Hij denkt dat ik uit Deventer komquote:Op donderdag 15 december 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
Daar gaat je anale maagdelijkheid tjacka
Dat is niet erg.quote:Op donderdag 15 december 2016 01:57 schreef Tjacka het volgende:
Mortaxx ik kan niet met dat labiele gedrag van vrouwen omgaan. Ik ga een nieuwe JR worden
vrouwen zijn ook hopeloosquote:Op donderdag 15 december 2016 01:57 schreef Tjacka het volgende:
Mortaxx ik kan niet met dat labiele gedrag van vrouwen omgaan. Ik ga een nieuwe JR worden
Ik had maandag een date met een leuk meisje. Even snel drie kwartier je kent het wel. Was best oké allemaal.quote:
na 1 date. Dan ben je er toch ook direct klaar meequote:Op donderdag 15 december 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had maandag een date met een leuk meisje. Even snel drie kwartier je kent het wel. Was best oké allemaal.
Ik met haar appen. Dus ze zegt welterusten xxx. Ik 'hey, doei'.
Gaat ze klagen dat ik niet op een leuke manier doei zeg.
Heb het de laatste dagen druk met scorro en werk. Ik reageer dus laat via app.
'ik weet hoeveel ik voor je beteken'. Ik word daar zo moe van.
Inderdaad.quote:Op donderdag 15 december 2016 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
na 1 date. Dan ben je er toch ook direct klaar mee
Ik zou d'r kapotslopen, wat denkt ze wel nietquote:Op donderdag 15 december 2016 02:28 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Inderdaad.
Krijg daar echt een slappe van
Nee.quote:Op donderdag 15 december 2016 02:30 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik zou d'r kapotslopen, wat denkt ze wel niet
zal niet veel worden danquote:Op donderdag 15 december 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Wanneer ik begrijp dat een meisje aandacht nodig heeft haak ik af
alle chicks leven op aandachtquote:Op donderdag 15 december 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
Hoezo?quote:Op donderdag 15 december 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
De echte klacht hier is natuurlijk het gebruik van het woord 'scorro'quote:Op donderdag 15 december 2016 02:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had maandag een date met een leuk meisje. Even snel drie kwartier je kent het wel. Was best oké allemaal.
Ik met haar appen. Dus ze zegt welterusten xxx. Ik 'hey, doei'.
Gaat ze klagen dat ik niet op een leuke manier doei zeg.
Heb het de laatste dagen druk met scorro en werk. Ik reageer dus laat via app.
'ik weet hoeveel ik voor je beteken'. Ik word daar zo moe van.
Ik heb echt geen zin om te zeggen dat er niks aan de hand is oid of wat ik aan het doen ben. Ik ga geen verantwoording afleggen aan chicks die ik 1x of 2x heb gedate.quote:
Ik ga zelfs naar broederliefde.quote:Op donderdag 15 december 2016 02:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De echte klacht hier is natuurlijk het gebruik van het woord 'scorro'
Je bent toch geen proleet
Je snapt er duidelijk weinig van.quote:Op donderdag 15 december 2016 02:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee.
JE MOE ME NIE SCHREEUWEquote:Op donderdag 15 december 2016 13:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ken ik niet, maar klinkt als iets enorm kuts.
heyquote:Op donderdag 15 december 2016 14:19 schreef Opsonisatie het volgende:
Als je "hey, doei" tegen mij zou zeggen na 1 date dan zou ik je blocke, sorry not sorry.
Waarheid als een Milka-koequote:Op donderdag 15 december 2016 14:22 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Chocola is liefde
Omg heb de laatste tijden alleen maar trek in gezond voedsel, help mij
Neeeee almhof koetje!quote:Op donderdag 15 december 2016 14:24 schreef Divje het volgende:
[..]
Waarheid als een Milka-koe
Ben jij zo'n Choi-zaadjes type aan het worden.
Beter ga je aan 't Div-zaad
almhofquote:Op donderdag 15 december 2016 14:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Neeeee almhof koetje!
En nee oks chia zaadjeshou wel van sesam en maanzaad maar dat hoort op brood en niet in je yoghurt. Heb meer trek in broccoli en sinaasappels nomnom
Van div-seed krijg je baby's
Almhof is wel nasty jaquote:Op donderdag 15 december 2016 14:27 schreef Divje het volgende:
[..]
almhof
Broccoli is wel bazig
Jij wil geen baby's?
Ik wil geen kidsquote:Op donderdag 15 december 2016 14:28 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Almhof is wel nasty ja
Ga jij maar eerst aan de baby's, dan pas mag je zo'n vraag aan mij stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |