Dat vind ik dus schandelijke van Nederland, men geilt tegenwoordig veel te veel op niveau in plaats van te kijken naar het mens zijn en de capaciteiten.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:20 schreef Mark031 het volgende:
[..]
Doen ze puur om alle debielen buiten te houden. Want ook met een waslijst aan eisen krijgen ze sollicitanten die op papier potentie hebben, maar in de praktijk totaal niet geschikt blijken te zijn. Nederland gaat wel de kant op waar je met vmbo/mbo gewoon niet meer meetelt op de arbeidsmarkt.
Kun je niet in zo'n park in een dierenpak rond gaan lopen?quote:Op woensdag 14 december 2016 15:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Had serieus een maandje of 1,5 terug al zitten kijken naar vacatures in Slagharen, had het zelfs al aangegeven bij m`n jobcoach, want het leek mij wel wat om operator te worden van het reuzenrad of zo, of om wat met beveiliging te doen.
Maar met die eisen was het niets..
Alleen je fysieke gesteldheid mag geen excuus zijn voor een wajong, wat, zeker als ik van Braddie hoor dat het louter voorkomt uit een gebrek aan disciplinequote:Op woensdag 14 december 2016 16:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Laten we eerlijk wezen. Ik steek vaak de draak met Bradley en zijn uitkering, maar hij is helemaal niet in staat om te werken (dit zeg ik in de positieve zin van het woord). Als je geen blokje om kan lopen zonder fysiek uitgeput te raken en 's avonds in bed te ploffen met pijn in de gewrichten ga je nooit 40 uur het wassen van auto's volhouden of pakjes bezorgen.
Bradley zit echt niet in dat traject omdat er geen werk is, maar de eisenlijst is zo dusdanig groot dat er eerst dingen moeten weggestreept alvorens hij in aanmerking zou komen voor werk. Enige mogelijkheid is bij een bedrijf die nauw samenwerkt met het UWV waarbij je een langzaam inwerk traject krijgt. Het bedrijf vangt subsidie, werknemer went aan het arbeidsproces en het UWV raakt in de lange termijn haar cliënt kwijt. Alles anders dan dit is een opzet voor een faal.
Precies. Het is echt geen schande om de tijd te nemen. Je hebt nog tientallen jaren om daar profijt van te hebbenquote:Op woensdag 14 december 2016 16:46 schreef Elan het volgende:
Ey Brad je bent gewoon een fokking Tesla die van 0-100 wil ik 5 seconden. ZONDER schakelen!
Probeer wat ruimte in je plannen op te nemen. Zelfde met dat afvallen. Nu sta je er weer ff bloedfanatiek in, kan volgende week anders zijn. Ga godverdomme voor die geleidelijke weg man!
Dat is zeker zo, maar ik ben gewoon wel bang dat als ik er niet snel wat aan ga veranderen (Al zijn dat maar eerst de eerste 10-20 kilo's) Dat ik dalijk in een rolstoel zit..quote:Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef Sked het volgende:
[..]
Precies. Het is echt geen schande om de tijd te nemen. Je hebt nog tientallen jaren om daar profijt van te hebben
Nee, dat klopt, maar dat is een gevolg van andere oorzaken waardoor hij in aanmerking kwam voor een WAjong. Alleen je kan het fysieke aspect niet negeren natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:46 schreef Sked het volgende:
[..]
Alleen je fysieke gesteldheid mag geen excuus zijn voor een wajong, wat, zeker als ik van Braddie hoor dat het louter voorkomt uit een gebrek aan discipline
Ja, alleen twintig kilo kwijtraken is echt niet zo moeilijk als je gewoon echt zwaar bent. Alleen zorg ervoor dat je ondertussen wel echt gezonder en fitter wordt, niet alleen lichter. Ga gewoon eens een mooi plan schetsen met wat je wil, hoe je dat wil bereiken e.d. Genoeg mensen die allerlei tips hebben over hoe je het het beste kan doen. Maak het eerst maar overzichtelijk voordat je je erin stort zou mijn advies zijn.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is zeker zo, maar ik ben gewoon wel bang dat als ik er niet snel wat aan ga veranderen (Al zijn dat maar eerst de eerste 10-20 kilo's) Dat ik dalijk in een rolstoel zit..
Nee, ik wil best af en toe een update geven over hoe het nu gaat, en er zal ook vast wel weer in het nieuwe jaar een weegmoment komen, maar zo`n inkijk in m`n leven hoeft niet echt. Mensen weten dat ik ga afvallen en dergelijk, maar de echte struggles met een naar adem snakkende Bradge en een enorm zwetende Bradge en een pijnlijdende Bradge, hoeven niet.quote:Op woensdag 14 december 2016 16:57 schreef Elan het volgende:
LIF / [Dieetclub] #800 - met een goede nachtrust
Zou dieet volgen, strugglen om af te vallen niet interessant zijn voor je vlog?
Wellicht trekt dat ook mensen van buiten FOK! aan, paar geile wijven die tips willen geven ofzo
Nou ja dat was ook de bedoelingquote:Op woensdag 14 december 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tootgod
Vind die bas wel erg dreunend
Snap ik kerel.quote:Op woensdag 14 december 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Nee, ik wil best af en toe een update geven over hoe het nu gaat, en er zal ook vast wel weer in het nieuwe jaar een weegmoment komen, maar zo`n inkijk in m`n leven hoeft niet echt. Mensen weten dat ik ga afvallen en dergelijk, maar de echte struggles met een naar adem snakkende Bradge en een enorm zwetende Bradge en een pijnlijdende Bradge, hoeven niet.
Dat is wel een goed idee, zal ik binnenkort wel even proberen te maken, ik kan wel instrumenten bespelen, maar vind het uitleggen toch altijd wel een dingetje.quote:Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik wil wel weer eens een How To zien van Braddie.
Maar dan misschien ook iets serieus wat langer dan 2 minuten duurt. Hoe je iets met een bepaald instrument moet doen of weet ik het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |