abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167323618
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:20 schreef Mark031 het volgende:

[..]

Doen ze puur om alle debielen buiten te houden. Want ook met een waslijst aan eisen krijgen ze sollicitanten die op papier potentie hebben, maar in de praktijk totaal niet geschikt blijken te zijn. Nederland gaat wel de kant op waar je met vmbo/mbo gewoon niet meer meetelt op de arbeidsmarkt.
Dat vind ik dus schandelijke van Nederland, men geilt tegenwoordig veel te veel op niveau in plaats van te kijken naar het mens zijn en de capaciteiten.

Geen hbo? Dan ben je ongeschikt! Waarom zou iemand voor kassa havo moeten hebben. Nederland gaat ten onder aan theoretisch gelul.
blablablabla
  woensdag 14 december 2016 @ 16:30:49 #127
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_167323639
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 15:36 schreef Mister-Bradge het volgende:
Had serieus een maandje of 1,5 terug al zitten kijken naar vacatures in Slagharen, had het zelfs al aangegeven bij m`n jobcoach, want het leek mij wel wat om operator te worden van het reuzenrad of zo, of om wat met beveiliging te doen.

Maar met die eisen was het niets..
Kun je niet in zo'n park in een dierenpak rond gaan lopen?
pi_167323838
Laten we eerlijk wezen. Ik steek vaak de draak met Bradley en zijn uitkering, maar hij is helemaal niet in staat om te werken (dit zeg ik in de positieve zin van het woord). Als je geen blokje om kan lopen zonder fysiek uitgeput te raken en 's avonds in bed te ploffen met pijn in de gewrichten ga je nooit 40 uur het wassen van auto's volhouden of pakjes bezorgen.

Bradley zit echt niet in dat traject omdat er geen werk is, maar de eisenlijst is zo dusdanig groot dat er eerst dingen moeten weggestreept alvorens hij in aanmerking zou komen voor werk. Enige mogelijkheid is bij een bedrijf die nauw samenwerkt met het UWV waarbij je een langzaam inwerk traject krijgt. Het bedrijf vangt subsidie, werknemer went aan het arbeidsproces en het UWV raakt in de lange termijn haar cliënt kwijt. Alles anders dan dit is een opzet voor een faal.
  woensdag 14 december 2016 @ 16:46:20 #129
436595 Sked
Zonnestraal
pi_167323894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Laten we eerlijk wezen. Ik steek vaak de draak met Bradley en zijn uitkering, maar hij is helemaal niet in staat om te werken (dit zeg ik in de positieve zin van het woord). Als je geen blokje om kan lopen zonder fysiek uitgeput te raken en 's avonds in bed te ploffen met pijn in de gewrichten ga je nooit 40 uur het wassen van auto's volhouden of pakjes bezorgen.

Bradley zit echt niet in dat traject omdat er geen werk is, maar de eisenlijst is zo dusdanig groot dat er eerst dingen moeten weggestreept alvorens hij in aanmerking zou komen voor werk. Enige mogelijkheid is bij een bedrijf die nauw samenwerkt met het UWV waarbij je een langzaam inwerk traject krijgt. Het bedrijf vangt subsidie, werknemer went aan het arbeidsproces en het UWV raakt in de lange termijn haar cliënt kwijt. Alles anders dan dit is een opzet voor een faal.
Alleen je fysieke gesteldheid mag geen excuus zijn voor een wajong, wat, zeker als ik van Braddie hoor dat het louter voorkomt uit een gebrek aan discipline
pi_167323900
Ey Brad je bent gewoon een fokking Tesla die van 0-100 wil in 5 seconden. ZONDER schakelen!

Probeer wat ruimte in je plannen op te nemen. Zelfde met dat afvallen. Nu sta je er weer ff bloedfanatiek in, kan volgende week anders zijn. Ga godverdomme voor keer die geleidelijke weg man!
blablablabla
  woensdag 14 december 2016 @ 16:47:53 #131
436595 Sked
Zonnestraal
pi_167323918
quote:
17s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:46 schreef Elan het volgende:
Ey Brad je bent gewoon een fokking Tesla die van 0-100 wil ik 5 seconden. ZONDER schakelen!

Probeer wat ruimte in je plannen op te nemen. Zelfde met dat afvallen. Nu sta je er weer ff bloedfanatiek in, kan volgende week anders zijn. Ga godverdomme voor die geleidelijke weg man!
Precies. Het is echt geen schande om de tijd te nemen. Je hebt nog tientallen jaren om daar profijt van te hebben
pi_167323938
Zou je niet aan de slag willen gaan als vrachtwagenchauffeur?
pi_167323949
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:47 schreef Sked het volgende:

[..]

Precies. Het is echt geen schande om de tijd te nemen. Je hebt nog tientallen jaren om daar profijt van te hebben
Dat is zeker zo, maar ik ben gewoon wel bang dat als ik er niet snel wat aan ga veranderen (Al zijn dat maar eerst de eerste 10-20 kilo's) Dat ik dalijk in een rolstoel zit..
pi_167324034
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:46 schreef Sked het volgende:

[..]

Alleen je fysieke gesteldheid mag geen excuus zijn voor een wajong, wat, zeker als ik van Braddie hoor dat het louter voorkomt uit een gebrek aan discipline
Nee, dat klopt, maar dat is een gevolg van andere oorzaken waardoor hij in aanmerking kwam voor een WAjong. Alleen je kan het fysieke aspect niet negeren natuurlijk.
pi_167324137
LIF / [Dieetclub] #800 - met een goede nachtrust

Zou dieet volgen, strugglen om af te vallen niet interessant zijn voor je vlog?

Wellicht trekt dat ook mensen van buiten FOK! aan, paar geile wijven die tips willen geven ofzo :7
blablablabla
pi_167324170
hoi braddie wat vind je van m'n eigen gemaakte muziekjen ?

groentjens marcel roubos
  woensdag 14 december 2016 @ 17:00:01 #137
436595 Sked
Zonnestraal
pi_167324174
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:48 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat is zeker zo, maar ik ben gewoon wel bang dat als ik er niet snel wat aan ga veranderen (Al zijn dat maar eerst de eerste 10-20 kilo's) Dat ik dalijk in een rolstoel zit..
Ja, alleen twintig kilo kwijtraken is echt niet zo moeilijk als je gewoon echt zwaar bent. Alleen zorg ervoor dat je ondertussen wel echt gezonder en fitter wordt, niet alleen lichter. Ga gewoon eens een mooi plan schetsen met wat je wil, hoe je dat wil bereiken e.d. Genoeg mensen die allerlei tips hebben over hoe je het het beste kan doen. Maak het eerst maar overzichtelijk voordat je je erin stort zou mijn advies zijn.
pi_167324204
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:57 schreef Elan het volgende:
LIF / [Dieetclub] #800 - met een goede nachtrust

Zou dieet volgen, strugglen om af te vallen niet interessant zijn voor je vlog?

Wellicht trekt dat ook mensen van buiten FOK! aan, paar geile wijven die tips willen geven ofzo :7
Nee, ik wil best af en toe een update geven over hoe het nu gaat, en er zal ook vast wel weer in het nieuwe jaar een weegmoment komen, maar zo`n inkijk in m`n leven hoeft niet echt. Mensen weten dat ik ga afvallen en dergelijk, maar de echte struggles met een naar adem snakkende Bradge en een enorm zwetende Bradge en een pijnlijdende Bradge, hoeven niet.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2016 17:02:29 ]
pi_167324218
Tootgod _O_
Vind die bas wel erg dreunend :')
pi_167324398
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:
Tootgod _O_
Vind die bas wel erg dreunend :')
Nou ja dat was ook de bedoeling
pi_167324465
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2016 17:01 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nee, ik wil best af en toe een update geven over hoe het nu gaat, en er zal ook vast wel weer in het nieuwe jaar een weegmoment komen, maar zo`n inkijk in m`n leven hoeft niet echt. Mensen weten dat ik ga afvallen en dergelijk, maar de echte struggles met een naar adem snakkende Bradge en een enorm zwetende Bradge en een pijnlijdende Bradge, hoeven niet.

Snap ik kerel.
Bedoelde ook niet met dat soort trieste details in de vlogs, meer regelmatige updates beetje lullen over voeding etc . Allemaal geheel vrijblijvend uiteraard.
blablablabla
pi_167324552
Ja, dat gaat sowieso gebeuren!
pi_167327134
Braddie leuk dat we het weer over je uitkering je werk -of het gebrek daaraan- hebben. Wanneer ga je het weer over vriendschappen hebben?
Don't trust anyone else!
Trust me!
pi_167327254
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 16:57 schreef Elan het volgende:
paar geile wijven
Chai is er toch al?
pi_167331864
Ik wil wel weer eens een How To zien van Braddie.

Maar dan misschien ook iets serieus wat langer dan 2 minuten duurt. Hoe je iets met een bepaald instrument moet doen of weet ik het.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_167335965
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2016 21:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik wil wel weer eens een How To zien van Braddie.

Maar dan misschien ook iets serieus wat langer dan 2 minuten duurt. Hoe je iets met een bepaald instrument moet doen of weet ik het.
Dat is wel een goed idee, zal ik binnenkort wel even proberen te maken, ik kan wel instrumenten bespelen, maar vind het uitleggen toch altijd wel een dingetje.
pi_167336017
Oh, en ik maakt het hier maar ff kundig.
Ik stop voorlopig met FOK! en Autoweek.

YouTuben blijf ik doen, maar ga mij voorlopig even niet meer op Fora begeven. Dus Moira, kan dit topic op slot? Als ik dan weer terug ben van mijn zelf ingelaste vakantie geef ik wel weer een gil O+

Is echt ff nodig mensen.

Alvast een fijne kerst en een prettig uiteinde gewenst aan iedereen hier O+ Tot 2017

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 14-12-2016 23:55:29 ]
  donderdag 15 december 2016 @ 00:09:33 #148
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_167336237
Tot gauw Bradge!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_167336314
Het is weer eens zover. Ben je weer gepest in klb sc?
pi_167336335
Nee niet eens, maar ik heb gewoon even een beetje rust nodig om mezelf te herpakken, en ik merk dat een forum zoals een Autoweek of een FOK! daar niet echt bij helpen.

YouTuben blijf ik doen tot op zekere hoogte, maar ik ga mezelf ff niet meer begeven op forums.

Ben sowieso wel weer terug over een poos, maar weet niet wanneer

Doeg O+

[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2016 00:17:46 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')