Nooit azijn en soda combineren, dat reageert met elkaar.. Gaat bruisen en komt de senseo niet ten goede..quote:Op woensdag 14 december 2016 11:32 schreef LurkJeRot het volgende:
Je kan het eens spoelen met water en soda of zuiveringszout. Zijn beide basisch dus gaat de azijn wellicht tegen? Ik heb dit nooit zelf geprobeerd, dus ik kan je niet garanderen dat het echt werkt.
Ook nog na zo lang ja?quote:Op woensdag 14 december 2016 11:34 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Nooit azijn en soda combineren, dat reageert met elkaar.. Gaat bruisen en komt de senseo niet ten goede..
Zolang er azijnsmaak aan zit... zit dat er dus ook nog in..quote:Op woensdag 14 december 2016 11:37 schreef LurkJeRot het volgende:
[..]
Ook nog na zo lang ja?
Dan graag doen en videomateriaal posten ts!
Das geen citroenzuur.. das citroensap..quote:Op woensdag 14 december 2016 11:34 schreef GX3 het volgende:
Waterreservoir vullen en een paar scheuten citroenzuur er bij in doen.
[ afbeelding ]
dus het een voor het andere vervangen wat je nog meer spoelbeurten oplevertquote:Op woensdag 14 december 2016 11:34 schreef GX3 het volgende:
Waterreservoir vullen en een paar scheuten citroenzuur er bij in doen.
[ afbeelding ]
eh uiteraard, dat bedoelde ik ookquote:Op woensdag 14 december 2016 11:38 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Das geen citroenzuur.. das citroensap..
thanksquote:Op woensdag 14 december 2016 11:33 schreef Zolderkamer het volgende:
De waterbak vullen..
Een grote schaal onder de uitloop zetten
Machine aanzetten en wachten tot ie opgewarmd is
De knop voor 1 samen met de knop voor 2 kopjes indrukken, dan spoelt ie de hele bak water erdoor..
Dat een paar keer herhalen..
Klaar..
Ben dit aan het doen nu, nu voor de tweede keer. Volgens mij ruik ik al minderquote:Op woensdag 14 december 2016 11:33 schreef Zolderkamer het volgende:
De waterbak vullen..
Een grote schaal onder de uitloop zetten
Machine aanzetten en wachten tot ie opgewarmd is
De knop voor 1 samen met de knop voor 2 kopjes tegelijk indrukken, dan spoelt ie de hele bak water erdoor..
En wel uitzetten als de waterbak leeg is, want ik geloof dat ie gewoon doorgaat...
Dat een paar keer herhalen..
Klaar..
Ik gooi er meestal een halve bak azijn in, laat hem 1 keer opwarmen.. dan wacht ik een kwartiertje, spoel 1 kopje erdoor, laat hem weer opwarmen, wacht een kwartiertje etc etc..quote:Op woensdag 14 december 2016 11:47 schreef koningshof111 het volgende:
[..]
Ben dit aan het doen nu, nu voor de tweede keer. Volgens mij ruik ik al minder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |