ik ook nietquote:Op donderdag 15 december 2016 18:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Groningen geweest, ouwe reus.
pasta met tomatensaus en groenten en vega balletjesquote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie gemaakt voor avondeten. Heb zelf broccoli en aardappeltjes met kaassaus gehad![]()
Oei zin in ravioli gekregen toen ik pasta lasquote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
pasta met tomatensaus en groenten en vega balletjes
Eetsmakelijk Bonniequote:Op donderdag 15 december 2016 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
pasta met tomatensaus en groenten en vega balletjes
quote:Op maandag 12 december 2016 23:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik app vooral graag in het vliegtuig.
Zal nooit vergeten dat ik sof appte boven Iran.
#neverforget.
hahahahahahaquote:Op maandag 12 december 2016 23:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Betere herinneringen dan dat je mij appte toen je kotsend in de douche stond ja
welke date?quote:
Tagliatelle met tomatensaus met groentes en alles.quote:Op donderdag 15 december 2016 18:32 schreef Opsonisatie het volgende:
Wat hebben jullie gemaakt voor avondeten. Heb zelf broccoli en aardappeltjes met kaassaus gehad![]()
Ik heb geen enkele date gehad deze weekquote:Op donderdag 15 december 2016 19:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
oh heb je er meerdere gehad deze week. Die met tardis
Oh was het al eerderquote:Op donderdag 15 december 2016 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele date gehad deze week
Waarom heb je zoveel interesse in Sof haar liefdesleven?quote:
mortaxx wil graag zelf met sof datenquote:Op donderdag 15 december 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom heb je zoveel interesse in Sof haar liefdesleven?
Ik dacht dat dit inmiddels al een gepasseerd station was.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
mortaxx wil graag zelf met sof daten
dat ik dit nog uit moet leggen zeg
Sommige dingen slijten slecht.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit inmiddels al een gepasseerd station was.
Ik heb er wel begrip voor.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sommige dingen slijten slecht.
dat dacht ik ookquote:Op donderdag 15 december 2016 20:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit inmiddels al een gepasseerd station was.
Nou ja zeg, je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 15 december 2016 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe.
Groningen is me iets te ver voor zulke ongein
Je moet de mannen met een stok van je af slaan.quote:
Ik zit er aan te denken om binnenkort eens Groningen te bezoeken, samen met Loka.quote:Op donderdag 15 december 2016 20:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou ja zeg, je weet niet wat je mist.
Net als Opso met darts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |