, maar wintersport foto's zijn wel fucked up vervelend
Waarom denk je dat ik jou heb geliked ?quote:Op woensdag 14 december 2016 19:57 schreef Crip het volgende:
[..]
HEHEHEEH
Heb ik je naar rechts geswiped?
gewoon benieuwd, hoeft niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:58 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik jou heb geliked ?
Niks bijzonders maar had de quote weggehaald en dan staat het zo raar.quote:
Ik wel maar voel die behoefte niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 19:52 schreef Crip het volgende:
jullie zijn niet knap genoeg om mij op mij op emotioneel vlak te schaden of boos te maken.
neequote:Op woensdag 14 december 2016 19:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik wel maar voel die behoefte niet.
Goed gedaan jongenquote:Op woensdag 14 december 2016 19:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar had de quote weggehaald en dan staat het zo raar.
das je werkquote:Op woensdag 14 december 2016 19:59 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks bijzonders maar had de quote weggehaald en dan staat het zo raar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |